Heb je een beetje leuk hotel?quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk niet dat ik dat ga doen hoor, die kiekjes dan, het genieten hoop ik wel. Laat mijn telefoon denk ik vooral in het kluisje, heb ik toch niet nodig buiten. Maar kan me ook wel voorstellen dat ik af en toe behoefte heb om dingen te delen, geen idee. Maar dat doe ik dan gewoon in de avonden, op mijn hopelijk balkonnetje. Wijntje erbij.
Pension/hostel. Simpel maar prima. Wel een eigen kamer met badkamer. Heb ik bewust voor gekozen omdat ik verwacht in zoiets wat makkelijker aanspraak te vinden.quote:
Kunnen bellen als er iets is? Ik zou hem gewoon meenemen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:40 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk niet dat ik dat ga doen hoor, die kiekjes dan, het genieten hoop ik wel. Laat mijn telefoon denk ik vooral in het kluisje, heb ik toch niet nodig buiten. Maar kan me ook wel voorstellen dat ik af en toe behoefte heb om dingen te delen, geen idee. Maar dat doe ik dan gewoon in de avonden, op mijn hopelijk balkonnetje. Wijntje erbij.
Nou nee. Sorry.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nou een dikke kont of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |