Paolo is beter. En knapper.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:34 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is dit voor Paolo Nutini imitatie dan
De enige wielerkenner op TVquote:
Hij was gestopt met masturberen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Waarom houd hij zijn wijsvinger niet tegen zijn neus?
Ik word daar juist vrolijk vanquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Elke keer als die Marc Marie praat sterf ik een beetje.
Zou hij nou de hele dag zo praten?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
Elke keer als die Marc Marie praat sterf ik een beetje.
Internetplatje. Heb je Gnoeroe ?quote:
Mooi dat je uit de kast komt, restecp.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik word daar juist vrolijk van
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi dat je uit de kast komt, restecp.
Dank je.. Scharen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mooi dat je uit de kast komt, restecp.
En dan buitenlands moet pratenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:40 schreef snellejelle het volgende:
Ineens Chinees accent, het zal je maar gebeuren!
Melvin Platjequote:Op vrijdag 27 september 2013 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Internetplatje. Heb je Gnoeroe ?
Wel lief als je niks te zeggen hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Aflevering met MartGod was echt mooi.
Nou nou nouquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die mag van mij in een gracht vallen.
Dolf Brouwersquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Aflevering met MartGod was echt mooi.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hebben meer vrouwen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:41 schreef cobain1994 het volgende:
Die vrouw is verkeerd geïnstalleerd/geprogrammeerd..
Rermbrandt en van Gogh ook.quote:
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Al die bn-ers eren/adoreren .. Totale onzin.. Vooral Mart
idd, belachelijk dat ze een bekend persoon mogen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Al die bn-ers eren/adoreren.. Vooral Mart
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Melvin Platje
Melvin Platje
Afbeelding gewenst
Persoonlijke informatie
Volledige naam Melvin Platje
Geboortedatum 16 december 1988
Geboorteplaats Vlag van Nederland Naarden, Nederland
Lengte 177 cm
Gewicht 79 kg
Clubinformatie
Spelend bij Vlag van Azerbeidzjan Neftçi Bakoe
Positie Aanvaller
Contract tot 30 juni 2015
Jeugd
Vlag van Nederland FC Omniworld
Vlag van Nederland SV Huizen
Vlag van Nederland SDO Bussum
Senioren *
Seizoen Club w (g)
2007-2011
2011-2013
2013- Vlag van Nederland FC Volendam
Vlag van Nederland N.E.C.
Vlag van Azerbeidzjan Neftçi Bakoe 100 (43)
61 (15)
0 (0)
Erelijst
2008 Kampioen Eerste Divisie
* Bijgewerkt op 28 juni 2013
Portaal Portaalicoon Voetbal
Melvin Platje (Naarden, 16 december 1988) is een Nederlands profvoetballer die onder contract staat bij Neftçi Bakoe.
Inhoud [verbergen]
1 Carrière
2 Supersub
3 Statistieken
4 Erelijst
4.1 Met FC Volendam
5 Zie ook
6 Externe link
Carrière[bewerken]
Platje speelde achtereenvolgens in de jeugd van amateurclubs SDO Bussum, SV Huizen en FC Omniworld, alvorens overgeheveld te worden naar de jeugdopleiding van Volendam. Hij maakte zijn debuut in de hoofdmacht op 24 augustus 2006, in de met 2-2 gelijkgespeelde thuiswedstrijd tegen FC Zwolle, waar hij na 68 minuten inviel voor Jack Tuyp.
Eind oktober 2008 zorgde de aanvaller voor enige ophef door tweemaal in één week na een handsbal te scoren, buiten het gezichtsveld van de scheidsrechter; zowel tegen Willem II (2-2) als De Graafschap (3-1 winst) maakte hij bij de aanname van de bal gebruik van zijn hand. Een Volendamse handbalvereniging bood hem vervolgens bij wijze van ludieke actie aan een training bij te wonen.[1]
Vanaf het seizoen 2011/2012 speelt Platje voor N.E.C., hij tekent een contract voor 2 jaar met nog een eenzijdige optie van een jaar. In juni 2013 werd bekend gemaakt dat hij een buitenlands avontuur aangaat bij de Azerbeidzjaanse topclub Neftçi Bakoe.[2]
Supersub[bewerken]
In het seizoen 2008/2009 maakte Platje zeven doelpunten, waarvan vier binnen 15 minuten, die hij in dat seizoen scoorde als invaller van FC Volendam in de eredivisie.
