Nee is wel écht waar, mijn oudste broer heeft de egravenis geregeld en nu is ze egravenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het echt is .. is het niet om echtover te lachen Muis
Sorry ik lag in een deukquote:Op donderdag 26 september 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het echt is .. is het niet om echtover te lachen Muis
Je B werkt niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee is wel écht waar, mijn oudste broer heeft de egravenis geregeld en nu is ze egraven
Begravenquote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ja kan ik ook niks aan doen
Nieuw toetsenbord.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op zijn minst zinnen verzinnen zonder dat je die letter nodig hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Triest wel op zo'n manier word het grappigquote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn minst zinnen verzinnen zonder dat je die letter nodig hebt.
te veel wijn opquote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zijn minst zinnen verzinnen zonder dat je die letter nodig hebt.
In het echt ben ik nog grappiger.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Triest wel op zo'n manier word het grappig
Een ander toetsenbord helpt dan ook niet, meestal postte je met hoofdletters hahaquote:Op donderdag 26 september 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
te veel wijn opgaat nu niet
Hetzelfde als een akela.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wat doet een hopman precies? anders moet ik weer googelen
Als wat?quote:Op donderdag 26 september 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog grappiger.
Die reguleert de padvinders.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Maar wat doet een hopman precies? anders moet ik weer googelen
YIP YIP Akelaquote:
Nah..nee is niet grappig eigenlijk, schoonzus is wel helemaal van slag, was jongste zusje dusquote:Op donderdag 26 september 2013 23:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog grappiger.
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk nieuwe laptop
Ja zoiets... Mn ex had ook al een nieuwe voor mn dochter gekocht... en 1 voor dr zelf besteld... Ik verwacht binnenkort wel weer een financieel bijstand verzoek... Maar mogelijk helpt het dat ze weten dat ik nu ook gewoon in de WW zit ...quote:Op donderdag 26 september 2013 23:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk nieuwe laptop
Moet je overal voor dokken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja zoiets... Mn ex had ook al een nieuwe voor mn dochter gekocht... en 1 voor dr zelf besteld... Ik verwacht binnenkort wel weer een financieel bijstand verzoek... Maar mogelijk helpt het dat ze weten dat ik nu ook gewoon in de WW zit ...
Is dat zo, baan foetsiequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja zoiets... Mn ex had ook al een nieuwe voor mn dochter gekocht... en 1 voor dr zelf besteld... Ik verwacht binnenkort wel weer een financieel bijstand verzoek... Maar mogelijk helpt het dat ze weten dat ik nu ook gewoon in de WW zit ...
Nee ik begin te minderen ... Ik moet niets meerquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Moet je overal voor dokken?Geef mij zo'n pa
Wordt wel tijd jah..quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik begin te minderen ... Ik moet niets meer
Ik durf er niet aan te denkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de zeeverkenners die dan met roeiboot de Rijn opgaan.
Dat kind is wel mn dochter ja ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wordt wel tijd jah..hoe oud is dat kind, 22 toch ofzoiets?
Das wel duidelijk qua genen etc... Dat mn ex mn vrouw was zo je niet aan mn dochter af kunnen zien ...quote:
ja ja het was een grapjequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel duidelijk qua genen etc... Dat mn ex mn vrouw was zo je niet aan mn dochter af kunnen zien ...
Soms reageer je echt gewoon te snel en onoverdacht ..... Maar goed je blijft wel authentiek ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wordt wel tijd jah..hoe oud is dat kind, 22 toch ofzoiets?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Soms reageer je echt gewoon te snel en onoverdacht ..... Maar goed je blijft wel authentiek ...
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms reageer je echt gewoon te snel en onoverdacht ..... Maar goed je blijft wel authentiek ...
Dat zie ik bijv. ook terug in mijn dochter, inmiddels een volwassen vrouw en slimmer dan mij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
OMGquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja in zoals jij is er geen ander ..
Dan ikquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat zie ik bijv. ook terug in mijn dochter, inmiddels een volwassen vrouw en slimmer dan mij.
Je dochter nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan mij vind ik beter klinken.
Ik maak zulke vergissingen ook vaak, komt omdat mij Pa zo praattequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan mij vind ik beter klinken.
Doe niet zo serieus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt af van PP's opvoeding denk ik zo ...
Ja uitleggen is ook niet nodigquote:
Ik hecht veel waarde aan het zelf ontwikkelen van vaardigheden en heb alle ruimte gegeven met de ondersteuning die soms nodig was.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Hangt af van PP's opvoeding denk ik zo ...
Jij houdt veel van je dochter, dat vind ik liefquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik hecht veel waarde aan het zelf ontwikkelen van vaardigheden en heb alle ruimte gegeven met de ondersteuning die soms nodig was.
en platvoetenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Een kleinzoon met lange O benen
Van die jankende broekschijters vind ik niet veel aan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook datik denkt dat jij een hele leuke opa wordt
ja da gaa vanzelf a;s het goed isquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van die jankende broekschijters vind ik niet veel aan.Het moet wel beetje kunnen lopen.
Mijn Opa had vogeltjus, een heleboel kanaries en ander spul.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een leuke Opa, maar niet zo lang
Mijn Opa had een sigaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn Opa had vogeltjus, een heleboel kanaries en ander spul.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op zijn oude dag kwamen alle vogels naar zijn raam in het bejaardenhuis.
Toe maar ... Was een aardige Opa zeker ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn Opa had een sigaar![]()
en ik moch op zijn voeten dansen
Jah.. gingen we walsen ofzo, en dan mocht ik op zijn voeten staanquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Toe maar ... Was een aardige Opa zeker ...
Sommige mensen hebben een gavequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb dat met knollen, ik fluister wat in het oor en ze luisteren gewoon.
Nu mijn vrouw nog.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb dat met knollen, ik fluister wat in het oor en ze luisteren gewoon.
Nu mijn vrouw nog.
PP wil de zweep nog niet ter hand nemen volgens mij ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
wil ze niet luisteren
Ze is nogal dwars.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
wil ze niet luisteren
Is ook niet verstandigquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
PP wil de zweep nog niet ter hand nemen volgens mij ...
PP Vrouwen ... vage wezens blijven het .... Mn ex was ma - di ook plotseling in town en poeslief ... totdat ze naar dr vriendje ging dinsdag middag laatquote:
Gelukkig kijkt die liever series op de TV..quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Good for you Mevr. Piraat !
Mooi toch? Je moet niet op elkaar lip gaan zittenquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt die liever series op de TV..
Nee .. lijkt me niet prettig... Geen Griekse wijn voor jouw nou toch ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zou ik ook niet tegen kunnen
Ze heeft een een dikke 3 zitsbank om op te liggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi toch? Je moet niet op elkaar lip gaan zitten
whut?quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
PP Vrouwen ... vage wezens blijven het .... Mn ex was ma - di ook plotseling in town en poeslief ... totdat ze naar dr vriendje ging dinsdag middag laat
Nee Appie Heijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. lijkt me niet prettig... Geen Griekse wijn voor jouw nou toch ...
3 dusquote:Op vrijdag 27 september 2013 00:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee Appie Heijnkleine flesjes ik zou er één nemen .maar het zijn er twee georden geloof ik
ijna, 2 en een half
ja maar ik weet niet of hij nu bedoeld of toen...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zulke dingen gebeuren Fann, het is niet altijd rozengeur en maneschijn.
Het is een internetforum.quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of hij nu bedoeld of toen...
Neequote:Op vrijdag 27 september 2013 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks gebeurt FANN... wordt je nu al jaloers als ik over mn ex begin?
Geeft niets schatje ...quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
3 glaasjes geloof ik, weet ik niet meer zeker
quote:Op vrijdag 27 september 2013 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga mijn vrouw maar eens een beurt geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |