Ik proef iets van jaloezie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef Nikmans het volgende:
TS is afgewezen door een 2/3'tje (en waarschijnlijk zijn lerares)
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef kristalhelder het volgende:
Alle lelijke mensen gaan haten op de TS hier
Zelfvertrouwen uitstralenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Je eigen uiterlijk prijzen___!
quote:
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Kut topic, we weten allemaal hoe een fokker eruit ziet
Noem een knappe fokker uit klb of onz, niet uit us of LIF.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:44 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens
Ikquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Noem een knappe fokker uit klb of onz, niet uit us of LIF.
Ga je gang.
Ik hoorde dat Mortaxx een knappe man was, niet gezien maar die motie steun ik 100%.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je gang.
Inb4: ik
Ik heb wel een foto gezien.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Mortaxx een knappe man was, niet gezien maar die motie steun ik 100%.
Denk dat het best meevalt tbh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto gezien.
Oke je hebt gelijk, ik heb niks gezegd
Maar het ging over het algemeen.
Ik wil mezelf nu niet superknap noemen, maar ik zie er wel gewoon leuk en vlot uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je gang.
Feyenoordfan en die sukkel die via fobo chicks regelt en 100 foto's van zichzelf heeft. Hoe heet ie ook alweer. Piye is ook wel lekker als je van negers houdt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je gang.
Dat zijn er nogal veel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef Micson het volgende:
[..]
Feyenoordfan en die sukkel die via fobo chicks regelt en 100 foto's van zichzelf heeft. Hoe heet ie ook alweer. Piye is ook wel lekker als je van negers houdt.
En ikzelf ben ook niet te versmaden.
Zie je er vlot uit ja?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:49 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu niet superknap noemen, maar ik zie er wel gewoon leuk en vlot uit.
Jij schijnt ook zo lekker te zijn afgaande van alle SC/baggertopics?
Nee hoezoquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Momentje van zwakte, I presume!?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:56 schreef winkelwagenworstje het volgende:
TS, plaats jij je foto eens.
Nha, vind dat wel handig. Weet het op een of andere manier toch altijd te verpestenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
Was ik maar lelijk. Uiterst vermoeiend al die vrouwen.
Bij tijden en wijlen dient men ietwat hardhandig te werk te gaan en haar is spontaan even stevig tegen de muur aan drukken om haar eens even flink op haar gulzige mondje te pakken. Daarna is het aan jou. Doe dit alleen wel in een kroeg oid.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:49 schreef LelijKnap het volgende:
En dan heb k t nog niet over de frustratie van het niet-neuken door al dat getease en geflirt.
Sja, knipoogje geven en evwn lief lachen. Soms komen er dan wat woorden uitgerammeld maar dan is het inderdaad ook wel klaar. Terechte klacht deze wel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:56 schreef LelijKnap het volgende:
Ja nee precies. In de kroeg is het leuk, je kan het omzetten in daad. In de trein of bus of op t station en de straat kan je r niet bijster veel mee.
LOL en dat in de badkamer.quote:
Die zijn vaak het lelijkst ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doorgaans zijn mensen die op het internet verkondigen dat ze o zo knap zijn helemaal niet zo knap.
Niets mis met het uitstralen van zelfvertrouwen. Wordt alleen wat sneu als je dat op een internetforum doet en je jezelf op basis van lelijke mensen knap vindt.quote:
Idd innerlijk is wat teltquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:34 schreef TwentyFourr het volgende:
Altijd dat moddergooien of mensen knap zijn trouwens
Alsof jij met een lelleke snol van 50 over straat wil lopen. "maar ze is zo lief..".quote:
Lelijke mannen mogen best in mijn vriendengroep/kennissenkring.quote:
milfquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Lelijke mannen mogen best in mijn vriendengroep/kennissenkring.
Bij vrouwen ligt het natuurlijk anders. Daar gaat het voor een goede 81,9% om uiterlijk wat mij betreft.
Loop jij nooit met je moeder over straat dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Alsof jij met een lelleke snol van 50 over straat wil lopen. "maar ze is zo lief..".
Nee zodra haar innerlijk begint af te takelen wat zo vanaf de dertig is ruil ik haar in voor een minder verdorven exemplaarquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:39 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Alsof jij met een lelleke snol van 50 over straat wil lopen. "maar ze is zo lief..".
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha,quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Loop jij nooit met je moeder over straat dan?
Gaat niet specifiek over jouw moeder maar was in het algemeen bedoelt, sjonge zeg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:45 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha,
nee.
Sorry voor het misverstandquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:46 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Gaat niet specifiek over jouw moeder maar was in het algemeen bedoelt, sjonge zeg.
Ik ben een 2/10quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Doorgaans zijn mensen die op het internet verkondigen dat ze o zo knap zijn helemaal niet zo knap.
Lelijke mensen zijn meestal aardig en liefquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:02 schreef Inktvisch het volgende:
Lelijke mensen kunnen er ook niks aan doen. Ik zou er zelf niet mee kunnen leven gelukkig ben ik een 6,1/10
mwah niet mee eensquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lelijke mensen zijn meestal aardig en lief
7/10 is niet knap is gewoon gemiddeldquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:05 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
mwah niet mee eensvaak bitchen die heel erg. Te knappe mensen zijn ook niet aardig vaak. Maar gewoon knappe mensen vind ik vaak het aardigst. ( 7/10)
maa is best knap.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
7/10 is niet knap is gewoon gemiddeld
Helemaal niet joh. De knapste meisjes zijn meestal het aardigst, de gemiddelde en lelijke halen hun eigenwaarde uit het bitchy doen naar andere mensen, zodat ze in de waanvoorstelling leven dat ze boven iemand staan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lelijke mensen zijn meestal aardig en lief
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:36 schreef JuBoy het volgende:
Zonder lelijke mensen waren er geen mooie mensen, ts. Echter wil ik ze liever niet in mijn buurt als ik eet.
Dit is wel waar. Al zijn te knappe meisjes vaak ongemeend aardig ze weten ondertussen ook wel dat ze het bed niet willen delen met je.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Helemaal niet joh. De knapste meisjes zijn meestal het aardigst, de gemiddelde en lelijke halen hun eigenwaarde uit het bitchy doen naar andere mensen, zodat ze in de waanvoorstelling leven dat ze boven iemand staan.
Sommige chicks zijn zo knap dat het voor de meeste mannen bijna beangstigend is, dus die maken toch geen seksuele avances zodat die chick gewoon normaal en aardig kan doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:19 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Al zijn te knappe meisjes vaak ongemeend aardig ze weten ondertussen ook wel dat ze het bed niet willen delen met je.
Nep aardig ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:15 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Helemaal niet joh. De knapste meisjes zijn meestal het aardigst, de gemiddelde en lelijke halen hun eigenwaarde uit het bitchy doen naar andere mensen, zodat ze in de waanvoorstelling leven dat ze boven iemand staan.
dat is ook weer zo relatief.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:20 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Sommige chicks zijn zo knap dat het voor de meeste mannen bijna beangstigend is, dus die maken toch geen seksuele avances zodat die chick gewoon normaal en aardig kan doen.
Uitstraling is ook gewoon heel belangrijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:24 schreef Inktvisch het volgende:
[..]
dat is ook weer zo relatief.
Ken zat meisjes die ik heel knap vind maar iemand anders niks aan of niet bijzonder. Soms kijk je gewoon anders tegen iemand op dan een ander.
Tenzij echt mega topmodel, maar dan heb je dat nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |