duikseizoen voorbij met droogpak ? huh....quote:Op zondag 13 oktober 2013 02:40 schreef zwarteduiker het volgende:
Ik heb vandaag een poging gewaagd, maar het is niet echt boeiend. Het duikseizoen is een beetje voorbij en ik heb deze maand niet veel boeiends gepland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
erg mooie bijdragequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:21 schreef Cee het volgende:
Ik ga er ook eens voor, vooruit met de geit, hupsakee.
[ afbeelding ]
Hoi, over 35 min sluit de inzending en dan wordt je laatst geplaatste foto meegenomen, dus mocht je nog willen switchen kan dat nuquote:Op zondag 13 oktober 2013 02:40 schreef zwarteduiker het volgende:
Ik heb vandaag een poging gewaagd, maar het is niet echt boeiend. Het duikseizoen is een beetje voorbij en ik heb deze maand niet veel boeiends gepland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, over 30 min sluit de inzending en dan wordt je laatst geplaatste foto meegenomen, dus mocht je nog willen switchen kan dat nuquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:53 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was dit nu je inzending of was et een oud voorbeeld?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:32 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb wel een idee, maar daarvoor moet het eerst een paar dagen droog zijn geweest.
Ondertussen heb ik wel net zoiets als bovenstaandeGrappig!!
[ afbeelding ]
doe deze maarquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoi, over 30 min sluit de inzending en dan wordt je laatst geplaatste foto meegenomen, dus mocht je nog willen switchen kan dat nu
Nee, vond hem op zolder, negatief uit 1961quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:17 schreef Wiebeldak het volgende:
01 SunChaser - Een negatief te lang in de zon laten liggen?
Ik ben iig echt veel beter gewend van jouquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, vond hem op zolder, negatief uit 1961
Ja, ik had dit maar dat was het ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:32 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben iig echt veel beter gewend van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |