SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
http://www.futhead.com/14(...)are/14-4484/14-3957/quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:28 schreef wonton het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat een highrated zilver minstens net zo goed is als een low gold.
Constant vond ik erg lastig om tegen te spelen in ieder geval..kom hem vaak (constant hihi) tegen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14(...)are/14-4484/14-3957/
God straft jou voor je gedrag hier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde weer een potje doen maar mijn internet is ineens zo absurd traagAlleen maar rode latency.
Ik vind hem ook prima spelen. Hij staat gewoon constant op de goede plek.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Constant vond ik erg lastig om tegen te spelen in ieder geval..kom hem vaak (constant hihi) tegen.
De bank is niet Vermeer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
wanneer gaan we ophouden met die slechte constant grappen?
Je ze worden echt constant gemaaktquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Inderdaad, constant die grappen....word er gek van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Welke positie speelde hij ? Als spits zou ik hem wel willen kopen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:34 schreef DePresident. het volgende:
Er komt een IF Samaras, hattrick.
?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
zaterdag laatste dag van de week of zondag?
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 28 september 2013 15:50 schreef Patje1987 het volgende:
Heb nog weinig tijd gehad om fifa te spelen, en vandaag weer geen tijd. fml
Idd ja, zeker nu hij ook nog eens 4* skills heeft gekregen. Qua fysiek past hij ook perfect in deze FIFA.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:55 schreef DePresident. het volgende:
Lewandowski lijkt me deze FIFA echt een topspits. Ik denk dat ik voor hem ga sparen.
Hij is nu +- 60k op de Playstation. Denk dat hij nog wel eens zou kunnen stijgen, snel kopen dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, zeker nu hij ook nog eens 4* skills heeft gekregen. Qua fysiek past hij ook perfect in deze FIFA.
Balotelli en Lewandowski zijn dé perfecte spitsen dit jaar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd ja, zeker nu hij ook nog eens 4* skills heeft gekregen. Qua fysiek past hij ook perfect in deze FIFA.
ibra schijnt ook wel aardig te zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Balotelli en Lewandowski zijn dé perfecte spitsen dit jaar.
Wie weet kan ik hem ooit een keer betalen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
ibra schijnt ook wel aardig te zijn
Ibra is echt de absolute top..die heeft echt alles nu pace minder belangrijk is. Balo is zijn 4* kwijt..dat is wel weer jammer, al boeit dat ook minder voor mij bij een pure centrumspits.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Balotelli en Lewandowski zijn dé perfecte spitsen dit jaar.
Ja eerste helft was echt drama van mij door lag...quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:05 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer dit. We hadden minstens een goal verdiend
Verdedigers die eerste nog drie seconden na denken of ze er wel of niet achteraan moeten rennenquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
hoge steekballenzo irritant random, in fifa 13 kon je ze nog inschatten enzo. hier is het gewoon kut en kan je er vaak gewoon niks tegen doen
ja echt zo slecht, je kan er dan gewoon niks tegen doen behalve hopen dat je het kan corrigeren op 1 of andere manier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verdedigers die eerste nog drie seconden na denken of ze er wel of niet achteraan moeten rennen
Mijn GJE keeper is behoorlijk effectief in dat soort situaties. ik ga voortaan op pace letten bij keepersquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:08 schreef poker4lifee het volgende:
hoge steekballenzo irritant random, in fifa 13 kon je ze nog inschatten enzo. hier is het gewoon kut en kan je er vaak gewoon niks tegen doen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn GJE keeper is behoorlijk effectief in dat soort situaties. ik ga voortaan op pace letten bij keepers
Tuurlijk kan je dat wel. Gewoon voorspellen waar de bal komt en druk zetten met een 2e verdedigerquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja echt zo slecht, je kan er dan gewoon niks tegen doen behalve hopen dat je het kan corrigeren op 1 of andere manier.
Vind de gameplay tot nu toe echt een stuk minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |