Ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik er ook nog bij zetten maar ik heb het netjes gehouden.
Trouwens als iedereen gestemd heeft zal ik het origineel van mijn foto eens posten. Dat is eigenlijk best grappig.
Voor de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef Ticootje het volgende:
1. ElizabethR
2. Over Hedge
3. Parthenocissus
4. Kezzmaster
5. Nielsgeode
6. Cee
7. Liesje1979
8. Sunchaser
9. Clayton1
10. fogel
11. Schanulleke
12. Flipmoehoe
13. Wiebeldak
14. Zwarte duiker
Mijn aantal punten klopt ook niet, Ticcoo zegt 9 punten in het overzicht staan er 6quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.
Krijg ik van je 12 punten of 3 omdat ik bijna onderaan sta ;-)
Zie in het lijstje van bakkerL namelijk 3 punten staan :-)
Beterschap overigens bakkerl!
Flinke griep gehad?
Nee foto spreekt mij niet aan. Sorry.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid.
Flinke griep gehad?
geen aanval op je puntenverdeling hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee foto spreekt mij niet aan. Sorry.
Het is persoonlijk he. Het is niet dat hoogstaande fotografie hier altijd wint. In tegendeel zelfs soms.
Ik vind het persoonlijk soms vervelend om echt te moeten oordelen. Ik wil niemand teleurstellen, omdat ik weet dat er toch gewoon tijd en energie in een foto zit. Je hebt een idee, moet het uitwerken, nabewerken… Dan plaats je het en dan krijg je 3 punten…quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
geen aanval op je puntenverdeling hoor
omdat alle punten zo wisselen bij dit onderwerp.
Ene keer krijg je veel punten, van de ander minder.
Daarom ff checken
tijd en energie zit er zeker in, maar soms weet je van jezelf al dat het geen "winner" is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk soms vervelend om echt te moeten oordelen. Ik wil niemand teleurstellen, omdat ik weet dat er toch gewoon tijd en energie in een foto zit. Je hebt een idee, moet het uitwerken, nabewerken… Dan plaats je het en dan krijg je 3 punten…
Ik heb een keer gewonnen en dat vond ik best een eer maar het onderwerp bepalen juist heel lastig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
tijd en energie zit er zeker in, maar soms weet je van jezelf al dat het geen "winner" is.
Vind het ook gewoon leuk om mee te doen
uiteraard hoop ik wel een keer te winnen en het onderwerp te mogen bepalen!
Ik ga er vanuit gegaan dat de bovenste 14 punten krijgen, tenzij het er expliciet bij staat dat punten zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
Voor de duidelijkheid.
Een griep welke is overgegaan in oorontstekingen (links en rechts), welke bij normale behandelingen niet over wilde gaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
Flinke griep gehad?
Dat is ook omdat de verschillende personen er heel anders tegen aan kijken. De een kijkt naar wat er op de foto staat, de ander meer naar (technische)invulling. En dit kan soms wel eens tegenstrijdig uitpakken, lijkt het..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:59 schreef Flipmoehoe het volgende:
geen aanval op je puntenverdeling hoor
omdat alle punten zo wisselen bij dit onderwerp.
Ene keer krijg je veel punten, van de ander minder.
Ik had het ook al gedacht hoor, maar omdat ik nu onderaan stond toch ff checken of het niet toevallig toch 11 punten warenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:44 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit gegaan dat de bovenste 14 punten krijgen, tenzij het er expliciet bij staat dat punten zijn.
[..]
Een griep welke is overgegaan in oorontstekingen (links en rechts), welke bij normale behandelingen niet over wilde gaanHet lijkt erop dat de huidige behandeling wel resultaat gaat geven..
Al hoor ik nog steeds stukken minder
[..]
Dat is ook omdat de verschillende personen er heel anders tegen aan kijken. De een kijkt naar wat er op de foto staat, de ander meer naar (technische)invulling. En dit kan soms wel eens tegenstrijdig uitpakken, lijkt het..
Je hebt gelijk, ik vind hem zelf ook helemaal niet sterk maar de rest was nog meer bagger.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb er even voor gezeten. Wilde motieven er bij zetten dus het is wat lang geworden.
2 punten - liesje1979
Kan een mooie foto zijn, maar hij is zó donker, dat vind ik jammer! Nu zijn door de donkerte de kleuren viezig en heeft het niet m'n aandacht.
Welke naam hoort hierbijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
12 punten: Het mag dan misschien niet het origineelste idee zijn maar ik vind hem wel sterk. Zo mooi zou ik hem niet kunnen schieten.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Flipmoehoe het volgende:
Kezzmaster staat verder niet in haar lijst, ik gok dat hij het is
Goed gegokt!quote:
Nog 5 mensen!quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:20 schreef Flipmoehoe het volgende:
Laatste dag om te stemmen!
De klok is verzet, dus een uur meer de tijd om je stem uit te brengen
Als die Cee minder dan 7 punten had gegeven... (Maar dat zullen we nu nooit weten..)quote:Op maandag 28 oktober 2013 06:51 schreef kanovinnie het volgende:
Toch mooi te zien dat over_hedge waarschijnlijk had gewonnen ala hij zelf gestemd had
Mensen die niet stemmen worden toch gediskwalificeerd?quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:39 schreef over_hedge het volgende:
ah fuck! Ik moest nog stemmen. Ben dit weekend alleen niet thuis geweest waardoor ik het vergeten ben.Sorry! En gefeliciteerd cee!
edit: oh en tweede vind ik ook wel netjes.![]()
Nee, die geven ieder ander de volle mep punten, dus OH gaf iedereen 14 punten waardoor hij verloorquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mensen die niet stemmen worden toch gediskwalificeerd?
Jawel, 2e kolomquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Ticootje het volgende:
De punten van de nietstemmers zijn niet verwerkt in de uitslag?
Je kan t ook vergeten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Hmz… Eigenlijk belachelijk dat je dus zou kunnen winnen, als je geen moeite neemt om zelf ook even te stemmen.
Volgende keer weer een kans?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |