Die vraag wilde ik ook al stellen, ik heb even snel door het topic heen gescand en wellicht iets gemist, maar het enige dat ik zie zijn wat mensen die enige nuances aanbrengen ....quote:
Had iets verkeerd gelezen.quote:
Ophangen die hoerenkind.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:52 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)geraad-gearresteerd/
Een mooi begin van het weekend. Ook goed dat die "politie-agenten" zijn ontslagen.
quote:Oud-leden getuigen over misdaden Gouden Dageraad
Voormalige leden van Gouden Dageraad hebben getuigd over talrijke criminele daden van de extreemrechtse Griekse partij. Ze hadden het onder andere over gecoördineerde afranselingen van Pakistaanse immigranten.
Uit de getuigenissen van oud-leden blijkt dat de partij knokploegen samenstelde die vooral Pakistaanse migranten in elkaar sloegen. "Ik heb verscheidene keren deelgenomen aan acties met in totaal vijftig motoren", klinkt het. "Op elke motor zaten we met twee. Wie achterop zat, hield een knuppel vast waarrond de Griekse vlag gewikkeld was. Daarmee werd elke Pakistaan in elkaar geslagen."
Geldkraan dichtdraaien
Zaterdagavond werden al verscheidene topfiguren van de partij opgepakt, waaronder partijleider Nikolaos Michaloliakos. De Griekse regering wil nu ook de geldkraan van de groepering dichtdraaien. Wanneer de nieuwe wet op de partijfinanciering goedgekeurd wordt - zo snel mogelijk, aldus een regeringswoordvoerder - vallen de subsidies weg als tegen een partij een aanklacht loopt wegens de vorming van een criminele organisatie.
De partij veroverde ruim een jaar geleden 18 van de 300 zitjes in het parlement. Volgens berichten in de Griekse pers krijgt de partij bovenop de vergoedingen voor de parlementairen 1,7 miljoen euro. Bron
Na een andere foto van die gast gezien te hebben lijkt hij me meer Turks als Arisch, ben je toch wel eve nep. Als ik niet wist dat het een Griek was, dan had ik hem voor een Turk aangenomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:23 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Die ziet er ook niet bepaald Arisch uit?
Ahja?quote:Op maandag 30 september 2013 17:14 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
jij liep toch te lullen dat je gouden dageraad steunde enzo ?
Ook alleen voor autochtonen, zoals bij hun vorige uitdeelactie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
* gratis huisartsen en medicatie, van gouden dageraad * lijkt hamas wel die doen dat ook
jaquote:Op maandag 30 september 2013 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ook alleen voor autochtonen, zoals bij hun vorige uitdeelactie?
Ha, daar hebben we meteen het bewijs dat parlementsleden van de Gouden Dageraad persoonlijk de aanvallen op migranten cordineren.quote:Op maandag 30 september 2013 17:26 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
ja
http://nieuwsuur.nl/video(...)geraad-opgepakt.html
Smorgens voor 11 uur al je orgasme. Je hebt je dag wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:52 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
http://m.nrc.nl/nieuws/20(...)geraad-gearresteerd/
Een mooi begin van het weekend. Ook goed dat die "politie-agenten" zijn ontslagen.
Toch vreemd, jouw interesse voor mijn orgasmes.quote:Op maandag 30 september 2013 22:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Smorgens voor 11 uur al je orgasme. Je hebt je dag wel.
Internet is jouw sociale grens. Kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Toch vreemd, jouw interesse voor mijn orgasmes.
Hitler was nou ook geen enorm licht ofzo hoor. Misschien wel een redelijk strateeg, maar nou ook geen intellectueel. In ieder geval niet slim genoeg om een opleiding af te ronden. Ook de NSDAP vond de meeste leden in de 'lower middle class'.quote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef .Masturbatron. het volgende:
die gd mensen en hun kiezers hebben allemaal een laag iq - ze zien er niet bepaald snugger uit. zoals hitler en zijn volgelingen dat wel waren
Jaja, het is volkomen onbegrijpelijk dat de Griekse bevolking het niet pikt dat hun banen worden ingepakt door immigranten.quote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef sonnyspek het volgende:
Mooizo, ergerde me dood aan deze partij. Vond het ronduit schokkend hoe hen met immigranten omgaan en hoe hen naar immigranten kijken.
Sonny is een PVV-stemmer. dus ik denk dat hij heus wel begrijpt dat mensen soms tegen immigratie zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, het is volkomen onbegrijpelijk dat de Griekse bevolking het niet pikt dat hun banen worden ingepakt door immigranten.
1: De pvv is anti islam niet anti immigranten.quote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sonny is een PVV-stemmer. dus ik denk dat hij heus wel begrijpt dat mensen soms tegen immigratie zijn.
Je hoeft alleen dan niet willekeurig mensen dood te maken op straat vanwege hun kleurtje, ik denk dat jij dat ook wel begrijpt.
Dit, ik snap de afwegingen wel maar met de GD ga ik natuurlijk absoluut niet mee. Ik ben geen racist.quote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Sonny is een PVV-stemmer. dus ik denk dat hij heus wel begrijpt dat mensen soms tegen immigratie zijn.
Je hoeft alleen dan niet willekeurig mensen dood te maken op straat vanwege hun kleurtje, ik denk dat jij dat ook wel begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |