Klaus zit op het paard.quote:
Ik kijk niet. Zijn er verder wel interessante wedstrijden vanavond?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:46 schreef Alan_Bastard het volgende:
Nou, Caland en Ajacied422 een sticker in het schriftje en klaar, ok?
Wedstrijd is begonnen, hup ASWH!
Barcelona moet om 22.00 nog.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Zijn er verder wel interessante wedstrijden vanavond?
Cambuur - NAC heeft potentie, de rest is allemaal ERE vs JL/AMAquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Bulls @ Heatquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog. Men heeft massaal het stadion verlaten om alvast de spelersbus te bekogelen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:53 schreef Elan het volgende:
Wat een debielen met zo'n vlag.
Sfeer is zeker meteen grimmig of niet?
Ik had Eindhoven - NEC wel willen zien maar die zal wel niet uitgezonden worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Cambuur - NAC heeft potentie, de rest is allemaal ERE vs JL/AMA
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:55 schreef Seam het volgende:
ASWH moet je niet onderschatten, gewoon een prima ploeg.
Jup, beide in de basisquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:55 schreef HulkHeld het volgende:
Spelen de broertjes van Dommelen? Die hebben nog hier op Barendrecht gespeeld, wat een magische middenvelder en spits
Dat zijn echt twee spelers die makkelijk mee kunnen in de Jupiler League, en dat is geen grap.quote:
Ajax opgepast dus.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:56 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zijn echt twee spelers die makkelijk mee kunnen in de Jupiler League, en dat is geen grap.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 18:58 schreef HulkHeld het volgende:
Hahaha, die foto voor aanvang van de wedstrijd met die Ajax vlag, v Dommelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |