SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
netjesquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmm, het is een beetje jammer dat je geen goede wingers hebt in de Serie A. Misschien gewoon maar 4231 proberen met Pirlo op CAM.
Dan krijg ik zoiets, alleen dan met Pirlo op de plek van Rossi.
[ afbeelding ]
zeg het maar jongensquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef ThadCastle het volgende:
Lijkt me echt een toffe wedstrijd straks
Diaby, Debuchy en Bassong ipv Figueroa (die is wel erg klein).quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Rechtsback is volgens mij wel slecht. En twijfel over Ramsey.
Ah oke... ik heb nog niet zoveel fut gespeeld (vooral clubs). Denk dat ik hem gewoon probeer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja vergis je niet, die CM's komen echt vaak in aan de bal op randje 16. Dan is het wel fijn als die en balletje erin kan krullen of poeieren.
Tevens goedemiddag
quote:
1-2quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
zeg het maar jongens
[..]
Diaby, Debuchy en Bassong ipv Figueroa (die is wel erg klein).
[..]
Ah oke... ik heb nog niet zoveel fut gespeeld (vooral clubs). Denk dat ik hem gewoon probeer.
[..]
Was het op tv? Ik heb er niet aan gedacht
Nee, ik heb er ook niks van gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was het op tv? Ik heb er niet aan gedacht
Die wedstrijden zijn meestal ook echt saaiquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:22 schreef gazhims3lv het volgende:
Wtf.. speel voor het eerst dit jaar en de tweede keer in afgelopen twee jaar 0-0 in UT
Bojanquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:25 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn meestal ook echt saai
Mijn beste pull is tot nu toe Jesus Navas, en CechVerder niet echt veel.
Verder:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt lekker
Nice!quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:27 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn team nu.. 12 wedstrijden ongeslagen
Nu al zulke teams hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:27 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
mijn team nu.. 12 wedstrijden ongeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |