Lucy is juist super tofquote:Op vrijdag 15 november 2013 04:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
Weer een 'meeh' afl. Waarom moesten ze alien lucy weer terughalen?
Die buik van Leonard
Je leeft gewoon mee met hem hequote:Op vrijdag 15 november 2013 21:54 schreef Dos37 het volgende:
Was aardig vond alleen dat met die trui was vreselijk vervelend. Ik kreeg er zelf jeuk van
Dit dus. Waarom wel zo'n kreng/heks/Alien als Lucy terug halen, maar niet die assistent van Sheldon Alex (quote:Op vrijdag 15 november 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die vrouwen moeten nu echt eens oppleuren uit de serie..
Koning (Jim) Sheldon draagt de hele serie
De zus van Rajquote:Op zaterdag 16 november 2013 12:18 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom wel zo'n kreng/heks/Alien als Lucy terug halen, maar niet die assistent van Sheldon Alex ()?
quote:
hier vind je er een stukje overquote:Op zondag 17 november 2013 21:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wat zijn die witte vlakken met veel tekst die aan het eind van de aflevering voorbij flitsen?
Decoupling klinkt wel negatiefquote:
Cool een TG-episode!quote:
Van die feestdag-episodes zijn in de regel juist niets aan omdat het concept zo erg aangepast moet worden imo. Maar ik kan me niet herinneren dat Leonard Penny ooit ten huwelijk heeft gevraagd. Wel heeft hij verteld dat hij van haar hield, wat ze niet terugzei. Maar volgens mij was dat langer dan drie jaar geleden in de serie...quote:Op maandag 18 november 2013 15:15 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Cool een TG-episode!Zou ze daarom zo doorgeflipt zijn toen Leonard haar ten huwelijk vroeg enkele seizoenen (of wanneer dat ook was
) geleden?
Ah, ik meende mij te herinneren dat hij dat ooit tijdens de seks gevraagd had. Maar kan net zo goed over die ik-hou-van-je gegaan zijn...quote:Op maandag 18 november 2013 15:18 schreef Kenju het volgende:
[..]
Van die feestdag-episodes zijn in de regel juist niets aan omdat het concept zo erg aangepast moet worden imo. Maar ik kan me niet herinneren dat Leonard Penny ooit ten huwelijk heeft gevraagd. Wel heeft hij verteld dat hij van haar hield, wat ze niet terugzei. Maar volgens mij was dat langer dan drie jaar geleden in de serie...
Dat heb je goed herinnerdquote:Op maandag 18 november 2013 15:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah, ik meende mij te herinneren dat hij dat ooit tijdens de seks gevraagd had.
Ik dacht het ook:quote:Op maandag 18 november 2013 15:21 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ah, ik meende mij te herinneren dat hij dat ooit tijdens de seks gevraagd had. Maar kan net zo goed over die ik-hou-van-je gegaan zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |