Ik ben nu het vervolg aan het kijken, misschien is ze wel over de kop gegaan, dan mag je hem vast wel hebbenquote:
ZOMG bieden op de flermenger bij een faillissementsverkoopquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben nu het vervolg aan het kijken, misschien is ze wel over de kop gegaan, dan mag je hem vast wel hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd.* SpaceInvaders pakt gasmasker alvast inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat een kutmanier om duidelijk te maken dat ze vinden dat je vervuilt Mir
quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:08 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd.Wacht wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeetje dat ze even bellen ofzo... Vragen hoe het met je is... Of je hulp kan gebruiken, maar dit is toch wel erg confronterend (en imo ook arrogant van ze
![]()
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
D'awwwquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:42 schreef Incantrix het volgende:
Ermahgerd ik heb net maillots met een cupcake op de kont gekocht voor Peach
Mirarrogant ja, watPriem zegt.. Vast lief bedoeld, maar hrmpf
Ow. Ohai enzo
Naja wat ik zeg: als ze nu gewoon eens hun mond eerst open hadden gedaan tegen jou en dan hulp aangeboden ofzo, maar dit vind ik imo ook niet kunnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:46 schreef Mirjam het volgende:
het is vast heel lief bedoeld, maar het komt zo enorm gay over gewoon.
anders ga je even met 5 man achter onze rug om lullen.
vraag dan eerst ff aan ons of we dat willen.
ik ben echt zo beledigd.
En echt hoor, zo'n smeerboel is het hier echt niet. Ja er liggen overal spullen, er wordt geleefd en gewerkt in dit huis, 24 uur per dag.
en ik wil zelf ook niemand beledigen, maar wel duidelijk maken hoe we ons hieronder voelen, ook al zo dubbel.
godver.
ja, precies, dan was het hier ook heel anders gevallen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Naja wat ik zeg: als ze nu gewoon eens hun mond eerst open hadden gedaan tegen jou en dan hulp aangeboden ofzo, maar dit vind ik imo ook niet kunnenmijn moeder (als ze naar nl komt) zegt dan: zal ik even een handje helpen? Heb je straks een rustigere werkweek als de was/strijk al weg is. En dat vind ik dan wel weer lief...
maar als ik via de mail zou horen dat ze kwam poetsen zou ik er ook voor bedanken tbh....-O-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou precies.... En dat er rommel en wat stof ligt, das overal zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, precies, dan was het hier ook heel anders gevallen.
Dit voelt als een grootschalige interventie want we zijn de ergste hoarders ter wereld die in een vuilnisbelt wonen
meh.![]()
Ja hard mee bezigquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou precies.... En dat er rommel en wat stof ligt, das overal zolekker boeien. Als er nu in de hoek 20 vuilniszakken liggen van een jaar oud met rottend eten, dan kan ik me er misschien enigszins wel iets bij voorstellen
![]()
Neuh... Ik zou ze ook even negeren tot de 'woede' wat is weg ge-ebt
Gedaan, en de lucht is wel redelijk geklaard nu geloof ik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Frustrerend Mir. Ik zou in elk geval wel uitleggen (normaal) waarom jullie die mail niet zo relaxed vinden
ja, schoonouders gebeld toen ik er aan toe was, en met m'n moeder, denk ik, (dat is altijd wat moeilijk te peilen want mail) via de mail ook redelijk de lucht geklaard, dus alles weer goed.quote:
fijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, schoonouders gebeld toen ik er aan toe was, en met m'n moeder, denk ik, (dat is altijd wat moeilijk te peilen want mail) via de mail ook redelijk de lucht geklaard, dus alles weer goed.
Ja, voor mij ook, want stress was even tot het kookpuntquote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Net voor het eerst zelf pasta gemaakt. Deeg maken was easy, maar het verwerken is nogal een klus zeg
Was wél lekker
oehh klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ravioli met ricotta-geitenkaas-bieslook-walnotenvulling![]()
Nu tarte tatin in de oven
Ook zelf broodjes gebakken voor bij de zelfgemaakte tomatensoepik had even zo'n bui
Klinkt zalig!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had ravioli met ricotta-geitenkaas-bieslook-walnotenvulling![]()
Nu tarte tatin in de oven
Ook zelf broodjes gebakken voor bij de zelfgemaakte tomatensoepik had even zo'n bui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |