Ik heb er even voor gezeten. Wilde motieven er bij zetten dus het is wat lang geworden.
14 punten - ElizabethRErg mooie compositie, hele mooie kleurtonen. Enige kritiekpuntje: ik mis nog 1 druppeltje bij de rand van het rechterblad.
13 punten - ticootjeIk zie niet precies wat het is, maar toch kan ik raden wat het zou kunnen zijn. Ik blijf ernaar kijken. Mooi grafische compositie.
12 punten - WiebeldakMooie kleuren, maar vooral een mooi moment vastgelegd, je voelt het water 'trekken'.
11 punten - FlipmoehoeJaaaa, leuk! Druip- en drijfnat, leuke expressie op haar gezicht. Word er vrolijk van. Ik vind zwart-wit hier ook een prima keuze.
10 punten - kezzmaster't Is wel iets dat vaker is gedaan, maar 't is niet iets dat vaak goed wordt gedaan, en deze is er mooi uit gekomen!
9 punten - SchanullekeLekkere beweging en dynamiek, ook deze foto is best grafisch en dat spreekt me aan.
8 punten - ParthenocissusStevige foto (kan het niet anders omschrijven), druppel is mooi scherp.
7 punten - zwarte duikerGoede, scherpe foto gemaakt in (volgens mij) niet ideale omstandigheden (duiken, ieuw, krijg het al benauwd als ik eraan denk). De kleuren vind ik een beetje gezapig en ik mis nog wat dynamiek.
6 punten - nielsgeodePrima compositie, lekker fris. Maar ik vind hem te letterlijk en het doet me verder niet zo veel als andere foto's.
5 punten - Clayton1Leuk idee, met de bewegende spetters die de roos torpederen. Met een andere/betere compositie had de plaat echter nog spannender gekund. Er zit nog meer potentie in!
4 punten - Over HedgeMooi, maar ik vind het zo jammer dat een groot deel van m'n aanzicht op hetgene waar het om gaat (het water) wordt geblokkeerd door dat platform op de voorgrond. Maar ik wil er wel van op vakantie nu.
3 punten - fogelGoede compositie, maar het is op plaatsen uitgebeten door het licht en het water is zo donker.
2 punten - liesje1979Kan een mooie foto zijn, maar hij is zó donker, dat vind ik jammer! Nu zijn door de donkerte de kleuren viezig en heeft het niet m'n aandacht.
1 punt - SunChaserHet water is helemaal uitgebeten, het doet me wat instagramfilterig aan. Verder wel een mooi idyllisch Amsterdams plaatje.