Het daaropvolgende seizoen (2009/2010) brak hij in de wedstrijd tegen FC Dordrecht zijn enkel, maar werd niet gewisseld. Hij scoorde, met zijn gebroken enkel, vier doelpunten binnen zes minuten.
Statistieken[bewerken]
Seizoen Club Land Competitie Wed. Goals
2007/08 FC Volendam Vlag van Nederland Nederland Eerste divisie 11 1
2008/09 FC Volendam Vlag van Nederland Nederland Eredivisie 32 7
2009/10 FC Volendam Vlag van Nederland Nederland Eerste divisie 24 14
2010/11 FC Volendam Vlag van Nederland Nederland Eerste divisie 33 21
2011/12 N.E.C. Vlag van Nederland Nederland Eredivisie 28 6
2012/13 N.E.C. Vlag van Nederland Nederland Eredivisie 33 9
2013/14 Neftçi Bakoe Vlag van Azerbeidzjan Azerbeidzjan Yüksək Dəstə 0 0
Totaal 161 58
Bijgewerkt tot 28 juni 2013
Erelijst[bewerken]
Met Vlag van Nederland FC Volendam[bewerken]
Competitie Aantal Jaren
Nationaal
Kampioen Eerste Divisie 1x 2007/08
Zie ook[bewerken]
Lijst van spelers van FC Volendam
Lijst van spelers van N.E.C.
Pokkekop ook.quote:
Ze heten niet voor niets Smeetsquote:
Zo leuk vind ik het niet hoor.quote:
Matthijs wel. Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Komt zeker weer zon slecht geknipt DWDD filmpje waar niemand om lacht.
Ja Matthijs wel, zoals altijd. Wat heeft die man een wansmaak.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Matthijs wel. Verschrikkelijk.
Wat?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie al gezien dat die man een tand mist?
Pieter Derks nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:58 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel mensen horen lachen in de studio..
Oprechte emotie, daar gaat het om bij voetbal. Voetbal is: de bal raken en weten dat hij in de hoek zal draaien. Voetbal is: met nat haar, heel lekker ruikend, na een wedstrijd een kantine binnenlopen. Voetbal is toch vooral dit: veel voelen.quote:
Ok bedankt he.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Oprechte emotie, daar gaat het om bij voetbal. Voetbal is: de bal raken en weten dat hij in de hoek zal draaien. Voetbal is: met nat haar, heel lekker ruikend, na een wedstrijd een kantine binnenlopen. Voetbal is toch vooral dit: veel voelen.
Tenminste, zo zou het moeten zijn. Vorige week zondag zag ik een aantal van dit soort momenten voorbijkomen. Het verdriet om een gemiste kans. Ontroostbare supporters. Spelers van FC Volendam die het ene moment denken dat ze volgend seizoen nog in de Eredivisie spelen en vier minuten later, na de gelijkmaker van De Graafschap, met hun hoofd ergens in Almere zitten. Moeten ze weer naar dat ongehoorde kutveld van FC Omniworld. Alleen de naam al... Een clubnaam als een pretpark. Op de gezichten van de Volendammers waren afgelopen zondag emoties te lezen die ik te vaak mis.
Verslagenheid. Wanhoop. Net niet gered en daar stonden ze, stamelend uit te leggen wat ze voelden. Dat ging niet erg goed, want ze voelden zovéél. En zo hoort het ook. Niks de gelouterde prof uithangen, maar doodziek zijn dat je op de laatste dag op één doelpunt verschil eruit vliegt. Even vergeten dat het je werk is en dat je je representatief moet gedragen. Uren na de wedstrijd het stadion uitlopen en met je blote vuisten zo'n lelijke geleasde gezinsauto van de club helemaal kapotslaan, omdat je het nog steeds niet kunt geloven.
Je moet weer een jaar in de Jupiler League spelen. Waar de dood boven het veld hangt. Waar iedere geschreeuwde belediging van welke supporter dan ook, door de lege tribunes akoestisch zó wordt versterkt dat hij over het veld blijft galmen. 'Prutsers!' Ach, de
FC Volendam-speler... Daar ligt hij, 's avonds in bed. Het clubkostuum nog aan. Geen zin dat uit te doen. De ogen dicht. Hij voelt oprecht de emotie die al die smartelijk uit de ogen kijkende rukzangers uit Volendam alleen maar faken: verdriet. Hij heeft nergens zin in. Een jaar geknokt en dan niks. Hij slikt.
Daar wil ik in blijven geloven. Voetbal doet ertoe. Voetbal zit in je nieren. Je kunt niet anders. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van Humberto Tan. Hij maakte afgelopen zondag alles wat mooi is aan voetbal kapot, met egocentrisch gekwek, slecht acteerwerk en schaamteloze zelfverheerlijking. Humberto Tan... Kan iemand deze juichjongen eens uitleggen dat wij hem gewoon elektronisch versterkt, via de televisie, in de huiskamer ontvangen.
Hij zit nog steeds tijdens elke uitzending van Eredivisie Live tegen mij te schreeuwen alsof ik een wilsonbekwame zwakzinnige ben. In het hoofd van Humberto Tan is het voor eeuwig Sesamstraat. Hij blijft Eredivisie Live presenteren alsof er aan kinderen van vijf jaar wordt uitgelegd hoe boter nu eigenlijk wordt gemaakt. Daarom schreeuwt hij ook steeds zo. Dat wij het goed horen. Want wij zijn niet goed bij ons hoofd. Dat is de rotsvaste overtuiging van Humberto Tan, dat je je kijkers moet toespreken alsof ze net een grote bah hebben gedaan. Als ik naar Humberto luister, is het alsof ik gebukt voor hem sta en moet laten zien dat ik zelf al heel goed mijn billen kan afvegen. Humberto infantiliseert zijn publiek.
Dat zou niet zo erg hoeven te zijn. Het gebeurt wel meer. Marga van Praag las jarenlang het nieuws alsof ze een script van Peppi en Kokki voordroeg. Ook Yvon Jaspers heeft er een handje van. Die presenteert standaard alsof ze de voice-over van een avondvullende Mickey Mouse-film inspreekt. Maar, en dat is een belangrijk verschil, ondanks hun toon ben ik geneigd ze te geloven. Ik denk dat Yvon werkelijk helemaal dol van enthousiasme boeren aan vrouwen koppelt.
Humberto Tan geloof ik geen seconde. Hij acteert een enthousiaste presentator. Humberto Tan denkt dat als hij maar veel op het puntje van zijn stoel gaat zitten en veel met zijn armen beweegt tijdens het schreeuwen van een vraag, wij automatisch geloven in zijn betrokkenheid. Afgelopen zondag, afgezet tegen de rauwe, oprechte emoties van de FC Volendam-spelers, werd nog eens extra duidelijk hoe ongeloofwaardig Humberto een anchorman acteert.
In het verleden, bij Studio Sport, waren de montages van de degradatiewedstrijden adembenemend. Zelfs tv-narcist Mart Smeets stelde zich dienstbaar op. Het ging om de emotie. Om het voetbal. Om winst en verlies. Bij Studio Sport snapten ze tenminste waar het om ging. Echte emotie. Oké, Mart Smeets zei nog wel eens: 'En ja, lieve mensen, dat is ook het gezicht van verliezen. Laten wij, als volwassen mannen, stil zijn en naar de volgende beelden kijken, en late wij diep, diep, diep ons petje afnemen voor mag ik dat zo zeggen? ja, dat mag ik zo zeggen een prachtige sportman. Waarvan akte.' En dan zag je een voetballer huilen.
Humberto Tan kreeg het afgelopen zondag voor elkaar een hele middag topamusement in z'n eentje de nek om te draaien. Midden in de ultieme degradatiewedstrijd tussen De Graafschap en
FC Volendam werd er op onverwachte momenten teruggeschakeld naar de studio, waar de schnabbelkoningen Jan van Halst en Ronald Koeman met zichtbare tegenzin moesten luisteren naar Humberto's geloei. Geen minuut heb ik geloofd in zijn opwinding. Iedereen die zondag naar Eredivisie Live keek, zag een slecht toneelstuk met in de hoofdrol een D-acteur. Nooit is Humberto oprecht geraakt. Steeds maar is hij bezig met de snedige oneliner. Nooit ziet hij de emotie, altijd is hij bezig met het schijtlollig geformuleerde bruggetje naar een volgend itempje.
De regie hielp Tan bij zijn bedrog. Ook díé mensen denken dat ik achterlijk ben. Doelpunten tijdens Feyenoord-Roda JC werden steeds gepresenteerd alsof ze toevallig vielen als er werd overgeschakeld naar De Kuip. In werkelijkheid keek ik steeds naar een opname. Humberto en zijn ploeg hebben zondag een prachtige middag vergald met leugenachtige, ongeloofwaardige televisie. Sport voor en door kinderen. Dat is jammer. Eén ding werd duidelijk: een betrokken presentator bén je. Die kun je niet acteren. Hoe hard je ook schreeuwt.
Die Humberto Tan ook nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:59 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die Sluipschutters niet leuk vinden hebben geen humor.
Ik hoop het, geniaal stuk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat iedereen vast lezen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spoiler
Kevin Spacey is Keyser Soyze
Snape kills Dumbledorequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spoiler
Ik zal er nooit naar kijken, dus ik denk niet dat we er achter gaan komen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:59 schreef Slobeend het volgende:
Mensen die Sluipschutters niet leuk vinden hebben geen humor.
Hoe gaat het met je?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal er nooit naar kijken, dus ik denk niet dat we er achter gaan komen.
Ben bezigquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit gaat iedereen vast lezen.
Oh ja..quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
[..]
Deze fragmenten zijn al eerder geweest, doos.
Die ga ik in mijn sig zetten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 is een grappige jongen.
Verbeterd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spoiler
Als voeballer mot je Mogol zegguhquote:
haha geniaalquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En iedereen die er op klikt weet dan wat er met Walter White gebeurt.
we zullen flink wat notes krijgen lollquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hebben we goed te pakken.
De één zijn note is de ander zijn brood.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
we zullen flink wat notes krijgen loll
die ga ik in mijn sig zettenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De één zijn note is de ander zijn brood.
Rot op.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dicaprio woont in zijn eigen droom
V.
De een zijn # is de ander zijn hekkiequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Star Wars is een film over de ruimte.quote:
Oke?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:07 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zeg je maar tegen je pappie als je zakgeld krijgt.
V.
Ik treur met deze beeldenquote:
Dat was een DM? Vind ik niet kunnen dit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion stuurt mij afslanktips via Twitter.
Dit weetje wilde ik jullie niet onthouden.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
De eerste shows met die Jole
Ik ken hem net 3 minuten en het zijn nu al de meest zinloze minuten van mijn leven...quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
Gramulanion stuurt mij afslanktips via Twitter.
Dit weetje wilde ik jullie niet onthouden.
Viel wel mee hoor.quote:
lekken uit dm mag niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat was een DM? Vind ik niet kunnen dit.
Uh, oke.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ken hem net 3 minuten en het zijn nu al de meest zinloze minuten van mijn leven...
V.
Uh, okéquote:
Yo Gquote:
Jaap was gelukkig gisteren niet interessant aan het doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw menng is niet rullevant. Jij bent vast fan van die dorpsidioot Jaap Visser
Jij noemt een middelmatig programma met een presentator & gasten, waarvan het gezamenlijke IQ niet boven dat van een verbrande visstick uitkomt, kwaliteitquote:
Jij kijkt The Voice of Holland.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij noemt een middelmatig programma met een presentator & gasten waarvan het gezamenlijke IQ niet boven dat van een verbrande visstick uitkomt, kwaliteit
Daarom heeft de kijker bepaald dat dat middelmatige programma het beste programma van Nederland is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij noemt een middelmatig programma met een presentator & gasten waarvan het gezamenlijke IQ niet boven dat van een verbrande visstick uitkomt, kwaliteit
Rot je op ouwe greppelheks.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURNquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kijkt The Voice of Holland.
Case closed.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij noemt een middelmatig programma met een presentator & gasten, waarvan het gezamenlijke IQ niet boven dat van een verbrande visstick uitkomt, kwaliteit
Ik weet tenminste dat het pure bagger is, dat is juist om te lachen als je er een fles whiskey bij hebtquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij kijkt The Voice of Holland.
Case closed.
Dit soort personen neem ik niet meer serieus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik weet tenminste dat het pure bagger is, dat is juist om te lachen als je er een fles whiskey bij hebt
Zwaar bezopen is inderdaad de enige manier hoe De Voice leuk zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik weet tenminste dat het pure bagger is, dat is juist om te lachen als je er een fles whiskey bij hebt
Dus jij bent een drinker?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je vergeet dat Fok op de laptop erbij is.. Alleen daarom is het leuk..quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zwaar bezopen is inderdaad de enige manier hoe De Voice leuk zou kunnen zijn.
Nee, zelfs dan niet natuurlijk.
Ga niet met mijn kloten zitten spelen he?quote:
Het VI-topic is ook leuk, maar jij bent met een vooroordelende blik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je vergeet dat Fok op de laptop erbij is.. Alleen daarom is het leuk..
Wordt het dan niet te gezellig? Zijn volgens mij allebei niet écht kritisch.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:15 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Tan het wel leuk zou doen met bv Daphne Bunskoek.
effe lachen.quote:
VI is al leuk zonder de laptop. En met nog leuker.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je vergeet dat Fok op de laptop erbij is.. Alleen daarom is het leuk..
Nee ik moest serieus grinniken.quote:
Waarom is dat een succes voor john dat de kijkers een afleiding nodig hebben om zijn show nog enig sinds leuk te maken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VI is al leuk zonder de laptop. En met nog leuker.
Wel een succesje van John de Mol dat de kijkers een laptop met FOK! nodig hebben om zijn flopshow te kunnen waarderen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom is dat een succes voor john dat de kijkers een afleiding nodig hebben om zijn show nog enig sinds leuk te maken?
Dat zijn show met klaarblijkelijk al die "production value" zo saai is dat met alleen tv aan de kijkers in slaap vallen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Waarom is dat een succes voor john dat de kijkers een afleiding nodig hebben om zijn show nog enig sinds leuk te maken?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Heel Holland Bakt, daar kijkt Stickertje ook vast naar.
B. vd V.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
Sinds VI gewonnen heeft is het een prijs van niks die niet deugt.
Door 4chan heeft VI toen de televizierring gewonnen ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu 4chan oproepen om op Derksen &.. te stemmen.
Ik al mijn volgers op twitter.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu 4chan oproepen om op Derksen &.. te stemmen.
Nic0 en Stickertje zouden een goed duo vormen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nic0 zou beter bij De Voice passen. Hij moet oprotten.
Hopt naar The Voicequote:Op vrijdag 27 september 2013 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Allemaal naar het VI topic! Behalve stickertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |