Pino is overrated.quote:
Namen willen we.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er zijn kinderachtige users die niet van de OP af kunnen blijven.
Ik heb heel weinig met U2, maar deze plaat trek ik nog welquote:
Hoeveel topics moet je dan terug zoeken voor de link naar de originele OP?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er zijn kinderachtige users die niet van de OP af kunnen blijven.
#4219 heeft de 'goede' OP.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoeveel topics moet je dan terug zoeken voor de link naar de originele OP?
Zijn behoorlijk wat versleten afgelopen week.
Topshow.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:28 schreef Bronson het volgende:
Jake Bugg is nieuwe Megahit.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-Bugg-is-3FM-Megahit
Uh, oké. Waaromquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:28 schreef Bronson het volgende:
Jake Bugg is nieuwe Megahit.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-Bugg-is-3FM-Megahit
Ooraids.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet beluisteren. Is het wat?
Afgelopen nacht nogquote:
Wat lul je nou? Alleen van een inleidende tekst al ja?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Topshow.
Mijn oren doen na 3 sec al pijn.
Ik heb gezapt naar het middelste stuk. En daar werd ik niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Alleen van een inleidende tekst al ja?
Wat heb je dan een moeilijk leven.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef alors het volgende:
Ik vind Salva Mea toffer, die krijgt zo weinig waardering
Wel leuk nummer ja. Veel beter dan bijv dat zeurderige Lightning Bolt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:32 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan het hier niet beluisteren. Is het wat?
Gelukkig voor je duurt het nummer maar 2 minuten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gezapt naar het middelste stuk. En daar werd ik niet vrolijk van.
Idd. Elke keer weer blijven kijken als hij langskwam.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
Foo Fighters. Bazenclip bij dit nummer ook
Als je binnen zit met een warme chocomelk met slagroom en een dekentjequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
November Rain
Soberso hou ik wel van een regenbui en dat in combi met vallende blaadjes
Buiten met regenlaarzenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je binnen zit met een warme chocomelk met slagroom en een dekentje
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Arm in arm met een vent die ik niet heb![]()
Er zijn er vast en zeker meerquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ben ik de enige die Born Slippy maar meh vind?
quote:
Dat systeem heeft wel meer van die missers.quote:
SPOILER: Top5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
Was wat ik verwachtte eigenlijkSPOILER: Top5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nummertje aanpassen in de URL deed de magic.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wat ik verwachtte eigenlijk
Hebben ze wel goed afgeslotenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nummertje aanpassen in de URL deed de magic.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Pino112 het volgende:
BlackSPOILER: Top5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Gedeeltelijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze wel goed afgesloten![]()
Lijkt de miljoenennota wel.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze wel goed afgesloten![]()
Ah ze hebben dus alles goed gedaan maar 1 dingetje vergetenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk
Elk nummer dat nog niet geweest is is Enrique Iglesias, behalve de comments
http://go.3fm.nl/global/c(...)90s-request/347/4066
Heeft Patrick Wobben hetzelfde trucje uitgehaald of wie leest hier nou mee?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nummertje aanpassen in de URL deed de magic.
Hij niet alleen:quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heeft Patrick Wobben hetzelfde trucje uitgehaald of wie leest hier nou mee?
https://twitter.com/patrickwobben/status/383616563804635136
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alive!!1
Het begin is geniaal maar daarna ontspoort het in een bak teringherriequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ben ik de enige die Born Slippy maar meh vind?
Die gekke Pat heeft het hier vast gelezen, hij had het namelijk ook over de Miljoenennota.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij niet alleen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel een lekkere bak teringherriequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Het begin is geniaal maar daarna ontspoort het in een bak teringherrie.
Goed dat je 't zegt, ga ik dat zo nog even aanpassen voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk
Hij heeft serieus Fok in zijn bio staan, die Patquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gekke Pat heeft het hier vast gelezen, hij had het namelijk ook over de Miljoenennota.
Stomme lurker
Niet goed getest dus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goed dat je 't zegt, ga ik dat zo nog even aanpassen voor de volgende keer.
Dit is ooit last-minute in een ochtendje gebouwd joh, daarna nooit meer tijd voor gehad. In m'n eentje die hele site bouwen en onderhouden geeft al meer dan genoeg werk.quote:
Lekker schreeuwen op Enriquequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |