ziet er tof uittwitter:EvilDragon1717 twitterde op donderdag 26-06-2014 om 12:12:50Some parts to play around with arrived. Not all though, so I can't test the shoulderbuttons yet. http://t.co/9h4vyUe4NN reageer retweet
uhuhquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:05 schreef djkoelkast het volgende:
Ik volg het ook via Twitter, ik vrees dat dit weer een must-buy is, ook al is het duur
Ik vond het wel schappelijk dat ze die van mij nog wilden upgraden (na een ongeluk zijn mijn jack poort en een schouderknopje op het PCB losgekomen, maar dat zien ze niet als stukquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
Ik moet die van mij nog steeds terugsturen voor een nieuw scherm, vergeet het steeds.
Jup ik zat nog met een 600 MHz 256MB unit... moest voor grotere spellen swap gebruiken ben blij dat ik daar af ben, gisteren gewoon een avondje quake2 op de bank gespeeld ging primaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:46 schreef djkoelkast het volgende:
Jij kwam nog van een 1st gen toch? Het is wel een behoorlijk verschil dan ja.
Ik ben weinig dingen tegengekomen die echt niet werken.
Alles wat ik op dat ding heb getest, behalve dingen die gewoon nog niet klaar zijn zoals de PSP emulator werken echt fantastisch. Ik heb hem bij het booten standaard op 1100MHz staan, kan 'ie makkelijk aan en kost niet veel meer accutijd.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jup ik zat nog met een 600 MHz 256MB unit... moest voor grotere spellen swap gebruiken ben blij dat ik daar af ben, gisteren gewoon een avondje quake2 op de bank gespeeld ging prima
Ik heb hem ook al 1100 gezetquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles wat ik op dat ding heb getest, behalve dingen die gewoon nog niet klaar zijn zoals de PSP emulator werken echt fantastisch. Ik heb hem bij het booten standaard op 1100MHz staan, kan 'ie makkelijk aan en kost niet veel meer accutijd.
Nu alleen dat verdomde scherm nog
Ik vrees alleen voor de prijsquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb hem ook al 1100 gezetDit is wel een voorbode voor wat voor bullebak de pyra gaat worden.
Tja goedkoop wordt hij niet idd...quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vrees alleen voor de prijsDit was al een monsterlijk bedrag.
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Leuk! Alleen hopen dat tegen de tijd dat 'ie uit is hij niet oud is
Ik vind de knopopen zo fijn, een telefoon is leuk, maar een fatsoenlijk spel als Sonic spelen vind ik niks zonder knoppen.quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]Ik vind mijn pandora nog steeds niet "oud" kwa hardware (helemaal de 1GHz niet) ik kreeg wat dingen voor elkaar in android op de pandora die vrienden van mij niet lukten op hun telefoon voornamelijk omdat zelfs android op de pandora opener is dan op een telefoon
quote:Op maandag 18 augustus 2014 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind de knopopen zo fijn, een telefoon is leuk, maar een fatsoenlijk spel als Sonic spelen vind ik niks zonder knoppen.
En zijn telefoon was binnen een uur leeggeweestquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]diezelfde vriend heeft trouwens ook nog een halve avond quake2 gespeeld, dat doe je toch niet zo snel op een telefoon met alleen een touchscreen, je moet toch lopen/richten/schieten/springen/kruipen niet zo eenvoudig om slechts met een scherm te doen
Ohja dat vergeet ik ook nog eensquote:Op maandag 18 augustus 2014 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En zijn telefoon was binnen een uur leeggeweest
Inderdaad ik vind browsen op de pandora al fijn omdat dat tenminste een normale firefox/chrome omgeving is en geen moeilijk weggestopte swipe menu's etc. En ik denk dat dat op de pyra alleen nog maar beter wordtquote:Op vrijdag 28 november 2014 11:28 schreef Gehenna het volgende:
oh das redelijk indrukwekkend wel voor zo'n klein bakje
Nu nog een simkaard erin + WhatsApp en mijn iPhone gaat de prullenmand inquote:Op woensdag 3 december 2014 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind browsen op de pandora al fijn omdat dat tenminste een normale firefox/chrome omgeving is en geen moeilijk weggestopte swipe menu's etc. En ik denk dat dat op de pyra alleen nog maar beter wordt
Er zit 4G opquote:Op woensdag 3 december 2014 11:48 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nu nog een simkaard erin + WhatsApp en mijn iPhone gaat de prullenmand in
quote:Op woensdag 3 december 2014 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er zit 4G op(en er kan dus een simkaart in)
Alleen heeft debian nog geen standaard telefoon software dus dat zal wel wat geknutsel wordenquote:
Ook de afmeting is niet ideaal natuurlijk om 'm als telefoon te gebruikenquote:Op woensdag 3 december 2014 11:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen heeft debian nog geen standaard telefoon software dus dat zal wel wat geknutsel worden
Chromiumquote:Op woensdag 3 december 2014 11:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind browsen op de pandora al fijn omdat dat tenminste een normale firefox/chrome omgeving is en geen moeilijk weggestopte swipe menu's etc. En ik denk dat dat op de pyra alleen nog maar beter wordt
helaas kan chromium op de pandora niet fatsoenlijk https aan maar idd die is fijner als firefoxquote:Op woensdag 3 december 2014 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Chromium
Firefox is altijd het eerste wat ik er af gooi, baggerbrowser.
Pakt al vast popcorn voor february als ik dit zo hoor denk ik dat ergens eind dit jaar er pyra's van de band gaan rollen.quote:As mentioned last time, the layout for the main PCB has been finished and the PCBs and all parts except for one coil are already here with us.
Yep, it's a simple coil that's out of stock right now, but it's ordered and will arrive early February, which means it's prototype time!
Nikolaus is working on the CPU PCB right now and about half-way through, which means he should be finished roughly middle to late February.
The ordered OMAP5 are already on the way to us, so it looks like CPU PCBs we'll see a prototype release in February as well (except one other part will get a delay, which is something you never know when doing prototypes).
1.71 inmiddels, allemaal lekker stabiel tegenwoordig. Volgens ED en Notaz is dit de laatste update aan de OS en Notaz gaat zich nu focussen op de pyra OS.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:53 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond PS1 altijd al wel goed draaien, maar nu dus nog beter? Nieuw OS? Ik heb nog 1.61
twitter:EvilDragon1717 twitterde op woensdag 04-02-2015 om 22:30:57Not yet populated, but probably final (or pre-final, if we don't find any bugs) main PCB for the Pyra
http://t.co/MmY8FNBjSj reageer retweet
twitter:EvilDragon1717 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 01:35:44This is what the display PCB (without parts) looks like. A lot more simple
http://t.co/SyKHZ6OxLQ reageer retweet
twitter:EvilDragon1717 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 01:37:29And the current status of the CPU board. Not finished, but the layout of the chips can clearly be seen. http://t.co/vPUvNUCGdj reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |