Volgens mij wordt ze wat nader betrokken bij de serie en zul je haar dus zo nu en dan zien. Misschien een netwerk ding ook. Dat liedje van Howard voor Bernadette had zij ook geschreven...quote:Op vrijdag 15 november 2013 04:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weer een 'meeh' afl. Waarom moesten ze alien lucy weer terughalen?
Het is een gedrocht en meer Lucy zou voor mij een reden zijn om deze serie maar te skippen voortaan. Lelijke, niet grappige nerds kan ik op de TU/E voldoende zien.quote:Op maandag 18 november 2013 15:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ze wat nader betrokken bij de serie en zul je haar dus zo nu en dan zien. Misschien een netwerk ding ook. Dat liedje van Howard voor Bernadette had zij ook geschreven...
Dat hele Lorre-kliekje is redelijk hecht. En die series blijven scoren, hoe zwak ze ook worden. Dit terwijl op deze manier toekomstige producties worden geholpen. Dit is gewoon hoe die industrie voor een deel werkt. Dat ze daar een enkele niets-betekende kijker meer verliezen, zal ze een zorg zijn. De norm die je aanhoudt is sowieso totaal oninteressant. Puur met lekkere wijven maak je een serie niet succesvol...quote:Op maandag 18 november 2013 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een gedrocht en meer Lucy zou voor mij een reden zijn om deze serie maar te skippen voortaan. Lelijke, niet grappige nerds kan ik op de TU/E voldoende zien.
Oh ok, ik wist niet dat zij ook in een eerdere Lorre productie zat.quote:Op maandag 18 november 2013 15:39 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat hele Lorre-kliekje is redelijk hecht. En die series blijven scoren, hoe zwak ze ook worden. Dit terwijl op deze manier toekomstige producties worden geholpen. Dit is gewoon hoe die industrie voor een deel werkt.
Ik weet niet of dat zo is. Maar ze zat wel in eerdere afleveringen, en deed ook dat liedje van Howard. Dus ze zullen haar tot het netwerk rekenen, en kunnen zodoende haar ook gebruiken voor toekomstige series die er ongetwijfeld gaan komen. In eerdere werken heeft ze bewezen achter de schermen van grote waarde te kunnen zijn.quote:Op maandag 18 november 2013 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ok, ik wist niet dat zij ook in een eerdere Lorre productie zat.
Ik moest ze even googlen, maar snap nu wel je punt.quote:Op maandag 18 november 2013 15:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo is. Maar ze zat wel in eerdere afleveringen, en deed ook dat liedje van Howard. Dus ze zullen haar tot het netwerk rekenen, en kunnen zodoende haar ook gebruiken voor toekomstige series die er ongetwijfeld gaan komen. In eerdere werken heeft ze bewezen achter de schermen van grote waarde te kunnen zijn.
Je ziet het wel vaker. Denk aan Mindy Kaling en BJ Novak in The Office. Als character stelt het niet veel voor en ben je ze zelfs liever kijt dan rijk in bepaalde gevallen. Maar achter de schermen zijn het belangrijke spelers. En dan moet je ze ook wel eens screentime gunnen, als je ze in je kamp wil houden.
Wat is dit, een fanatieke Feyenoord aanhanger die in Eindhoven studeert?quote:Op maandag 18 november 2013 15:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een gedrocht en meer Lucy zou voor mij een reden zijn om deze serie maar te skippen voortaan. Lelijke, niet grappige nerds kan ik op de TU/E voldoende zien.
Ik heb in Eindhoven gewoond, o.a. toen ik nog studeerde.quote:Op maandag 18 november 2013 15:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat is dit, een fanatieke Feyenoord aanhanger die in Eindhoven studeert?
Neemt niet weg dat Lucy idd een niet-leuke toevoeging is.
Niks mis mee.quote:Op maandag 18 november 2013 15:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb in Eindhoven gewoond, o.a. toen ik nog studeerde.
Klopt, ik heb alleen nooit echt een band gehad met die stad. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben.quote:
Dit.quote:Op maandag 18 november 2013 15:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik heb alleen nooit echt een band gehad met die stad. Maar kan me voorstellen dat anderen dat wel hebben.
Maar ontopic: Lucy
SLoeg nergens op.quote:
Deze aflevering was tergend slecht. Je zag de 'grappen' van mijlen ver aankomen, zoals altijd is Sheldon weer de leukste maar de rest was echt prut deze keer.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef Empathologica het volgende:
The plot thickens, just like the gravy... Hihi best moment ever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |