Nee is wel écht waar, mijn oudste broer heeft de egravenis geregeld en nu is ze egravenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het echt is .. is het niet om echtover te lachen Muis
Sorry ik lag in een deukquote:Op donderdag 26 september 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het echt is .. is het niet om echtover te lachen Muis
Je B werkt niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee is wel écht waar, mijn oudste broer heeft de egravenis geregeld en nu is ze egraven
Begravenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja kan ik ook niks aan doen
Nieuw toetsenbord.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op zijn minst zinnen verzinnen zonder dat je die letter nodig hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Triest wel op zo'n manier word het grappigquote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn minst zinnen verzinnen zonder dat je die letter nodig hebt.
te veel wijn opquote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn minst zinnen verzinnen zonder dat je die letter nodig hebt.
In het echt ben ik nog grappiger.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest wel op zo'n manier word het grappig
Een ander toetsenbord helpt dan ook niet, meestal postte je met hoofdletters hahaquote:Op donderdag 26 september 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
te veel wijn opgaat nu niet
Hetzelfde als een akela.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wat doet een hopman precies? anders moet ik weer googelen
Als wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog grappiger.
Die reguleert de padvinders.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wat doet een hopman precies? anders moet ik weer googelen
YIP YIP Akelaquote:
Nah..nee is niet grappig eigenlijk, schoonzus is wel helemaal van slag, was jongste zusje dusquote:Op donderdag 26 september 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog grappiger.
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk nieuwe laptop
Ja zoiets... Mn ex had ook al een nieuwe voor mn dochter gekocht... en 1 voor dr zelf besteld... Ik verwacht binnenkort wel weer een financieel bijstand verzoek... Maar mogelijk helpt het dat ze weten dat ik nu ook gewoon in de WW zit ...quote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk nieuwe laptop
Moet je overal voor dokken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja zoiets... Mn ex had ook al een nieuwe voor mn dochter gekocht... en 1 voor dr zelf besteld... Ik verwacht binnenkort wel weer een financieel bijstand verzoek... Maar mogelijk helpt het dat ze weten dat ik nu ook gewoon in de WW zit ...
Is dat zo, baan foetsiequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja zoiets... Mn ex had ook al een nieuwe voor mn dochter gekocht... en 1 voor dr zelf besteld... Ik verwacht binnenkort wel weer een financieel bijstand verzoek... Maar mogelijk helpt het dat ze weten dat ik nu ook gewoon in de WW zit ...
Nee ik begin te minderen ... Ik moet niets meerquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je overal voor dokken?Geef mij zo'n pa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |