sjakiequote:Op donderdag 26 september 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfs Sjakie deed dit beter.
Hoe ziet ze de toekomst.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:16 schreef Ole het volgende:
Tweede kindje? Is de eerste er al dan?
Het is allemaal gemonteerd, misschien lebberen ze elkaar bijna altijd af, weten wij veel. Ik vond ze wel leuk bij elkaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond de liefde er ook niet vanaf knallen
Ik weet niet of jij de hele dag juichend over straat gaat met je vriendin, en dat dat je maatstaf is, maar ik vond ze een normaal liefdevol stelletje hoor. Na zo'n aankomst op Schiphol draait de wereld ook weer gewoon door, en of je dan een exotische lover hebt of niet, je zit op woensdagavondavond gewoon achter de nasi samen hoor.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik vond de liefde er ook niet vanaf knallen
Ik vond ze ook leuk bij elkaar passen. Mooi stel.quote:Op zondag 29 september 2013 11:23 schreef Alweerz het volgende:
Het is allemaal gemonteerd, misschien lebberen ze elkaar bijna altijd af, weten wij veel. Ik vond ze wel leuk bij elkaar.
Bij die Monnik en dat meisje straalde t er wel van af.quote:Op zondag 29 september 2013 14:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij de hele dag juichend over straat gaat met je vriendin, en dat dat je maatstaf is, maar ik vond ze een normaal liefdevol stelletje hoor. Na zo'n aankomst op Schiphol draait de wereld ook weer gewoon door, en of je dan een exotische lover hebt of niet, je zit op woensdagavondavond gewoon achter de nasi samen hoor.
Ja en ieder stel is eender.quote:Op zondag 29 september 2013 22:36 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Bij die Monnik en dat meisje straalde t er wel van af.
Hier was meer aan de hand, hij verveelde zich dood en je zag ze uit elkaar groeienquote:
Ja helaas is het vaak zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef MissJ het volgende:
Oh gut ik hoor het al.. ik vrees dat zij zijn ticket naar Europa is
Ontmoet toen ze vrijwilligerswerk deed. Ze had thuis een vriend, relatie van 7 jaar. Toen ze thuis kwam, relatie verbroken en verder gegaan met deze Ghanees. Weet niet hoe lang ze al samen zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:49 schreef alors het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting? Hoe ontmoet? Hoelang kennen ze elkaar? etc?
Ok, thanks!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Ontmoet toen ze vrijwilligerswerk deed. Ze had thuis een vriend, relatie van 7 jaar. Toen ze thuis kwam, relatie verbroken en verder gegaan met deze Ghanees. Weet niet hoe lang ze al samen zijn.
de kritische moeder en de kritische zusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:51 schreef Reismeis het volgende:
En hij is al een keer in NL op bezoek geweest. Ging toen niet zo goed, vanwege irritaties met moeder en zus van Ellen.
nou, inderdaadquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Vaste baan in het onderwijs? Droom verder.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Ze heeft een baanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef alors het volgende:
Ja maar nadat ze afgestudeerd moet ze een vaste baan hebben, om hem hier naartoe te halen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft een baanMaar niet in het onderwijs...
Dat is ook mijn ideequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef hexje het volgende:
Hij onderhoudt daar een andere vrouw met haar geld.
en z'n hele voetbalteam.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef hexje het volgende:
Hij onderhoudt daar een andere vrouw met haar geld.
met 'n behoorlijk salaris.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar nadat ze afgestudeerd moet ze een vaste baan hebben, om hem hier naartoe te halen.
Inderdaad, wees blij dat ze werk heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
Lekkere positieve moeder is, heel motiverend
hoe had ze dat moeten doen dan zonder geld voor een ticket?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen dat ze 't 'm niet persoonlijk heeft verteld.
dan wacht ze maar ffquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef MissJ het volgende:
[..]
hoe had ze dat moeten doen dan zonder geld voor een ticket?
Vaak zijn die Nederlandse jongens met een buitenlandse vriendin behoorlijk dominant vind ik.quote:
Het zijn ook heel vaak mensen die hier in Nederland niet succesvol zijn. Sociaal niet vaardig, dus halen ze liever een knappe vriendin ergens uit een arm land.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Vaak zijn die Nederlandse jongens met een buitenlandse vriendin behoorlijk dominant vind ik.
Lekker aardig, een meisje geeft haar land, familie, vrienden, werk enz op, en vervolgens verwacht zo'n jongen dat ze geruisloos in zijn leven past, en dat ze meteen Nederlands is.
Waarom wil je dan een buitenlandse vriendin, ?
Klopt. En dan nog beseffen ze niet dat ze in hun handjes mogen knijpen met een leuke meid die alles heeft opgegeven voor zo'n lompe hork.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het zijn ook heel vaak mensen die hier in Nederland niet succesvol zijn. Sociaal niet vaardig, dus halen ze liever een knappe vriendin ergens uit een arm land.
Vaak worden dat soort meisjes wel een stuk gelukkiger als zij daadwerkelijk integreren en dus de taal rap leren.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Vaak zijn die Nederlandse jongens met een buitenlandse vriendin behoorlijk dominant vind ik.
Lekker aardig, een meisje geeft haar land, familie, vrienden, werk enz op, en vervolgens verwacht zo'n jongen dat ze geruisloos in zijn leven past, en dat ze meteen Nederlands is.
Waarom wil je dan een buitenlandse vriendin, ?
Bazige vrouw vind ik haar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk nog maar 2 minuten en nu al vind ik haar niet leuk.
Erg veel lachen kon ze ook nietquote:
Ja, slaat nergens opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef hexje het volgende:
Wel jammer dat ze zo veel spoileren voor de uitzending.
dat hebben we allemaal kunnen zien ja..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb gisteren een stukje op uitzendinggemist gekeken en vanochtend helemaal terug gekeken op UG! Ze heeft het uitgemaakt.
maar wat voor toekomst dacht ze nou te hebben met hem?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:57 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond haar geen bitch, wel naief, ze is gewoon erin getrapt
Ga hem nu toch maar even afkijken ook al weet ik alles alquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg veel lachen kon ze ook nietMoet zeggen heb de aflevering niet afgekeken maar komt ook omdat in t begin al verteld werd hoe t eindigde.. (voorstukje)
Ze had achteraf wel gelijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Uccie het volgende:
Lekkere positieve moeder is, heel motiverend
ieder z'n hobbyquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat hebben we allemaal kunnen zien ja..
hoeveel geld zal ze em in die 2 jaar wel niet gegeven hebben met tickets en alles erbij?![]()
Is wel even wat anders dan een leven opbouwen na elkaar 2x gezien te hebben, echt al een lange relatie.quote:In 2002 is de dan negentienjarige Michael op reis in Chili, als hij Lorena (16) tegenkomt tijdens het uitgaan. Zowel Michael als Lorena hebben op dat moment een relatie en het contact is puur vriendschappelijk. Maar ze houden contact via email en zodra ze beiden weer single zijn verdiept hun relatie zich. Drie jaar later is Michael voor zijn studie in Mexico en zoekt Lorena hem op. De vonk springt over, ze raken tot over hun oren verliefd op elkaar. Omdat zowel Michael als Lorena eerst hun studie willen afmaken voordat ze besluiten samen te wonen, volgt een jarenlange periode van op en neer reizen. Begin vorig jaar studeert Lorena af en verruilt ze Chili voor een leven bij Michael in Eindhoven. Michael wil heel graag dat de ambitieuze Lorena snel haar draai vindt en vooral zo snel mogelijk de Nederlandse taal beheerst. En dat leidt tot spanningen in hun relatie. Lukt het de onafhankelijke Lorena en de perfectionistische Michael om hun jarenlange lange afstandsrelatie succesvol om te zetten in een liefdevolle relatie onder een dak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |