het is niet zeker dat de partij top dit heeft geplant he. het kan ook een plaatselijke voorzitter of een lid geweest zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe duidelijk kan ik zijn? Het was geen toevallige aanvaring, de aanvallers en de moordenaar hadden het gepland.
Daar verschillen onze meningen over.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja juist, de crisis wordt gebruikt.
Dat zou kunnen, en wat zegt dat dan? Dat het zo gepland was? Ok, niet onlogisch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
De 'ruzie' was om het slachtoffer naar buiten te lokken, waar een groep hem opwachtte.
Ja, maar nu de link naar de partij(top) nog he? Dat die er opdracht voor gegeven hebben dus.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe duidelijk kan ik zijn? Het was geen toevallige aanvaring, de aanvallers en de moordenaar hadden het gepland.
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens. Het steekt hem op het idee van jou dat de partijleiding het mee gepland zou hebben, iets dat helemaal niet zo hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:15 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Daar is iedereen het volgens mij wel over eens. Het steekt hem op het idee van jou dat de partijleiding het mee gepland zou hebben, iets dat helemaal niet zo hoeft te zijn.
Kennelijk hebben we (iig ik) dat anders opgevat dan jij bedoelde. Al vind ik het nog steeds moeilijk het anders te lezen dan hoe ik het heb opgevat.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:50 schreef Disana het volgende:
De betrokkenheid van de partij bij de tweede moord staat buiten kijf. Het lid dat de moord pleegde, heeft bekend.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:03 schreef DarkSkywise het volgende:
Kennelijk ben ik ook een varkentje want ik begreep 'm wél.
*holt oinkend rondjes door de kamer, verbijsterd nagestaard door de poezen*
Beestjes unitedquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:03 schreef DarkSkywise het volgende:
Kennelijk ben ik ook een varkentje want ik begreep 'm wél.
*holt oinkend rondjes door de kamer, verbijsterd nagestaard door de poezen*
Dan is het maar goed dat die Gouden Dageraad zo keihard optreedt tegen deze anarchistenquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:01 schreef arjan1112 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Conspiracy_of_Fire_Nuclei
Dat vind ik helemaal niet. Beide groepen vind ik niks. Griekenland had alleen nooit de euro moeten nemen, dan had al deze ellende voorkomen kunnen worden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat die Gouden Dageraad zo keihard optreedt tegen deze anarchisten(waar de gemiddelde linkse ook niks mee te maken wil hebben).
Oh wacht, ze vallen liever de kraampjes aan van hardwerkende migranten als hun papieren niet geheel in orde zijn of ze weigeren deze te laten zien aan deze zelfbenoemde beschermers van Griekenland
Ik weet niet wat je hiermee wil zeggen behalve dat jij blijkbaar vindt dat de ene criminele organisatie niet aangepakt mag worden omdat er ook andere criminele organisaties zijn? Hoeveel leden in het parlement of andere openbare ambten hebben deze anarchisten eigenlijk?
Ja, daar lijkt het wat op, ook gratis voedselpakketten uitdelen, etc.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef arjan1112 het volgende:
* gratis huisartsen en medicatie, van gouden dageraad * lijkt hamas wel die doen dat ook
Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef De_Coulance het volgende:
Absurd dat er mensen hier zijn die die fascisten verdedigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |