Wtf, Saab dash en Saab stoelen, wat wil je nog meer. Zelfs het leer is veel degelijker dan bij andere merken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:44 schreef Susteren het volgende:
Een +/- 2004 Saab 9-3:
- Beetje saai
- Geen fan van het interieur
Wordt de gezinsauto, verzekering op m'n moeder (ze zal m waarschijnlijk 60% gebruiken, ze rijdt namelijk naar vakantiebestemmingen etc), ik wordt dan gewoon als bestuurder toegevoegd. Met haar schadevrije jaren valt de premie wel mee, en ik bouw ze op deze manier ook op.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:22 schreef Klonk het volgende:
ik zou me als beginnend bestuurder vooral zorgen maken over de verzekeringspremie van een 7serie
Saab dash moet je van houden hequote:Op vrijdag 27 september 2013 22:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Wtf, Saab dash en Saab stoelen, wat wil je nog meer. Zelfs het leer is veel degelijker dan bij andere merken.
Ik ook. Heeft meer "smoel"quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:16 schreef Dressers het volgende:
Het XF model vind ik niet zo, oude XJ modellen daarentegen![]()
En terecht. Die uitstraling alleen al!quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ook. Heeft meer "smoel"
Een paar 100 meter van waar wij wonen heeft iemand dit jaguar model. Hij staat hem praktisch elke week te boenen alsof zijn leven er vanaf hangt.
Moet ik dat hebben om al een auto uit te kiezen? In Januari heb ik 'm, ben van plan dan meteen ook een auto aan te schaffen. Om stress te voorkomen doe ik nu al research.quote:
De werkelijke knoop (proefrit) doorhakken gaat niet lukken nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moet ik dat hebben om al een auto uit te kiezen? In Januari heb ik 'm, ben van plan dan meteen ook een auto aan te schaffen. Om stress te voorkomen doe ik nu al research.
Dat is wel heel lang geleden hoor. Tegenwoordig zijn Jaguars kwalitatief prima in orde.quote:
Was Jaguar niet overgenomen door een europese fabrikant? Of haal ik nu wat dingen door elkaar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden hoor. Tegenwoordig zijn Jaguars kwalitatief prima in orde.
Het zat bij Ford (wat de kwaliteit ten goede is gekomen) en zit nu bij Tata.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Was Jaguar niet overgenomen door een europese fabrikant? Of haal ik nu wat dingen door elkaar?
Hmkay, ik ben ook geen Ford-fan eigenlijk, maar de kwaliteit van écht vroegah van Jag was echt wel héél erg budquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zat bij Ford (wat de kwaliteit ten goede is gekomen) en zit nu bij Tata.
Alles uit het VK was vroeger rampzalig slecht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:12 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, ik ben ook geen Ford-fan eigenlijk, maar de kwaliteit van écht vroegah van Jag was echt wel héél erg bud
en dan 3 keer te horen krijgen je bent gezaktquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:37 schreef Susteren het volgende:
[..]
Moet ik dat hebben om al een auto uit te kiezen? In Januari heb ik 'm, ben van plan dan meteen ook een auto aan te schaffen. Om stress te voorkomen doe ik nu al research.
Joh, hèhè, als je een baan hebt, is het je eigen geld. Zou wat worden als je ouders daar nog zeggenschap over hebben. Okee, misschien iets aan kostgeld als je een goede baan hebt en nog thuis woont, maar daar buiten? Kan je nog beter een goedkope sleurhut van een kg of 500 kopen en die heel de dag meeslepen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:27 schreef Susteren het volgende:
XF wordt 'm niet natuurlijk, maar mag van m'n ouders als ik klaar ben met m'n studie wel een mooie wagen aanschaffen
Ghehequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef tjoptjop het volgende:
Van een Jaguar / BMW 7 naar een Dodge CaliberIk begrijp dat je moeder je weer met beide voeten terug op aarde heeft gezet
Doe jezelf een plezier en koop een jonge of wat oudere Zweed. Met een 850 T-5 ziet het eruit alsof je ene oude lullenbak rijdt, maar je hebt een bak vermogen.quote:
Dodge Caliber is wel een aparte auto, je ziet ze iig niet zo vaak.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef tjoptjop het volgende:
Van een Jaguar / BMW 7 naar een Dodge CaliberIk begrijp dat je moeder je weer met beide voeten terug op aarde heeft gezet
Jep, indeed!quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dodge Caliber is wel een aparte auto, je ziet ze iig niet zo vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |