Dan maar Sjonnie M.quote:Voorlopige tussenstand Top-10 op alfabetische volgorde
- De Beste Singer/Songwriter van Nederland (BNN/VARA)
- Divorce (RTL 4)
- Expeditie Robinson (RTL5)
- Flikken Maastricht (TROS)
- Heel Holland Bakt (Omroep MAX)
- Ik Hou Van Holland (RTL4)
- Moeder, Ik Wil Bij De Revue (Omroep MAX)
- Over Mijn Lijk (BNN)
- Waar Is De Mol? (SBS6)
- Wie Is De Mol? (AVRO)
Ja, ik ben kut omdat ik een mening heb dat niet overeenkomt met die van jouwquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Nou nu heeft ze heeft ze wel genoeg gehad he.
Maar het blijft een kut.
Dat is helemaal niet rullevant.quote:
jouwquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja, ik ben kut omdat ik een mening heb dat niet overeenkomt met die van jouw
Vetquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paul Witteman tafelheer De Wereld Draait Door
Paul Witteman strijdt met zijn talkshow Pauw & Witteman al jaren om goede gasten met De Wereld Draait Door, maar maandagavond verleent hij voor even zijn volle medewerking aan de concurrent. Hij is dan de tafelheer. Dat heeft de VARA deze week laten weten. Witteman stemde toe, omdat DWDD maandag een zeer bijzondere uitzending heeft. Dan staat de talkshow namelijk geheel in het teken van het 125-jarig bestaan van het Koninklijk Concertgebouworkest.
In aanwezigheid van ruim 65 orkestleden wordt een ode gebracht aan het Koninklijk Concertgebouworkest, dat zich mag rekenen tot de allerbeste orkesten ter wereld.
Aan de hand van anekdotes en historische fragmenten wordt de rijke geschiedenis van het orkest besproken. Ook speelt het orkest allerlei korte stukken.
Daar vrees ik ook voor.quote:
True.quote:
Zo, die zijn goed!quote:
Jammer ik ga wel even kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 16:55 schreef Zipportal het volgende:
4 modberichten onder elkaar. Laat ik de ketting breken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |