Ik proef iets van jaloezie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:35 schreef Nikmans het volgende:
TS is afgewezen door een 2/3'tje (en waarschijnlijk zijn lerares)
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:33 schreef kristalhelder het volgende:
Alle lelijke mensen gaan haten op de TS hier
Zelfvertrouwen uitstralenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:39 schreef SherlockHolmes het volgende:
Je eigen uiterlijk prijzen___!
quote:
Hier ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:40 schreef Angel-Joy het volgende:
Kut topic, we weten allemaal hoe een fokker eruit ziet
Noem een knappe fokker uit klb of onz, niet uit us of LIF.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:44 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet mee eens
Ikquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Noem een knappe fokker uit klb of onz, niet uit us of LIF.
Ga je gang.
Ik hoorde dat Mortaxx een knappe man was, niet gezien maar die motie steun ik 100%.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je gang.
Inb4: ik
Ik heb wel een foto gezien.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:47 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Mortaxx een knappe man was, niet gezien maar die motie steun ik 100%.
Denk dat het best meevalt tbh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto gezien.
Oke je hebt gelijk, ik heb niks gezegd
Maar het ging over het algemeen.
Ik wil mezelf nu niet superknap noemen, maar ik zie er wel gewoon leuk en vlot uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je gang.
Feyenoordfan en die sukkel die via fobo chicks regelt en 100 foto's van zichzelf heeft. Hoe heet ie ook alweer. Piye is ook wel lekker als je van negers houdt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga je gang.
Dat zijn er nogal veel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:03 schreef Micson het volgende:
[..]
Feyenoordfan en die sukkel die via fobo chicks regelt en 100 foto's van zichzelf heeft. Hoe heet ie ook alweer. Piye is ook wel lekker als je van negers houdt.
En ikzelf ben ook niet te versmaden.
Zie je er vlot uit ja?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:49 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nu niet superknap noemen, maar ik zie er wel gewoon leuk en vlot uit.
Jij schijnt ook zo lekker te zijn afgaande van alle SC/baggertopics?
Nee hoezoquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Momentje van zwakte, I presume!?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:56 schreef winkelwagenworstje het volgende:
TS, plaats jij je foto eens.
Nha, vind dat wel handig. Weet het op een of andere manier toch altijd te verpestenquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:42 schreef LelijKnap het volgende:
Was ik maar lelijk. Uiterst vermoeiend al die vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |