Hoe noem je een voetballende commentator?quote:Op donderdag 26 september 2013 22:59 schreef TheSolution het volgende:
Hoe noem je een gevaarlijke commentator?
Evert ten Sabel
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ronald Koeman deed ooit de voorbeschouwing bij de NOS van de wedstrijd tussen Ajax en Dinamo Kiev. Koeman wist te vertellen dat de tegenstander uit Oekraïne levensgevaarlijk was op de counter en ze een fysiek sterk en dynamisch elftal hadden. Vooral het scorend vermogen van de spitsen Shevchenko en Artem Milevsky viel op. ''Die twee zijn ontzettend gevaarlijk voor de kool.'' Nadat Tom Egbers hem om een prognose vroeg, antwoorde Koeman: ''Kiev scoort altijd. Ik denk 2-0 Ajax.''
Evert over Rosales?quote:
benieuwdquote:Op donderdag 26 september 2013 23:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je vroeg wat ik had getrained, en ik gaf antwoord
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:04 schreef Okian het volgende:
Rot op met dat inter, ik wil goffetomme loten
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:05 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Veronica na de samenvattingen
Dank jequote:
quote:
Jij denkt dat het Live is?quote:
Ajax heeft gewonnen hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nee, ook een tweede keer blijft het leuk.
Hij heeft de tv na de 1-2 uitgezet.quote:
4-2 winnen van Volendam, geen afgang hoor.quote:
verlening nodig hebben tegen volendam thuis is een afgangquote:Op donderdag 26 september 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hij heeft de tv na de 1-2 uitgezet.
Wel als je het niet in 90 minuten kan beslissen. Tegen een middenmoter uit de Jupiler League.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
4-2 winnen van Volendam, geen afgang hoor.
Waarom? Het gaat om het eindresultaat. Liever 4-2 winnen na verlenging dan 3-2 in reguliere tijdquote:Op donderdag 26 september 2013 23:09 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
verlening nodig hebben tegen volendam thuis is een afgang
Alleen de familie van Piet zekerquote:Op donderdag 26 september 2013 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Velthuizen, sommige zagen die graag in Oranje.
Die lezen alleen griezelboek.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alleen de familie van Piet zeker
De Griezelbusquote:Op donderdag 26 september 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die lezen alleen griezelboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |