Ik ben nu het vervolg aan het kijken, misschien is ze wel over de kop gegaan, dan mag je hem vast wel hebbenquote:
ZOMG bieden op de flermenger bij een faillissementsverkoopquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu het vervolg aan het kijken, misschien is ze wel over de kop gegaan, dan mag je hem vast wel hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd.* SpaceInvaders pakt gasmasker alvast inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een kutmanier om duidelijk te maken dat ze vinden dat je vervuilt Mir
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd.Wacht wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeetje dat ze even bellen ofzo... Vragen hoe het met je is... Of je hulp kan gebruiken, maar dit is toch wel erg confronterend (en imo ook arrogant van ze
![]()
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
D'awwwquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:42 schreef Incantrix het volgende:
Ermahgerd ik heb net maillots met een cupcake op de kont gekocht voor Peach
Mirarrogant ja, watPriem zegt.. Vast lief bedoeld, maar hrmpf
Ow. Ohai enzo
Naja wat ik zeg: als ze nu gewoon eens hun mond eerst open hadden gedaan tegen jou en dan hulp aangeboden ofzo, maar dit vind ik imo ook niet kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:46 schreef Mirjam het volgende:
het is vast heel lief bedoeld, maar het komt zo enorm gay over gewoon.
anders ga je even met 5 man achter onze rug om lullen.
vraag dan eerst ff aan ons of we dat willen.
ik ben echt zo beledigd.
En echt hoor, zo'n smeerboel is het hier echt niet. Ja er liggen overal spullen, er wordt geleefd en gewerkt in dit huis, 24 uur per dag.
en ik wil zelf ook niemand beledigen, maar wel duidelijk maken hoe we ons hieronder voelen, ook al zo dubbel.
godver.
ja, precies, dan was het hier ook heel anders gevallen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja wat ik zeg: als ze nu gewoon eens hun mond eerst open hadden gedaan tegen jou en dan hulp aangeboden ofzo, maar dit vind ik imo ook niet kunnenmijn moeder (als ze naar nl komt) zegt dan: zal ik even een handje helpen? Heb je straks een rustigere werkweek als de was/strijk al weg is. En dat vind ik dan wel weer lief...
maar als ik via de mail zou horen dat ze kwam poetsen zou ik er ook voor bedanken tbh....-O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou precies.... En dat er rommel en wat stof ligt, das overal zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, precies, dan was het hier ook heel anders gevallen.
Dit voelt als een grootschalige interventie want we zijn de ergste hoarders ter wereld die in een vuilnisbelt wonen
meh.![]()
Ja hard mee bezigquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou precies.... En dat er rommel en wat stof ligt, das overal zolekker boeien. Als er nu in de hoek 20 vuilniszakken liggen van een jaar oud met rottend eten, dan kan ik me er misschien enigszins wel iets bij voorstellen
![]()
Neuh... Ik zou ze ook even negeren tot de 'woede' wat is weg ge-ebt
Gedaan, en de lucht is wel redelijk geklaard nu geloof ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Frustrerend Mir. Ik zou in elk geval wel uitleggen (normaal) waarom jullie die mail niet zo relaxed vinden
ja, schoonouders gebeld toen ik er aan toe was, en met m'n moeder, denk ik, (dat is altijd wat moeilijk te peilen want mail) via de mail ook redelijk de lucht geklaard, dus alles weer goed.quote:
fijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, schoonouders gebeld toen ik er aan toe was, en met m'n moeder, denk ik, (dat is altijd wat moeilijk te peilen want mail) via de mail ook redelijk de lucht geklaard, dus alles weer goed.
Ja, voor mij ook, want stress was even tot het kookpuntquote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Net voor het eerst zelf pasta gemaakt. Deeg maken was easy, maar het verwerken is nogal een klus zeg
Was wél lekker
oehh klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ravioli met ricotta-geitenkaas-bieslook-walnotenvulling![]()
Nu tarte tatin in de oven
Ook zelf broodjes gebakken voor bij de zelfgemaakte tomatensoepik had even zo'n bui
Klinkt zalig!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ravioli met ricotta-geitenkaas-bieslook-walnotenvulling![]()
Nu tarte tatin in de oven
Ook zelf broodjes gebakken voor bij de zelfgemaakte tomatensoepik had even zo'n bui
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb als briljante moeder eerst een mcflurry bij de peuter naar binnen geschoven en ben vervolgens gaan wii'en![]()
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Incantrix het volgende:
En ik heb als briljante moeder eerst een mcflurry bij de peuter naar binnen geschoven en ben vervolgens gaan wii'en![]()
Och ja, ik hád ook met hem kunnen gaan bakken of koken ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb geen koters die me afleiden dus ik mis de fail even
Neh....morgen weer een dagquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hmz nog nagellak afhalen en opnieuw lakken?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Incantrix, waar is die kat uit jouw ava ookweer van? Ik heb een rokje met een lijntjespatroon gekocht en op een bepaald punt komen de lijnen zo samen dat ze me aan dát beest doen denken
(het is wat vergezocht, maar ik heb een levendige fantasie.... http://www.vd.nl/dames/ro(...)lister&from=overview )
Heb je ze iedere keer als jij wakker was wakker gemaakt zodat ze weten hoe het voelt?quote:Op zondag 29 september 2013 05:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dan ook, want ik zie 'm ook jade kat uit mijn ava is Mooch uit het stripje Mutts
En godver, ik ga voorlopig maar ff niet meer aan de alcohol voor het slapen, ik heb weer zo enorm onrustig geslapen, bluhslapen de kleintjes beiden door, word ik nog steeds continue wakker..
YW, blij dat het helptquote:Op zondag 29 september 2013 09:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan thanks voor de tip van de elektrische deken. Dat werkt echt goed
hebbehquote:Op zondag 29 september 2013 00:04 schreef Puckzzz het volgende:
So classy
http://www.ebay.nl/itm/Tr(...)tem4610a042fd&_uhb=1
Ik wist wel dat ik iets vergatquote:Op zondag 29 september 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ze iedere keer als jij wakker was wakker gemaakt zodat ze weten hoe het voelt?![]()
Nee?
quote:Op zondag 29 september 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je ze iedere keer als jij wakker was wakker gemaakt zodat ze weten hoe het voelt?![]()
Nee?
Weet je dat er serieus mensen zijn die zo redeneren?quote:Op zondag 29 september 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee?
quote:Op zondag 29 september 2013 10:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus mensen zijn die zo redeneren?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
leg je de mensen zonder pedagogische opleiding ook nog even uit waarom dat verschrikkelijk is dan?quote:Op zondag 29 september 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Een collega van m'n moeder had een kind, jonger dan een jaar. Als het kind in een stoel zat en een speeltje liet vallen, raapte ze het op. Als het kind daarna het speeltje weer liet vallen, liet ze het liggen "want het kind moest leren dat mamma het niet blijft oprapen en dat het nu geen speeltje meer had".
Bijna goed
ja precies, zo denk ik ook. Niet na 1x, maar na 5x toch welquote:Op zondag 29 september 2013 10:53 schreef Molo het volgende:
Ik raap bij kinderen (ook de jonkies) ook niet continue alles op hoor. Sommigen doen het erom om lekker aandacht te krijgen. HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA de grond op, pakken en aangeven, HOPPA etc
ja preciesquote:Op zondag 29 september 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja precies, zo denk ik ook. Niet na 1x, maar na 5x toch wel
Een jong kind leert op een gegeven moment dat als ze iets laten vallen, dat mamma het dan op komt rapen. En dat vinden ze een fantastisch gevoel. Hey, als ik iets laat vallen wordt het teruggebracht. Dus dat gaan ze vol op uitproberen. Het geeft een gevoel van veiligheid dat mamma/pappa er altijd is om ze te helpen.quote:Op zondag 29 september 2013 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
leg je de mensen zonder pedagogische opleiding ook nog even uit waarom dat verschrikkelijk is dan?
Ah... Ik lees dat ze mijn opdrachten goed hebben uitgevoerd.quote:Op zondag 29 september 2013 10:49 schreef PriemGirl het volgende:
Zo.. 2 herders en een Maltezer achter me aan, bijna omvergereden door een fietser en bijna op mijn bakkes gevallen omdat ik in samsons riem bleef haperen. Dat was echt een fantastische workout
ik hoorde vrijdag dat slechts een derde van de bevolking in een Westers rijk land een normale hechting heeft. Das heul nie veul manquote:Op zondag 29 september 2013 11:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit kwam trouwens uit een serie collega's waarin ik op een gegeven moment gevraagd heb of het wel mogelijk is om je kind op te voeden zonder dat je het ergens onderweg psychisch kapot maakt in verband met onveilige hechting..
Het antwoord was nee
In theorie zou je kunnen redeneren dat als minder dan 50% van de bevolking het heeft, het nooit "normaal" genoemd kan wordenquote:Op zondag 29 september 2013 11:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ik hoorde vrijdag dat slechts een derde van de bevolking in een Westers rijk land een normale hechting heeft. Das heul nie veul man
jeuzus wat een diep filosofische benadering op de zondagochtendquote:Op zondag 29 september 2013 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In theorie zou je kunnen redeneren dat als minder dan 50% van de bevolking het heeft, het nooit "normaal" genoemd kan worden
Dan zou dus een derde van de bevolking abnormaal goed gehecht zijn
Zou het door de pillen komen?quote:Op zondag 29 september 2013 11:21 schreef Molo het volgende:
[..]
jeuzus wat een diep filosofische benadering op de zondagochtend![]()
maar je hebt gelijk hoor
Zelfde geldt voor persoonlijkheidsstoornissen, despressies, gewicht, succes etc.
Vet interessant wel, zeker als je het in een andere context plaatst qua tijd op plaats
van de illuminatie, zekerquote:Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou het door de pillen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |