Ik ben nu het vervolg aan het kijken, misschien is ze wel over de kop gegaan, dan mag je hem vast wel hebbenquote:
ZOMG bieden op de flermenger bij een faillissementsverkoopquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu het vervolg aan het kijken, misschien is ze wel over de kop gegaan, dan mag je hem vast wel hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd.* SpaceInvaders pakt gasmasker alvast inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een kutmanier om duidelijk te maken dat ze vinden dat je vervuilt Mir
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd.Wacht wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeetje dat ze even bellen ofzo... Vragen hoe het met je is... Of je hulp kan gebruiken, maar dit is toch wel erg confronterend (en imo ook arrogant van ze
![]()
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
D'awwwquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:42 schreef Incantrix het volgende:
Ermahgerd ik heb net maillots met een cupcake op de kont gekocht voor Peach
Mirarrogant ja, watPriem zegt.. Vast lief bedoeld, maar hrmpf
Ow. Ohai enzo
Naja wat ik zeg: als ze nu gewoon eens hun mond eerst open hadden gedaan tegen jou en dan hulp aangeboden ofzo, maar dit vind ik imo ook niet kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:46 schreef Mirjam het volgende:
het is vast heel lief bedoeld, maar het komt zo enorm gay over gewoon.
anders ga je even met 5 man achter onze rug om lullen.
vraag dan eerst ff aan ons of we dat willen.
ik ben echt zo beledigd.
En echt hoor, zo'n smeerboel is het hier echt niet. Ja er liggen overal spullen, er wordt geleefd en gewerkt in dit huis, 24 uur per dag.
en ik wil zelf ook niemand beledigen, maar wel duidelijk maken hoe we ons hieronder voelen, ook al zo dubbel.
godver.
ja, precies, dan was het hier ook heel anders gevallen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja wat ik zeg: als ze nu gewoon eens hun mond eerst open hadden gedaan tegen jou en dan hulp aangeboden ofzo, maar dit vind ik imo ook niet kunnenmijn moeder (als ze naar nl komt) zegt dan: zal ik even een handje helpen? Heb je straks een rustigere werkweek als de was/strijk al weg is. En dat vind ik dan wel weer lief...
maar als ik via de mail zou horen dat ze kwam poetsen zou ik er ook voor bedanken tbh....-O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou precies.... En dat er rommel en wat stof ligt, das overal zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, precies, dan was het hier ook heel anders gevallen.
Dit voelt als een grootschalige interventie want we zijn de ergste hoarders ter wereld die in een vuilnisbelt wonen
meh.![]()
Ja hard mee bezigquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou precies.... En dat er rommel en wat stof ligt, das overal zolekker boeien. Als er nu in de hoek 20 vuilniszakken liggen van een jaar oud met rottend eten, dan kan ik me er misschien enigszins wel iets bij voorstellen
![]()
Neuh... Ik zou ze ook even negeren tot de 'woede' wat is weg ge-ebt
Gedaan, en de lucht is wel redelijk geklaard nu geloof ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Frustrerend Mir. Ik zou in elk geval wel uitleggen (normaal) waarom jullie die mail niet zo relaxed vinden
ja, schoonouders gebeld toen ik er aan toe was, en met m'n moeder, denk ik, (dat is altijd wat moeilijk te peilen want mail) via de mail ook redelijk de lucht geklaard, dus alles weer goed.quote:
fijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, schoonouders gebeld toen ik er aan toe was, en met m'n moeder, denk ik, (dat is altijd wat moeilijk te peilen want mail) via de mail ook redelijk de lucht geklaard, dus alles weer goed.
Ja, voor mij ook, want stress was even tot het kookpuntquote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Net voor het eerst zelf pasta gemaakt. Deeg maken was easy, maar het verwerken is nogal een klus zeg
Was wél lekker
oehh klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ravioli met ricotta-geitenkaas-bieslook-walnotenvulling![]()
Nu tarte tatin in de oven
Ook zelf broodjes gebakken voor bij de zelfgemaakte tomatensoepik had even zo'n bui
Klinkt zalig!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ravioli met ricotta-geitenkaas-bieslook-walnotenvulling![]()
Nu tarte tatin in de oven
Ook zelf broodjes gebakken voor bij de zelfgemaakte tomatensoepik had even zo'n bui
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb als briljante moeder eerst een mcflurry bij de peuter naar binnen geschoven en ben vervolgens gaan wii'en![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb als briljante moeder eerst een mcflurry bij de peuter naar binnen geschoven en ben vervolgens gaan wii'en![]()
Och ja, ik hád ook met hem kunnen gaan bakken of koken ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geen koters die me afleiden dus ik mis de fail even
Neh....morgen weer een dagquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz nog nagellak afhalen en opnieuw lakken?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Incantrix, waar is die kat uit jouw ava ookweer van? Ik heb een rokje met een lijntjespatroon gekocht en op een bepaald punt komen de lijnen zo samen dat ze me aan dát beest doen denken
(het is wat vergezocht, maar ik heb een levendige fantasie.... http://www.vd.nl/dames/ro(...)lister&from=overview )
Heb je ze iedere keer als jij wakker was wakker gemaakt zodat ze weten hoe het voelt?quote:Op zondag 29 september 2013 05:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dan ook, want ik zie 'm ook jade kat uit mijn ava is Mooch uit het stripje Mutts
En godver, ik ga voorlopig maar ff niet meer aan de alcohol voor het slapen, ik heb weer zo enorm onrustig geslapen, bluhslapen de kleintjes beiden door, word ik nog steeds continue wakker..
YW, blij dat het helptquote:Op zondag 29 september 2013 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan thanks voor de tip van de elektrische deken. Dat werkt echt goed
hebbehquote:Op zondag 29 september 2013 00:04 schreef Puckzzz het volgende:
So classy
http://www.ebay.nl/itm/Tr(...)tem4610a042fd&_uhb=1
Ik wist wel dat ik iets vergatquote:Op zondag 29 september 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ze iedere keer als jij wakker was wakker gemaakt zodat ze weten hoe het voelt?![]()
Nee?
quote:Op zondag 29 september 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ze iedere keer als jij wakker was wakker gemaakt zodat ze weten hoe het voelt?![]()
Nee?
Weet je dat er serieus mensen zijn die zo redeneren?quote:Op zondag 29 september 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee?
quote:Op zondag 29 september 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen zijn die zo redeneren?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
leg je de mensen zonder pedagogische opleiding ook nog even uit waarom dat verschrikkelijk is dan?quote:Op zondag 29 september 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Een collega van m'n moeder had een kind, jonger dan een jaar. Als het kind in een stoel zat en een speeltje liet vallen, raapte ze het op. Als het kind daarna het speeltje weer liet vallen, liet ze het liggen "want het kind moest leren dat mamma het niet blijft oprapen en dat het nu geen speeltje meer had".
Bijna goed
ja precies, zo denk ik ook. Niet na 1x, maar na 5x toch welquote:Op zondag 29 september 2013 10:53 schreef Molo het volgende:
Ik raap bij kinderen (ook de jonkies) ook niet continue alles op hoor. Sommigen doen het erom om lekker aandacht te krijgen. HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA etc
ja preciesquote:Op zondag 29 september 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies, zo denk ik ook. Niet na 1x, maar na 5x toch wel
Een jong kind leert op een gegeven moment dat als ze iets laten vallen, dat mamma het dan op komt rapen. En dat vinden ze een fantastisch gevoel. Hey, als ik iets laat vallen wordt het teruggebracht. Dus dat gaan ze vol op uitproberen. Het geeft een gevoel van veiligheid dat mamma/pappa er altijd is om ze te helpen.quote:Op zondag 29 september 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leg je de mensen zonder pedagogische opleiding ook nog even uit waarom dat verschrikkelijk is dan?
Ah... Ik lees dat ze mijn opdrachten goed hebben uitgevoerd.quote:Op zondag 29 september 2013 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.. 2 herders en een Maltezer achter me aan, bijna omvergereden door een fietser en bijna op mijn bakkes gevallen omdat ik in samsons riem bleef haperen. Dat was echt een fantastische workout
ik hoorde vrijdag dat slechts een derde van de bevolking in een Westers rijk land een normale hechting heeft. Das heul nie veul manquote:Op zondag 29 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit kwam trouwens uit een serie collega's waarin ik op een gegeven moment gevraagd heb of het wel mogelijk is om je kind op te voeden zonder dat je het ergens onderweg psychisch kapot maakt in verband met onveilige hechting..
Het antwoord was nee
In theorie zou je kunnen redeneren dat als minder dan 50% van de bevolking het heeft, het nooit "normaal" genoemd kan wordenquote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik hoorde vrijdag dat slechts een derde van de bevolking in een Westers rijk land een normale hechting heeft. Das heul nie veul man
jeuzus wat een diep filosofische benadering op de zondagochtendquote:Op zondag 29 september 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In theorie zou je kunnen redeneren dat als minder dan 50% van de bevolking het heeft, het nooit "normaal" genoemd kan worden
Dan zou dus een derde van de bevolking abnormaal goed gehecht zijn
Zou het door de pillen komen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
jeuzus wat een diep filosofische benadering op de zondagochtend![]()
maar je hebt gelijk hoor
Zelfde geldt voor persoonlijkheidsstoornissen, despressies, gewicht, succes etc.
Vet interessant wel, zeker als je het in een andere context plaatst qua tijd op plaats
van de illuminatie, zekerquote:Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het door de pillen komen?
quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
dat hooft aan het einde
jij kwam toch helemaal nooit in OUD?quote:Op zondag 29 september 2013 11:16 schreef Molo het volgende:
ik heb vanochtend trouwens als lollerend dit topic doorgelezen, fucking bijna een jaar doen over een meet organiseren, die dan niet door gaat![]()
OUD / Animotopic OUD meet in het zuiden
Ik moest er hardop om lachen in bed![]()
epicquote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
dat hooft aan het einde
quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
dat hooft aan het einde
om een uur of 7 op zondag kom je de mooiste pareltjes tegen in Active Topics lijstenquote:Op zondag 29 september 2013 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij kwam toch helemaal nooit in OUD?
hij wordt ook een soort weggebeamed, hehehehequote:Op zondag 29 september 2013 11:32 schreef Mirjam het volgende:
mehehehe die kutkatgewoon heel droog op die egel zitten en dan helemaal van ' lolque' als je in je reet geprikt wordt
ja, poef, beest ineens wegquote:Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
hij wordt ook een soort weggebeamed, hehehehe
quote:Op zondag 29 september 2013 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah... Ik lees dat ze mijn opdrachten goed hebben uitgevoerd.
Braaf zijn ze toch
Nee het was gewoon wat extra motivatiequote:Op zondag 29 september 2013 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]stomme mensen die hun hont los laten in een woonwijk...
![]()
quote:
Red bull al the way dit dat allesquote:
Mwhehehehehequote:Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Red bull al the way dit dat alles![]()
Nee garpje beeb
Pittig kort is een te makkelijke garp zeker?quote:Op zondag 29 september 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets anders met mijn haar maar ik weet niet wat. En ik wil niet kleuren
dan kan ik het wel zelf verven harharquote:Op zondag 29 september 2013 14:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pittig kort is een te makkelijke garp zeker?
Krullen!quote:Op zondag 29 september 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil iets anders met mijn haar maar ik weet niet wat. En ik wil niet kleuren
Permanentquote:Op zondag 29 september 2013 14:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja tof maar ik ga dat toch niet elke dag doen
Dan moet je pittig kort ook niet doen, dat moet je bijhoudenquote:
Naja permanent is 200 euro voor lang haar, beetje duurquote:Op zondag 29 september 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je pittig kort ook niet doen, dat moet je bijhouden
net alsof een tondeuse zo duur is.quote:Op zondag 29 september 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan moet je pittig kort ook niet doen, dat moet je bijhouden
Goeie wel, gewoon millimeterenquote:Op zondag 29 september 2013 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net alsof een tondeuse zo duur is.
Mutsquote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef PriemGirl het volgende:
Weetje nog in mei dat ik keihard op mijn hand ben gevallen... Het doet nog steeds zeersoms valt het wel mee maar vorige week ben ik er weer op gevallen en precies daarop ook weer
![]()
hmpfff
Jup zelfs naar ziekenhuis. Ze zagen een genezen breuk/scheurquote:Op zondag 29 september 2013 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Muts![]()
Ben je destijds nog naar de doktert geweest?
Je faalt op velen fronten, muts!quote:Op zondag 29 september 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup zelfs naar ziekenhuis. Ze zagen een genezen breuk/scheurdus daar konden ze niks meer aan doen. Ze vermoedden dat dat het nogal gevoelig maakte ook en eik moest ik 2 maanden rustig aan doen met mijn hand (niet meer op vallen). Maar dat faalde
![]()
Nothing newquote:Op zondag 29 september 2013 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je faalt op velen fronten, muts!![]()
En nu rustig aandoen gij muts gij!
een goed excuus hebben om cif te laten strijken en het alsnog zelf doenquote:Op zondag 29 september 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nothing new
Ben aan het strijkenis met ander hand
![]()
Is die ouwe al gearriveerd dan?quote:
Nee op zich niet, maar ben je niet bang dat het een soort eeuwig wachten wordt?quote:
Ze hebben nu gezegd dat de september en oktober boxen tegelijkertijd verstuurd worden, dus ik denk dat het wel mee gaat vallen,quote:Op zondag 29 september 2013 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee op zich niet, maar ben je niet bang dat het een soort eeuwig wachten wordt?
Geen idee hoe lang iedereen al aan het wachten is hoor, zo goed heb ik het ook niet onthouden
Ik heb het mailtje ook net pas gehad. Een uur geleden denk ik?quote:Op zondag 29 september 2013 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb geen kortingscoupon gehad?
Oh zit ie bij de nieuwe box mail?quote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje ook net pas gehad. Een uur geleden denk ik?
Yup!quote:Op zondag 29 september 2013 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zit ie bij de nieuwe box mail?
Ja en ja!quote:Op zondag 29 september 2013 19:16 schreef Incantrix het volgende:
Bondi-dames, is de oktober-box zelf samen te stellen? Als ik nu zou bestellen krijg ik oktober, toch?
Die krijg ik niet, want ik ben geen 3-6 of 12 maanden prepaid. Ik krijg 15 als het goed is, maar die heb ik nog niet gehad.quote:Op zondag 29 september 2013 19:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh Dwyn ik bedoel de 12.50 dollar kortingsbon he, wanneer heb jij die gehad dan :/
Bij die van 12,50 staat dat inderdaad. Bij die van 15 staat niks bij.quote:Op zondag 29 september 2013 19:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh dan zal ik m ook nog wel krijgen. 2 weken geleden zouden ze na 5 werkdagen binnen zijn toch?
Ja, 't is verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 september 2013 19:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat bedrijf faalt best wel hard eigenlijk
Nee klopt. Ik dacht dat ze gewoon die kortingscode bedoelde die je voor de box moet invullen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:17 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb geen kortingscode hoor, in de box selectie mail.
20 dollar.quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Diconnected het volgende:
Hoe duur zijn die Bondi boxen eigenlijk?
Naja faal klantenservice, ik had een kapot lakje en meteen neiuwe opgestuurd zonder foto of gezeik. Alleen beetje faal met deze collectie.quote:
quote:In celebration of Fall, take $5.00 off your first Bondi New York Box. Use coupon code OCTOBER at check out. Valid until 10/31/13
ja en heb nu toch werk dus volgende maand BUY ALLES.quote:Op zondag 29 september 2013 20:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
5 dollar per lakje halloooo je bent gek als je het niet doet
quote:Op zondag 29 september 2013 20:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja en heb nu toch werk dus volgende maand BUY ALLES.
onee betaal alles terug
Ik heb 4 kleuren die ik erg mooi vind. Als ik er 3 van in zo'n box kan bestellen en de 4e met 25% korting ben ik veel goedkoper uit als met losse koop. En ik heb 1 lakje van ze en dat is mooi en lakt fijnquote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef Mss het volgende:
Maar wat is er dan zou geweldig aan die dingen dat iedereen ze wil hebben? Ze hebben een faal klantenservice, zijn niet echt goedkoop en heel bijzonder zijn die kleuren ook niet.
Huh?! Ben je weer begonnen met roken?quote:Op maandag 30 september 2013 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een half pakje verrookt vannacht
Vandaag ga ik maar weer eens écht pogen te herpakken met dieet
Oooooh haha, ik schrok al!quote:Op maandag 30 september 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar ik droom er nog steeds met zeer grote regelmaat over. Hopelijk houdt dat ooit op
Ja door de schuurdeur heen, ik denk te enthousiast ernaartoe gerend ofzo en niet kunnen remmen. Wij waren er niet meer omdat we nog een verjaardag hadden. (op zich wel goed want waarschijnlijk was ik knockie gegaan van het bloed)quote:
Echt waar joh?quote:Op maandag 30 september 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar ik droom er nog steeds met zeer grote regelmaat over. Hopelijk houdt dat ooit op
De wond was behoorlijk diep en groot, in de OK gehechtquote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
Dan is het een flinke slachtpartij geweest als de ambulance moest komenarm jong, is ie wel stabiel?
hehe, ik weet exact wat je bedoeltquote:Op maandag 30 september 2013 08:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt waar joh?
Ik heb dat 1 x gehad. Was ook best vreemd, want ik realiseerde me toen ik mijn filtersigaret bijna op had, dat ik gestopt was, al een tijdje. En toen raakte ik in paniek.
Ik schrok jonge!quote:Op maandag 30 september 2013 08:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan vrij levendig dromen iid. Maar ze zijn altijd kut. Datquote:Op maandag 30 september 2013 08:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hehe, ik weet exact wat je bedoeltmaar ik droom soberso vrij levendig hoor. En IRL amper nog rookzin, alleen op dronken feestjes eigenlijk, maar die dromen
Achgos, wat sneu op z'n verjaardag. Fijn dat alles wel goed isquote:Op maandag 30 september 2013 08:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De wond was behoorlijk diep en groot, in de OK gehecht. Hij mocht misschien niet eens mee naar huis gisteren. Verder wel stabiel gelukkig.
ben je ook zelf wel eens dood gegaan?quote:Op maandag 30 september 2013 08:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan vrij levendig dromen iid. Maar ze zijn altijd kut. Datvreemdgaat, dat de hond doodgaat, als het maar kut met peren is, dan droom ik er over.
Hele familie die zelfmoord pleegt is ook al eens langsgekomen.
Rookzin heb ik gelukkig ook niet meer. Behalve op dronken feestjes, die heb ik dan wel weer met enige regelmaat.
Gij sloerie uit de slobben!quote:Op maandag 30 september 2013 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat was ook de bedoeling![]()
matige garp, ikweet
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 08:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ben je ook zelf wel eens dood gegaan?
Ja echt heel sneu!quote:Op maandag 30 september 2013 08:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Achgos, wat sneu op z'n verjaardag. Fijn dat alles wel goed is
quote:Op maandag 30 september 2013 08:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gij sloerie uit de slobben!![]()
Nu ga ik je eeuwig haten, net als na je 1 aprilgarp
quote:Hello!
It is already at the post office. When we will get tracking number we will send it to you. Sorry for delay.
Regards,
Yury
Dance Legend
Russenquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Geen betere Russennaam dan yuri trouwens.
Russenquote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef Stormqueen het volgende:
Gevalletje "shit, die lag hier nog"
[..]
Ik hou niet van koud. Ik verwacht mooi weer dus t-shirt en rok aan. Tering koud.quote:Op maandag 30 september 2013 09:09 schreef Molo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/o(...)in_te_leveren__.html
is dit "de nieuwste trend"?
Tevens goeiemorgen! Verrekte koud hier en de koffie is op
je weet dat je in Nederland woont en het bijna oktober is hequote:Op maandag 30 september 2013 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou niet van koud. Ik verwacht mooi weer dus t-shirt en rok aan. Tering koud.
Ik ben soms wat optimistisch.quote:Op maandag 30 september 2013 09:11 schreef Molo het volgende:
[..]
je weet dat je in Nederland woont en het bijna oktober is he
zonnig =/= warmquote:Op maandag 30 september 2013 09:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik hou niet van koud. Ik verwacht mooi weer dus t-shirt en rok aan. Tering koud.
PAK JE SPULLEN IN ZE KOMEN ERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANquote:Op maandag 30 september 2013 09:35 schreef Molo het volgende:
Uhmmm, wáárom gaat er hier een luchtalarm af??
oh ja, paar dagen al vergeten mijn konijnen eten te geven, dat zal het zijnquote:Op maandag 30 september 2013 09:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er is net een melding geweest van een dier in nood Molo, ik denk dat het dat is
quote:Op maandag 30 september 2013 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, paar dagen al vergeten mijn konijnen eten te geven, dat zal het zijn
sorry, ik heb wat last van m'n buikquote:Op maandag 30 september 2013 09:35 schreef Molo het volgende:
Uhmmm, wáárom gaat er hier een luchtalarm af??
hoe vaak moet je zo'n hok verschonen eigenlijk? Ze hebben nog niet al dat stro opgegeten geloof ik, moet ik wachten tot ze dat wel doen?quote:
gaat u uit uw aars blehren?quote:Op maandag 30 september 2013 09:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sorry, ik heb wat last van m'n buik
Volgens mensen in F&F elke dagquote:Op maandag 30 september 2013 09:37 schreef Molo het volgende:
[..]
hoe vaak moet je zo'n hok verschonen eigenlijk? Ze hebben nog niet al dat stro opgegeten geloof ik, moet ik wachten tot ze dat wel doen?
Lol serieus?quote:Op maandag 30 september 2013 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mensen in F&F elke dag
ik vind 1 x in de 6 weken prima genoeg hoorquote:Op maandag 30 september 2013 09:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mensen in F&F elke dag
Ja ik ookquote:Op maandag 30 september 2013 09:42 schreef Molo het volgende:
Voordat iemand het serieus neemt en ik de F&F knokploeg achter me aan krijg. Elke week en als ze hun poephoek hebben volgekakt doen we die tussendoor nog even verschonen
net als mijn kattenbakquote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind 1 x in de 6 weken prima genoeg hoor
Net als mijn huisquote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind 1 x in de 6 weken prima genoeg hoor
NERMquote:Op maandag 30 september 2013 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel chips als ontbijt eten___
loop gewoon ff naar de appie, verse broodjes ermnermquote:Op maandag 30 september 2013 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan wel chips als ontbijt eten___
geen automaat op t werk?quote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd en ik had nog een klein stukje chocolade die ik vandaag ging meenemen naar het werk...
BEN IK DIE VERGETEN
heb ik alleen fruit meeUh gezond endeso...
Fuuu daar keek ik nu zo naar uit
waarom las ik "verse schooier ermnerm"quote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
loop gewoon ff naar de appie, verse broodjes ermnerm
bel de chocoladeexpressquote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd en ik had nog een klein stukje chocolade die ik vandaag ging meenemen naar het werk...
BEN IK DIE VERGETEN
heb ik alleen fruit meeUh gezond endeso...
Fuuu daar keek ik nu zo naar uit
Neinz, ik haal wel wat op t station zometeen anders kan ik nog een trein later nemen omdat ik eten moet halen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
loop gewoon ff naar de appie, verse broodjes ermnerm
Nope; klein bedrijf hequote:
BESTAAT DIE ERMAHGERD BELLENquote:
Als je het er allebei in flikkert dan vreten ze maar 1 soort op /care hoe het heetquote:Op maandag 30 september 2013 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Molo je weet dat ze het stro niet op horen te eten?
Het hooi is om te eten, het stro om in te liggen
ja dat weet ikquote:Op maandag 30 september 2013 09:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Molo je weet dat ze het stro niet op horen te eten?
Het hooi is om te eten, het stro om in te liggen
Tenzij velen honger, vandaar dat ik het er even bij wilde zeggenquote:Op maandag 30 september 2013 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het er allebei in flikkert dan vreten ze maar 1 soort op /care hoe het heet
nee sorry, deceptiequote:Op maandag 30 september 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; klein bedrijf heNaast een bluhh Nescafé apparaat hebben we niks
![]()
[..]
BESTAAT DIE ERMAHGERD BELLEN
LAAT HEM OOK HIER LANGSKOMEN!quote:Op maandag 30 september 2013 09:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; klein bedrijf heNaast een bluhh Nescafé apparaat hebben we niks
![]()
[..]
BESTAAT DIE ERMAHGERD BELLEN
Wou ik ook doen; maar op mijn foon zei ie dat het 18 graden zou worden; dus dat vond ik niet verantwoord.quote:Op maandag 30 september 2013 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tering wat een kou
Is het al gerechtvaardigd een winterjas aan te doen?
Ja ik googlede en was reeds teleurgesteld iddquote:
zou wel een mooie zijn voor alle vrouwen die werken of ongesteld zijn, net als de bierexpress en de spareribsexpressquote:Op maandag 30 september 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wou ik ook doen; maar op mijn foon zei ie dat het 18 graden zou worden; dus dat vond ik niet verantwoord.
Maar het is nú idd nog koud
[..]
Ja ik googlede en was reeds teleurgesteld idd![]()
Jupquote:Op maandag 30 september 2013 09:54 schreef Molo het volgende:
[..]
zou wel een mooie zijn voor alle vrouwen die werken of ongesteld zijn, net als de bierexpress en de spareribsexpress
Ja dat. Tegen de middag wordt het gewoon aangenaam en dan is een winterjas weer overdreven. Ik haat dit weer, maak het dan gewoon helemaal koudquote:Op maandag 30 september 2013 09:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wou ik ook doen; maar op mijn foon zei ie dat het 18 graden zou worden; dus dat vond ik niet verantwoord.
Maar het is nú idd nog koud
[..]
Ja ik googlede en was reeds teleurgesteld idd![]()
ja ik denk ook maar dat ik dat doe, brrrr, ik kan er slecht tegen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou toch voor winterjas gaan piem0l! Die kun je altijd nog open of uit doen
In de trein is het heet als je pech hebt en in winkels ook. Dus tenzij je je kapot wil zweten moet je geen winterjas aandoenquote:Op maandag 30 september 2013 09:58 schreef Molo het volgende:
Ik zit nu wel even te denken wat handig is qua kleding aantrekken... voor ik vernikkel in de trein en stad
het was zeven graden vanmorgen mensquote:Op maandag 30 september 2013 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe jij dan 2 winterjassen aan als het vriest of whut?
Zo ongeveer wel ja, iig een super dik warm vest en dan winterjas eroverheenquote:Op maandag 30 september 2013 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe jij dan 2 winterjassen aan als het vriest of whut?
kunt u dit garanderen mevrouwtje?quote:
Vanmorgen nog in z&g gepost. Nog niet ontploftquote:Op maandag 30 september 2013 10:06 schreef Molo het volgende:
Nog niemand iets van Bubs gehoord trouwens?
quote:Op maandag 30 september 2013 10:35 schreef PriemGirl het volgende:
Nondeju mijn haar zit vandaag zo tof; dat ik niet snap dat ik het kort wou knippen![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 30 september 2013 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Damn womanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
[..]
GODSAMME wa bende toch een babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik wil ook zulk haar
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Hoe is het nu? Schouderlengte ongeveer toch? En heb je iets van een pony ofzo?quote:Op maandag 30 september 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik met m'n haar wil
pics!quote:Op maandag 30 september 2013 11:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ging vrijdag naar de kapper en nu heb ik een pony.
quote:Op maandag 30 september 2013 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo afspraak gemaakt bij bedrijfsarts, here we go
Lekker flets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
[..]
Godsamme Priem, gij beeb!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks gaan ze jou ook een ID vragen als je velen drank of sigaretten gaat halen
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op maandag 30 september 2013 11:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker flets.![]()
Qua kleur is het een stuk warmer/roder dan op deze foto.Staat je leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |