Ja, dat had ik ook wel een beetjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had geen problemen met dat liedje, maar Howard had het alleen moeten zingen. Die backing vocals vond ik nogal lachwekkend (en niet op de manier die de bedoeling was).
Het liedje had wel nerd-tekst. En stelletjes zijn onvermijdelijk bij een langer lopende serie over nerds en hun knappe buurvrouw.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nope, niet zo'n leuke aflevering. Ze gaan te veel de Friends kant op met hun stelletjesGewoon weer ouwe nerd-humor en wat vrouwen dumpen.
Ja, ik vond het juist heel erg goed bij dat gedeelte van TBBT passenquote:Op zondag 27 oktober 2013 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het liedje had wel nerd-tekst. En stelletjes zijn onvermijdelijk bij een langer lopende serie over nerds en hun knappe buurvrouw.
Liedje duurde te lang. Voor de rest: zeer vermakelijk.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had geen problemen met dat liedje, maar Howard had het alleen moeten zingen. Die backing vocals vond ik nogal lachwekkend (en niet op de manier die de bedoeling was).
nopequote:
nee, kwam door world series baseball en daardoor zonden andere zenders herhalingen en NFL uit ipv nieuwe afleveringen van seriesquote:Op zaterdag 2 november 2013 10:37 schreef Cornelis83 het volgende:
Halloween enzo, valt op een donderdag dit jaar helaas.
Ben benieuwd. Hoop niet dat het grappen recyclen is..quote:
Lucy is juist super tofquote:Op vrijdag 15 november 2013 04:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weer een 'meeh' afl. Waarom moesten ze alien lucy weer terughalen?
Die buik van Leonard
Je leeft gewoon mee met hem hequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Was aardig vond alleen dat met die trui was vreselijk vervelend. Ik kreeg er zelf jeuk van
Dit dus. Waarom wel zo'n kreng/heks/Alien als Lucy terug halen, maar niet die assistent van Sheldon Alex (quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die vrouwen moeten nu echt eens oppleuren uit de serie..
Koning (Jim) Sheldon draagt de hele serie
De zus van Rajquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom wel zo'n kreng/heks/Alien als Lucy terug halen, maar niet die assistent van Sheldon Alex ()?
quote:
hier vind je er een stukje overquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat zijn die witte vlakken met veel tekst die aan het eind van de aflevering voorbij flitsen?
Decoupling klinkt wel negatiefquote:
Cool een TG-episode!quote:
Van die feestdag-episodes zijn in de regel juist niets aan omdat het concept zo erg aangepast moet worden imo. Maar ik kan me niet herinneren dat Leonard Penny ooit ten huwelijk heeft gevraagd. Wel heeft hij verteld dat hij van haar hield, wat ze niet terugzei. Maar volgens mij was dat langer dan drie jaar geleden in de serie...quote:Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Cool een TG-episode!Zou ze daarom zo doorgeflipt zijn toen Leonard haar ten huwelijk vroeg enkele seizoenen (of wanneer dat ook was
) geleden?
Ah, ik meende mij te herinneren dat hij dat ooit tijdens de seks gevraagd had. Maar kan net zo goed over die ik-hou-van-je gegaan zijn...quote:Op maandag 18 november 2013 15:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Van die feestdag-episodes zijn in de regel juist niets aan omdat het concept zo erg aangepast moet worden imo. Maar ik kan me niet herinneren dat Leonard Penny ooit ten huwelijk heeft gevraagd. Wel heeft hij verteld dat hij van haar hield, wat ze niet terugzei. Maar volgens mij was dat langer dan drie jaar geleden in de serie...
Dat heb je goed herinnerdquote:Op maandag 18 november 2013 15:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah, ik meende mij te herinneren dat hij dat ooit tijdens de seks gevraagd had.
Ik dacht het ook:quote:Op maandag 18 november 2013 15:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah, ik meende mij te herinneren dat hij dat ooit tijdens de seks gevraagd had. Maar kan net zo goed over die ik-hou-van-je gegaan zijn...
Volgens mij wordt ze wat nader betrokken bij de serie en zul je haar dus zo nu en dan zien. Misschien een netwerk ding ook. Dat liedje van Howard voor Bernadette had zij ook geschreven...quote:Op vrijdag 15 november 2013 04:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weer een 'meeh' afl. Waarom moesten ze alien lucy weer terughalen?
Het is een gedrocht en meer Lucy zou voor mij een reden zijn om deze serie maar te skippen voortaan. Lelijke, niet grappige nerds kan ik op de TU/E voldoende zien.quote:Op maandag 18 november 2013 15:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ze wat nader betrokken bij de serie en zul je haar dus zo nu en dan zien. Misschien een netwerk ding ook. Dat liedje van Howard voor Bernadette had zij ook geschreven...
Dat hele Lorre-kliekje is redelijk hecht. En die series blijven scoren, hoe zwak ze ook worden. Dit terwijl op deze manier toekomstige producties worden geholpen. Dit is gewoon hoe die industrie voor een deel werkt. Dat ze daar een enkele niets-betekende kijker meer verliezen, zal ze een zorg zijn. De norm die je aanhoudt is sowieso totaal oninteressant. Puur met lekkere wijven maak je een serie niet succesvol...quote:Op maandag 18 november 2013 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een gedrocht en meer Lucy zou voor mij een reden zijn om deze serie maar te skippen voortaan. Lelijke, niet grappige nerds kan ik op de TU/E voldoende zien.
Oh ok, ik wist niet dat zij ook in een eerdere Lorre productie zat.quote:Op maandag 18 november 2013 15:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat hele Lorre-kliekje is redelijk hecht. En die series blijven scoren, hoe zwak ze ook worden. Dit terwijl op deze manier toekomstige producties worden geholpen. Dit is gewoon hoe die industrie voor een deel werkt.
Ik weet niet of dat zo is. Maar ze zat wel in eerdere afleveringen, en deed ook dat liedje van Howard. Dus ze zullen haar tot het netwerk rekenen, en kunnen zodoende haar ook gebruiken voor toekomstige series die er ongetwijfeld gaan komen. In eerdere werken heeft ze bewezen achter de schermen van grote waarde te kunnen zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik wist niet dat zij ook in een eerdere Lorre productie zat.
Ik moest ze even googlen, maar snap nu wel je punt.quote:Op maandag 18 november 2013 15:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Maar ze zat wel in eerdere afleveringen, en deed ook dat liedje van Howard. Dus ze zullen haar tot het netwerk rekenen, en kunnen zodoende haar ook gebruiken voor toekomstige series die er ongetwijfeld gaan komen. In eerdere werken heeft ze bewezen achter de schermen van grote waarde te kunnen zijn.
Je ziet het wel vaker. Denk aan Mindy Kaling en BJ Novak in The Office. Als character stelt het niet veel voor en ben je ze zelfs liever kijt dan rijk in bepaalde gevallen. Maar achter de schermen zijn het belangrijke spelers. En dan moet je ze ook wel eens screentime gunnen, als je ze in je kamp wil houden.
Wat is dit, een fanatieke Feyenoord aanhanger die in Eindhoven studeert?quote:Op maandag 18 november 2013 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een gedrocht en meer Lucy zou voor mij een reden zijn om deze serie maar te skippen voortaan. Lelijke, niet grappige nerds kan ik op de TU/E voldoende zien.
Ik heb in Eindhoven gewoond, o.a. toen ik nog studeerde.quote:Op maandag 18 november 2013 15:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is dit, een fanatieke Feyenoord aanhanger die in Eindhoven studeert?
Neemt niet weg dat Lucy idd een niet-leuke toevoeging is.
Niks mis mee.quote:Op maandag 18 november 2013 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in Eindhoven gewoond, o.a. toen ik nog studeerde.
Klopt, ik heb alleen nooit echt een band gehad met die stad. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben.quote:
Dit.quote:Op maandag 18 november 2013 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik heb alleen nooit echt een band gehad met die stad. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben.
Maar ontopic: Lucy
SLoeg nergens op.quote:
Deze aflevering was tergend slecht. Je zag de 'grappen' van mijlen ver aankomen, zoals altijd is Sheldon weer de leukste maar de rest was echt prut deze keer.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef Empathologica het volgende:
The plot thickens, just like the gravy... Hihi best moment ever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |