En dan zeggen ze dat Rotterdammers kutvolk is, nou ik weet wel beter, er zijn gewoon uitzonderingen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:00 schreef Tem het volgende:
Gewoon blijven hoor, je Prinsenvlagspeldje mag je gewoon ophouden. Er is voor iedereen plaats in deze herberg.
Nou gewoon algemeen beschaafd Nederland, zeg maar. Maar zoals ik al zei, ik bestrijd dat, er zijn best uitzonderingenquote:
Je bent te goed voor deze wereld. Vertel het ze maar in de provincie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou gewoon algemeen beschaafd Nederland, zeg maar. Maar zoals ik al zei, ik bestrijd dat, er zijn best uitzonderingen
Ha ha, ha MIJN stad is groter dan de jouwe!quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent te goed voor deze wereld. Vertel het ze maar in de provincie.
Ben je 12 ofzo?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha, ha MIJN stad is groter dan de jouwe!
Je bent zelf een warm bad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is nog steeds een warm bad. Vol met sukkels.
Nee zeg, dan zou je eerder vandaag een 'ashwhooping' hebben gekregen van een een 12 jarige, dat zou wel in en in triest zijn.quote:
Ik kom hier wel meer, maar ik meed jou normliter, vooroordelen hoor, Rotterdammers met hun minderwaardigheidscomplexjes, je kent het vast wel, niet allemaal hoor, er zijn uitzonderingen zoals ik al zei. Maar nu ik je een beetje leer kennen, vind ik je eigenlijk wel een grappig kereltje. Ik kom je gewoon wat vaker opzoekenquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:22 schreef Tem het volgende:
Daar verschillen de meningen dan over. Maar dan kom je hier nog eventjes stalken omdat je op je piemeltje getrapt bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |