abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 oktober 2013 @ 14:41:05 #201
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131899967
idd, als ze zélf niet de hele tijd in de schijnwerpers willen staan zou er geen haan naar kraaien, dus nu ook niet miepen, wél willen melden hoe verliefd je wel niet bent maar niet thuis geven als er stront aan de knikker is, getuigd van weinig lef.

Je zou bijna denken aan een loverboy door dat cliché @ WRH ;)

Al proberen ze wel héél erg hun best te doen om shique over te komen, door met al dat geld en dure dingen te koop te lopen, het verbloemd de waarheid niet
  zondag 6 oktober 2013 @ 14:46:34 #202
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131900118
quote:
Badr Hari ‏@Team_Badr_Hari 48m
Bey bey Paris!! Back to some poetry in motion!! Gym time!!
Taalpolitie kom er maar in, het zijn slechts vormfoutjes, mark my words ;)
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  zondag 6 oktober 2013 @ 15:08:17 #203
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131900846
Spellen is niet zijn sterkste kant en dat voor Atheneum
Dat zie jij zelfs Schizo :P
  Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 15:29:20 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_131901461
AMSTERDAM - Justitie verdenkt Badr Hari van acht geweldsmisdrijven (waaronder een vernieling) en één verkeersdelict. Alle feiten hebben zich in Amsterdam voorgedaan. Een overzicht.

- 20 februari 2010: een portier van Club Blinq aan het Kleine Gartmanplantsoen in Amsterdam wordt zwaar mishandeld door een groep mannen, waarvan Hari deel uitmaakte. De portier zou zwijggeld hebben aangenomen en doet geen aangifte.

- 6 maart 2010: Hari bestuurt een auto over de toen voor verkeer afgesloten Albert Cuypstraat en komt in botsing met een voetganger.

- 17 juli 2011: Badr Hari krijgt het in Club Air aan de Amstelstraat aan de stok met eigenaar Jeroen van den Berg. Van den Berg krijgt klappen en loopt ernstige schade aan zijn gebit op door een trap tegen zijn hoofd. Een Italiaanse gast van het slachtoffer krijgt klappen tegen zijn ribben.

- Periode 1 juli tot en met 29 juli: Hari mishandelt ex-vriendin Rosa en vernielt haar huisraad.

- 2 december 2011: in het Cooldown Café aan de Lange Leidsedwarsstraat geeft Hari een kopstoot aan de stiefbroer van Rosa.

- 12 mei 2012: een tot dusver onbekend gebleven man krijgt in club Jimmy Woo in de Korte Leidsedwarsstraat onder meer een kopstoot en een zogeheten flying kick. Ook wordt een glas in zijn gezicht stukgeslagen. Volgens justitie is Hari de aanvaller. Bewakingscamera's registreren de schermutselingen voor een deel.

- De nacht van 7 op 8 juli: Badr Hari bezoekt met zijn vriendin Estelle Cruyff dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA. In een skybox mishandelt hij met Ferhat Y. zakenman Koen Everink ernstig. Het slachtoffer krijgt onder meer een kopstoot. Zijn linkervoet wordt er bijna geheel afgetrapt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_131901867
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 14:41 schreef barca1971 het volgende:

Je zou bijna denken aan een loverboy door dat cliché @ WRH ;)

Al proberen ze wel héél erg hun best te doen om shique over te komen, door met al dat geld en dure dingen te koop te lopen, het verbloemd de waarheid niet
_O-
maar inderdaad, geld koopt veel kleding, sieraden en kappersbezoekjes. Stijl en niveau nog altijd niet.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Moderator / Miss SHO zondag 6 oktober 2013 @ 17:18:25 #206
22592 crew  Ole
pi_131905419
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 15:29 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Justitie verdenkt Badr Hari van acht geweldsmisdrijven (waaronder een vernieling) en één verkeersdelict. Alle feiten hebben zich in Amsterdam voorgedaan. Een overzicht.

- 20 februari 2010: een portier van Club Blinq aan het Kleine Gartmanplantsoen in Amsterdam wordt zwaar mishandeld door een groep mannen, waarvan Hari deel uitmaakte. De portier zou zwijggeld hebben aangenomen en doet geen aangifte.

- 6 maart 2010: Hari bestuurt een auto over de toen voor verkeer afgesloten Albert Cuypstraat en komt in botsing met een voetganger.

- 17 juli 2011: Badr Hari krijgt het in Club Air aan de Amstelstraat aan de stok met eigenaar Jeroen van den Berg. Van den Berg krijgt klappen en loopt ernstige schade aan zijn gebit op door een trap tegen zijn hoofd. Een Italiaanse gast van het slachtoffer krijgt klappen tegen zijn ribben.

- Periode 1 juli tot en met 29 juli: Hari mishandelt ex-vriendin Rosa en vernielt haar huisraad.

- 2 december 2011: in het Cooldown Café aan de Lange Leidsedwarsstraat geeft Hari een kopstoot aan de stiefbroer van Rosa.

- 12 mei 2012: een tot dusver onbekend gebleven man krijgt in club Jimmy Woo in de Korte Leidsedwarsstraat onder meer een kopstoot en een zogeheten flying kick. Ook wordt een glas in zijn gezicht stukgeslagen. Volgens justitie is Hari de aanvaller. Bewakingscamera's registreren de schermutselingen voor een deel.

- De nacht van 7 op 8 juli: Badr Hari bezoekt met zijn vriendin Estelle Cruyff dancefestijn Sensation in de Amsterdam ArenA. In een skybox mishandelt hij met Ferhat Y. zakenman Koen Everink ernstig. Het slachtoffer krijgt onder meer een kopstoot. Zijn linkervoet wordt er bijna geheel afgetrapt.

Anders kijk je even een paar Posts terug..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Trouwste user 2022 zondag 6 oktober 2013 @ 17:20:23 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_131905504
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2013 17:18 schreef Ole het volgende:

[..]

Anders kijk je even een paar Posts terug..
Alsof ik daar tijd voor heb. ;)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_131935767
En Everink durft niet meer te getuigen:

'Everink trekt zich terug als getuige'

Zakenman Koen Everink zal niet getuigen in de zaak tegen kickboxer Badr Hari en Ferhat Y.

Dat meldt KRO Brandpunt Reporter maandag. De advocaat van Everink zou het Openbaar Ministerie hebben laten weten dat hij om gezondheidsredenen niet als getuige zal kunnen optreden, meldt Brandpunt Reporter verder.

Het OM zou inmiddels aan de verdediging hebben doorgegeven dat Everink geen getuige meer zal zijn.

Justitie beschuldigt Hari onder meer van poging tot doodslag op zakenman Everink. Hari en Y. staan daarvoor donderdag terecht.

bron: nu
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:25:42 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131935797
Typisch ...

Om huidige gezondheidsredenen of vreest hij voor zijn gezondheid?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator / Miss SHO maandag 7 oktober 2013 @ 14:34:10 #210
22592 crew  Ole
pi_131936016
Whut ????
Dat is wel heel erg op het laatste moment zeg.
Las wel ergens dat hij nog een keer geopereerd moet worden.
pi_131936299
Dafuq????
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:49:06 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_131936453
Oei.

(Ik grijp sowieso elke gelegenheid aan om 'oei' te posten, maar deze is welgemeend ook).
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:50:50 #213
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131936503
quote:
Kan weer lopen na honderden uren revalidatie. Ook werkt hij weer.

"Ik wil mijn gewone leven weer oppakken. Koen is niet kapot."
Volgens mij heeft hij geen zin om lastige vragen te beantwoorden.... Koen goes Estelle :P
  maandag 7 oktober 2013 @ 14:59:20 #214
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131936771
Estelle en Badr kijken vreemd op als ze horen dat sale geen nieuw exclusief merk is, maar betekend dat je overal korting op krijgt.
Korting?! :?

maandag 7 oktober 2013 @ 15:07:14 #215
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131937018
quote:
'Koen Everink niet bij zaak-Badr Hari
Gepubliceerd: 7 okt 2013 14:28 Laatste update: 7 okt 2013 14:46 Algemeen
Koen Everink is later deze week niet aanwezig bij de rechtszaak tegen Badr Hari. Hij heeft zich om gezondheidsredenen teruggetrokken, meldt Brandpunt Reporter maandag.
Everink, die vorig jaar werd mishandeld door de kickbokser, zou als getuige worden gehoord, maar het Openbaar Ministerie heeft die oproep ingetrokken. Hij heeft al uitgebreide verklaringen bij de politie en rechter-commissaris afgelegd.

Een woordvoerder van justitie benadrukt dat zijn verklaring blijft staan en dat Everink zich niet terugtrekt als getuige. Het OM wilde dat hij naar de zitting kwam omdat het nog aanvullende vragen heeft over de molestatie. Ook wilde justitie zien 'wat voor figuur' Everink nu eigenlijk is.

Dwingen
De advocaat van Everink stuurde justitie echter een medische verklaring dat zijn cliënt niet in staat was om naar de zitting te komen. Wat hem precies mankeert en of het nog te maken heeft met de mishandeling, wil het OM niet zeggen. "We hadden hem eventueel kunnen dwingen om te komen, maar we hebben besloten dit niet te doen gezien zijn gezondheidstoestand", aldus de woordvoerder
Beetje vage uitspraak van het OM.
  maandag 7 oktober 2013 @ 15:22:20 #216
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131937459
quote:
Benedicte Ficq, advocaat van de kickbokser, noemt het opmerkelijk dat Everink niet verschijnt. Ze wil nu niet inhoudelijk op het nieuws reageren. Ze doet dat eventueel pas tijdens de zitting.
Ook Marijn Zukketo, advocaat van Y., spreekt van een merkwaardige ontwikkeling. ,,Het verhoor is in een vroegtijdig stadium aangekondigd. Het OM hechtte daar veel belang aan. Nu is hij vanwege zijn gezondheid niet in staat om op te treden. Wat is er dan gebeurd met de eerdere gedachte dat het zo belangrijk was?'' Zuketto ,,had nog wel wat dingen'' die hij aan Everink had willen vragen. ,,In de verklaringen zitten nog wel wat gaatjes, tegenstrijdigheden en opvallende dingetjes'', stelt hij daarover.
pi_131955776
Das maf inééns een koudje.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 7 oktober 2013 @ 23:40:09 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131957105
Ik kan me best voorstellen dat je er als slachtoffer niet op zit te wachten in de rechtszaal nog een keer te worden afgemaakt, en dan niet door één advocaat, maar door twee....

Alsof je nog niet genoeg voor je kiezen hebt gehad. Ik zou met zo'n vooruitzicht waarschijnlijk ook niet meer prettig in m'n vel zitten, hij doet een Estelle en heeft daar een hoop meer reden toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 00:44:00 #219
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131959323
Ik vraag me, vooral na de opmerking wat voor figuur Everink nou eigenlijk is, vooral af welke nadere vragen het OM voor hem had want dat is de reden dat hij in eerste instantie werd opgeroepen.

quote:
Het Openbaar Ministerie heeft Koen Everink opgeroepen om als getuige ter zitting te verschijnen. Dat is opmerkelijk, omdat Everink in het vooronderzoek bij de politie en de rechter-commissaris uitvoerig heeft verklaard. Volgens een woordvoerder van het OM zijn er „nog een paar nadere vragen” aan Everink te stellen.
Everink is de enige getuige tijdens het proces.
quote:
Koen Everink vindt Hari-zaak 'te zware beproeving'

van onze redactie
AMSTERDAM -
Koen Everink zal donderdag niet getuigen op de zaak tegen Badr Hari en Ferhat Y. omdat hij het 'mentaal niet trekt'.

Dat zegt de zakenman, die in juli vorig jaar werd mishandeld tijdens het dansfeest Sensation White, tegen WTF.nl.
"Het is voor mij mentaal een te zware beproeving om dit aan te gaan. Ik heb vier verklaringen gegeven, waarvan een bij de rechter-commissaris. Ik heb geen zin in een confrontatie voor heel Nederland."
"Na overleg met mijn psychiater hebben we beslist dat deze keuze de beste is", verklaart Everink. "Alle camera’s zijn dan op mij gericht, daar heb ik geen zin in.''
Badr Hari en Ferhat Y. worden verdacht van poging doodslag op Everink tijdens het dansfeest Sensation White in de Amsterdam ArenA in 2012. De eerder afgelegde verklaringen van Everink blijven gewoon staan.
Hij heeft gewoon geen zin dus.
Veel mensen dachten dat Badr een psychopaat was, nu blijkt Evernink zelf de psychiatrische patient te zijn :P
Ik ben benieuwd waar hij aan lijdt, misschien was hij paranoide geworden en dacht dat hij afgeluisterd werd ;)
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 00:49:05 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131959429
Mwah, ik kan me voorstellen dat je aan zo'n gebeurtenis een behoorlijke PTSS overhoudt, en dan zal het vooruitzicht van een rechtszaak waar jij als slachtoffer ook nog eens een kruisverhoor krijgt van 2 advocaten niet meevallen.

Dat heeft vast behoorlijk wat invloed op z'n gesteldheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 06:41:18 #221
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131960879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat je aan zo'n gebeurtenis een behoorlijke PTSS overhoudt, en dan zal het vooruitzicht van een rechtszaak waar jij als slachtoffer ook nog eens een kruisverhoor krijgt van 2 advocaten niet meevallen.

Dat kan,maar toch ik geloof niks van.
Een paar maanden na de sensation affaire was hij ook in Air/Amsterdam aan dansen en was hij ook na een show voor een goed doel....
Benedicte Ficq zal ook alle berichten over Everink hebben.

Hier een bericht vn november 2012.
hij belt na de telegraaf van het buitenland ? en zit hij nog steeds aan revalideren?Hij nemt ook de vliegtuig toch.

Voeg een bericht toe!RegistreerLogin

Algemeen - November 2012
Trefwoorden
Mijn vrienden
RSS feedHelp
Slachtoffers Badr Hari in shock
www.telegraaf.nl
40
Stem nu!
Plaatje bij Slachtoffers Badr Hari in shock
Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!” stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Trefwoorden bij dit artikel:
pi_131961000
quote:
0s.gif
Op dinsdag 8
oktober 2013 00:49
schreef
Leandra het
volgende:

Mwah, ik kan me voorstellen dat je aan zo'n gebeurtenis een behoorlijke
PTSS overhoudt, en dan zal het vooruitzicht van een rechtszaak waar jij
als slachtoffer ook nog eens een kruisverhoor krijgt van 2 advocaten
niet meevallen.

Dat dus. En door al dat gehoer in de media over het bafr-eendje komt hij sowieso overal mee weg, want hij is aangetast in zijn privacy :)
pi_131962193
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 06:41 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Een paar maanden na de sensation affaire was hij ook in Air/Amsterdam aan dansen en was hij ook na een show voor een goed doel....

hij belt na de telegraaf van het buitenland ? en zit hij nog steeds aan revalideren?Hij nemt ook de vliegtuig toch.

Algemeen - November 2012
Trefwoorden
Mijn vrienden
RSS feedHelp
www.telegraaf.nl
40
Stem nu!
Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!? stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Ja, want als je met het vliegtuig kunt, kun je natuurlijk alles aan en moet je vooral niet zeiken. Jemig, jij leest ook wat je wilt lezen he? Hij vertelde namelijk ook dat het uitgaan hem zwaar viel, omdat iedereen hem over de Badr-kwestie aansprak. Prima als je Badrs schuld in twijfel trekt, maar zie niet in hoe je iemands leed wiens voet er half af lag en die nu nog mentaal en psychisch een revalideren is, kunt bagatelliseren.
pi_131962315
Sterker nog, weten we welk land het was? Misschien was het wel gewoon Duitsland of België, misschien was hij daar wel voor revalidatie-doeleinden, familiebezoek, bij vrienden...we weten het niet....

En al was hij op vakantie....big deal...beetje ontspanning was vast goed voor hem (Badr mag ook feesten op Ibiza en in Marokko en shoppen in Parijs, waarom zou Koen er niet even tussenuit hebben gemogen?)
pi_131962431
Estelle komt onder een verhoor uit door te claimen dat ze zich beschadigd voelt door de paparazi achtervolgingen bij het shoppen in de PC Hooft, alleen al daarom lijkt het mij gerechtvaardigd dat deze man zich mentaal na wat hij heeft meegemaakt niet helemaal sterk genoeg voelt om naar een rechtszitting te gaan.

Maar ook zonder die onzin, kom op, het is toch wel goed voor te stellen dat hij dit niet wil?
ben zelf aanwezig geweest bij de rechtszaak tegen de overvaller in onze woning en voelde mij vooraf ook echt beroerd. dat was mini vergeleken met alle commotie en drukte om deze rechtszaak heen, ik snap die man helemaal dat hij hier geen behoefte aan heeft en niet alleen het media circus niet aankan, maar ook niet de advocaten die hem rechtstreeks zullen gaan aanvallen en Badr zelf voor zijn neus te zien staan.
pi_131963356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 06:41 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Algemeen - November 2012
Trefwoorden
Mijn vrienden
RSS feedHelp
www.telegraaf.nl
40
Stem nu!
Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!” stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Je vergat je frans/ marokaans accent in je post :{
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:33:44 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131963389
Hij was aan het dansen? Bron?
pi_131963428
Het gewoon blijven ontkennen dat Everink niet ernstig gewond geraakt is is gewoon stuitend en belachelijk
pi_131963595
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:33 schreef Copycat het volgende:
Hij was aan het dansen? Bron?
Volgens Badr's advocate

quote:
Advocaat Badr Hari: Koen Everink vrolijk dansend op feestje

De advocaat van Badr Hari beweert dat het best goed gaat met Koen Everink, de zakenman die zwaar zou zijn mishandeld door haar cliënt. Volgens Bénedicte Ficq werd hij onlangs nog vrolijk dansend op een feestje gespot.
Everink zou bovendien hebben gebeld met een tv-programma voor een verzoeningsgesprek met Badr Hari. Daarover bericht RTL Boulevard.

De advocaat deed haar uitspraken tijdens de zitting van afgelopen dinsdag. Ze ondernam toen opnieuw een poging om het voorarrest van haar cliënt te schorsen, maar dat mocht niet baten. Het Openbaar Ministerie (OM) verzette zich hier namelijk fel tegen. Volgens officier van justitie Hetty Hoekstra droeg Ficq geen wezenlijk nieuwe argumenten aan en legde Hari's persoonlijk belang het af tegen dat van de samenleving. De kickbokser wordt verdacht van een aantal forse mishandelingen, waaronder dus die van zakenman Koen Everink, in een skybox in de Amsterdam Arena.

Everink zou nu nog steeds revalideren. Hoekstra meldde van artsen te hebben vernomen dat hij inmiddels wel weer kan lopen, maar dat rennen en sporten niet meer tot de mogelijkheden behoren. De relativerende uitspraken van Badr Hari's advocate hebben dan ook voor nogal wat opschudding gezorgd in het 'kamp' van Everink.

De advocaat van Koen Everink, Alexander de Swart, geeft wel toe dat zijn cliënt bij een club is geweest. Het zou gaan om club Air, waar hij kort binnen was. 'Maar hij voelde zich niet op zijn gemak, want hij werd aangekeken en er werd naar hem gewezen, hij is daar eigenlijk heel snel weer weggegaan,' reageert De Swart. Van dansen in de club zou helemaal geen sprake zijn geweest.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)end-op-feestje.dhtml
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:45:04 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131963658
Lijkt mij ook erg stug. Typische advocatentactiek. Hij was in een club --> daar wordt gedanst --> hij danste.
pi_131963689
sowieso, sinds wanneer is de advocate van de tegenpartij een betrouwbare bron?
  † In Memoriam † dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:50:56 #232
43556 miss_dynastie
pi_131963762
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij geen zin om lastige vragen te beantwoorden.... Koen goes Estelle :P
En daar heeft het OM ook zoveel boodschap aan, of iemand al dan niet zin heeft om te komen getuigen :')
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:36:04 #233
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131964839
Koen heeft zich destijds verweer over dat 'dansen'..dat was de eerste keer ná het ongeval dat hij weer in een club was, op uitnodiging van een vriend notabene, en hij zat gewoon aan de bar, maar is vroeg naar huis gegaan door alle starende blikken en geklets.
Prompt stond er in de krant dat hij 'vrolijk op stap was en gewoon aan het dansen was, dus zou het wel niet zo slecht met hem gesteld zijn"...dat heeft Ficq destijds gewoon klakkeloos overgenomen zodat ze kon stellen dat het allemaal wel mee zou vallen met de verwondingen..

Smerig maar zulke dingen doen ze nou eenmaal, in dit geval dus Ficq om Badr er zo goed mogelijk vanaf te laten komen. Ik kan me wel voorstellen dat Koen geen zin heeft om te komen als je al 4 keer je verhaal gedaan hebt en er bovendien bij elke move die hij maakt gedaan wordt of hem amper iets is overkomen.Net alsof het alleen maar erg zou zijn als hij nu nog steeds in een bed zou liggen en niks zou kunnen. Je loopt en werkt weer, gaat zelfs naar een 'natte horeca' zaak dus wat zeur je nou?...zoiets
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:20:12 #234
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131966087
Koen Everink niet bij zitting van zaak tegen Badr Hari door ‘gekochte’ dokters verklaring.
Posted on October 7, 2013by Steve Brown

Hari met zijn ‘Vuile RTL-Boulevard onderbroek’ wordt verdacht van poging tot doodslag op Everink tijdens een dansevent in de Amsterdamse Arena. Het programma KRO Reporter meldde eerder als een soort van helderzienders “Jomanda” dat Everink zich ook zou terugtrekken als getuige, maar volgens het ‘RTL Boulevard-OM’ is daar geen sprake van.

De reisondernemer heeft al uitgebreide verklaringen bij de politie en rechter-commissaris afgelegd en die blijven volgens justitie staan. Dat iedere verdachte op grond van het Onmiddellijks beginsel het recht heeft om diegene die hem beschuldigd in het aanzicht van de Rechter te mogen ondervragen is nu even niet relevant voor het ‘Amsterdamse RTL-Boulevard- OM’.

Het ‘RTL-Boulevard-OM’ had alleen graag gezien dat Everink naar de zitting kwam omdat het nog aanvullende vragen heeft over de molestatie. Ook wilde justitie en de verdachte Badr Hari zien ‘wat voor figuur’ Everink nu eigenlijk is. Eenzijdige verklaringen af leggen bij de politie is altijd nog iets anders dan kritisch te worden ondervraagt in aangezicht van de Rechters en de advocaten van de verdachte.

Overspannen, pijn in de maag, barstende hoofdpijn bestelt u maar.
De advocaat van Everink stuurde echter een ‘gekochte’ duistere medische verklaring dat zijn cliënt niet in staat was om naar de zitting te komen. Waar heeft hij deze verklaring aangeschaft? In Rusland, Afrika of een Nederlandse private Kliniek. En wat hem precies mankeert en of het nog te maken heeft met de mishandeling, wil het Amsterdamse ‘RTL4 Boulevard-OM’ niet zeggen, vertelt een beroeps leugenaar woordvoerder.

“We hadden hem eventueel kunnen dwingen om te komen, maar we hebben in overleg met RTL Boulevard besloten dit niet te doen, gezien zijn gezondheidstoestand die hem de afgelopen jaar niet hadden belet om iedere weekend te staan hossen en zuipen en te snuiven in de Amsterdamse Hotspots en zijn tegenstrijdige verklaringen.”

bron Steven Brown
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:23:58 #235
22592 crew  Ole
pi_131966194
Goed stuk!
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:26:31 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131966251
Darn, kan dit soort bagger van Steve Brown niet gewoon buiten het topic blijven? Afgezien van het feit dat het een onleesbare letterbrij is, is het waarheidsgehalte (gezien de auteur) waarschijnlijk ook minder dan 10%
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:05:48 #237
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131968845
Paule denk dat alles wat Steve Brown zegt 'waar' is denk ik

;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:29:56 #238
22592 crew  Ole
pi_131969526
Steve is wel team Badr.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:32:31 #239
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_131969608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:20 schreef Paule33 het volgende:
bron Steven Brown
:')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:57:08 #240
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131970369
Staan niet alle criminelen aan Badrs kant?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:02:28 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131970515
Steve weet dat Badr fout zat, Steve weet ook dat als Peter Air de V. nog op TV zou crime-fighten dat hij niet aan de kant van Badr zou staan, en dus staat Steve daar wel, want Steve en Peter Air staan NOOIT aan dezelfde kant, ongeacht de situatie of de waarheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:03:36 #242
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131970555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:

Ptss lijkt me meer werk voor een psychotherapeut en niet in eerste instantie iets waarmee je naar een psychiater gaat.
pi_131970814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef barca1971 het volgende:
Paule denk dat alles wat Steve Brown zegt 'waar' is denk ik

;)
Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is. En stel dat hij gedanst heeft, wat zegt dat dan helemaal? Ik heb ook wel eens gedanst terwijl ik bijvoorbeeld in een rouwperiode zat.

Maar goed, Paule heeft het ook over een 'zogenaamde' mishandeling.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:16:40 #244
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131970961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is.
Omgekeerd slikken de haters alles wat in het anti-Badr straatje past voor zoete koek.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:18:07 #245
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131971002
Zo zag ik Peter R voor de reporter uitzending verlekkerd twitteren... 'Na een vernietigend boek nu de definitieve doodsteek voor Badr?' oid.

Na de uitzending heb ik daar niks meer van hem over vernomen :+
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:27:57 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ptss lijkt me meer werk voor een psychotherapeut en niet in eerste instantie iets waarmee je naar een psychiater gaat.
Er zijn ook mensen die ermee naar een psycholoog gaan....
Ook als je er geen PTSS aan overhoudt zul je na zo'n incident bij de psychiater of psycholoog terechtkomen, mogelijk zelfs onderdeel van z'n revalidatie.

Overigens is de kans op PTSS juist afhankelijk van de hulpverlening na het incident, dus als dat goed op gang gekomen is hoeft hij idd geen PTSS te hebben of krijgen, maar de nasleep van zo'n gebeurtenis is behoorlijk, en ik denk niet dat het slachtoffer er bij gebaat is als hij door de advocaten van de verdachten ook nog eens behandeld mag worden als ware hij de dader.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:28:59 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971312
quote:

[..]

Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is. En stel dat hij gedanst heeft, wat zegt dat dan helemaal? Ik heb ook wel eens gedanst terwijl ik bijvoorbeeld in een rouwperiode zat.

Zelfs mensen in een rolstoel dansen wel eens.... ze blijven alleen zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:31:50 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Omgekeerd slikken de haters alles wat in het anti-Badr straatje past voor zoete koek.
Nah, als Micha Kat morgen de grootste Badr Hater is en z'n website vol gaat gooien met anti-Badr berichten dan neem ik die net zo serieus als de "column" van Steve Brown, en als het hier gequote wordt zal ik het net zo makkelijk afserveren als nonsens.

Al die toevallige berichten die verdwenen waren die maar een Badr-hater gezien had werden hier ook niet serieus genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:37:10 #249
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131971549
quote:

[..]

Ik denk niet,ik praat niet,ik copieren gewoon berichten, meer niet.
en ja in de brandpunt reporter heb ik geen Badr gezien die iemand mishandeld, ik heb niks gezien,ik ga niet hem beschulden om niks,eerst horen de rechter wat hij gaat zegen.

En Steve Brown is een man intelligente en met veel diplomas een van zijn diploma is de Nederlandse recht.
pi_131971609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:

[..]

en ja in de brandpunt reporter heb ik geen Badr gezien die iemand mishandeld, ik heb niks gezien,ik ga niet hem beschulden om niks,eerst horen de rechter wat hij gaat zegen.

En Steve Brown is een man intelligente en met veel diplomas een van zijn diploma is de Nederlandse recht.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar je impliceert dan dat Badr liegt? Want hij heeft zelf toegegeven ee klap te hebben gegeven..
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:43:53 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971744
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Hou dan eens op baggerberichten te quoten.

Steve Brown intelligent :')
Zelfs als hij intelligent zou zijn, is dat nog geen garantie dat hij geen doorgesnoven leugenaar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:47:53 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971853
En je bedoelde dit diploma?

Er staat nota bene "propedeuse" in de url |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:48:32 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131971874
Steven Brown intelligent. Misschien voordat-ie zijn hersenen kapot snoof. Nu is het niet meer dan een treurige, paranoïde dorpsgek. Past prima in een hokje met Kat en consorten.
pi_131971936
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nah, als Micha Kat morgen de grootste Badr Hater is en z'n website vol gaat gooien met anti-Badr berichten dan neem ik die net zo serieus als de "column" van Steve Brown, en als het hier gequote wordt zal ik het net zo makkelijk afserveren als nonsens.

Al die toevallige berichten die verdwenen waren die maar een Badr-hater gezien had werden hier ook niet serieus genomen.
Same here. Ben totaal geen fan van Badr, maar als bepaalde haters hier werkelijk alles wat hij doet door het slijk halen, vind ik dat net zulke kolder als de argumenten die paule soms aanvoert om hem te verdedigen. Zo las ik hier een tijd geleden dat een hater het belachelijk vond dat hij uberhaupt buitenkwam en leuke uitjes had. Echt, die kortzichtigheid zie je in beide kampen.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:57:04 #255
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131986673
Het boksen blijft kennelijk toch trekken :o

quote:
Badr Hari ‏@Team_Badr_Hari 3u
Today's training was hard but like My brother Nazeem told me: it's a small thing too a giant!! True story, missing philly!!
Het is dus gewoon Nazeem's spelling ;)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 07:21:04 #256
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131995726
bezoek ook tv-visie.nl
TV-Visie, méér tv ...

Start proces Badr Hari donderdag in 'EenVandaag'
dinsdag 8 oktober 2013

Het is één van de meest besproken mishandelingszaken van de afgelopen jaren: de rechtszaak tegen Badr Hari. Morgen moet de succesvolste Nederlandse kickbokser ooit zich voor de rechter verantwoorden.

Hari staat terecht voor een reeks mishandelingen waarmee hij volgens justitie buiten de ring slachtoffers maakte.

Badr Hari wordt verdacht van mishandeling van zakenman Koen Everink tijdens Sensation White. Ook staat de kickbokser nog terecht voor zes andere mishandelingszaken. Die kwamen aan het licht tijdens een maandenlang politieonderzoek. Tijdens dat onderzoek zouden meerdere getuigen zijn bedreigd of onder druk gezet. Een aantal getuigen zagen zelfs af van een verklaring uit angst.

Wat typeert de zaak Badr Hari? Wat staat er op het spel in de rechtszaal? En wordt de zaak ooit opgelost? 'EenVandaag' spreekt met advocaat Alexander de Swart, de advocaat van slachtoffer Koen Everink. De miljonair leeft nog steeds met de gevolgen en de schade van de aanval in de skybox. Ook komt Jens Olde Kalter, auteur van het boek ‘Badr’, aan het woord. Verder commentaar van ex-advocaat Bram Moszkovicz die in eerdere grote mediaprocessen, zoals de zaak tegen PVV-leider Geert Wilders, optrad.

TV-Visie.nl
  woensdag 9 oktober 2013 @ 08:36:19 #257
15080 static
pi_131996199
Nu weten we het wel hoor.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_131996497
Estelle is er nog niet zo zeker van of Badr wel vrij blijft...

quote:
Estelle Cruijff vreest voor uitspraak in zaak Badr Hari

Estelle Cruijff vindt het een doodeng idee dat haar geliefde Badr Hari wellicht weer in de gevangenis terecht komt.
"Het idee dat ik hem weer moet missen probeer ik zoveel mogelijk te verdringen", aldus Cruijff tegenover Story.
Hari staat donderdag tegenover de rechter. De kickbokser wordt beschuldigd van onder meer poging tot doodslag op zakenman Koen Everink.

Cruijff zegt op haar geliefde te wachten, ook als blijkt dat hij naar de gevangenis moet. "Ik wacht op Badr, dat staat vast. Een leven zonder Badr kan ik mij nu al niet meer voorstellen."
Ondanks dat het koppel al veel te verduren heeft gehad, de kickbokser werd beschuldigd van een affaire en Cruijff kampt met de afwikkeling van haar scheiding van Ruud Gullit, heeft Cruijff er alle vertrouwen in dat uiteindelijk alles goed komt.
"Er komt een dag dat we alles achter ons kunnen laten en in alle rust aan onze gezamenlijke toekomst kunnen werken", aldus de voormalig voetbalvrouw.
pi_131996559
Daar kan zij toch helemaal niet bang voor zijn?
Hij is tenslotte onschuldig volgens haar, dan moet ze toch zitten te springen om die rechtszaak, kan eindelijk alles voor haar lieve sympathieke man rechtgezet worden. ( :r )
pi_131996599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:59 schreef WRH het volgende:
Daar kan zij toch helemaal niet bang voor zijn?
Hij is tenslotte onschuldig volgens haar, dan moet ze toch zitten te springen om die rechtszaak, kan eindelijk alles voor haar lieve sympathieke man rechtgezet worden. ( :r )
Zij weet toch ook dat hij heeft toegegeven een corrigerende tik te hebben gegeven. Dus als ze een beetje slim is, dan weet ze toch ook dat hij niet helemaal onschuldig is.
pi_131996607
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:02 schreef kvd het volgende:

[..]

Dus als ze een beetje slim is,
_O-
pi_131998575
Ik begrijp uit de FP dat Estelle niet aanwezig zal zijn bij de behandeling van Hari's zaak??
Is dat zo?
pi_131998663
kan ze natuurlijk niet aan, teer poppetje als ze is. fotoflitsen zullen wel pijn doen aan haar ogen ofzo.
pi_131999211
En once again; wat hebben ze toch veel te verduren gehad. Wat oneerlijk wat hen allemaal is overkomen.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 12:07:41 #265
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132000902
Tja, ze kan natuurlijk ook denken; als mijn lover niet zo'n heethoofd is, zat ik nu niet weer in dit schuitje.. uiteindelijk is het Badr's gedrag en mentaliteit die haar deze nare tijden en stress bezorgt...

Blame him zou ik zeggen Stellemans
pi_132001563
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 10:52 schreef WRH het volgende:
kan ze natuurlijk niet aan, teer poppetje als ze is. fotoflitsen zullen wel pijn doen aan haar ogen ofzo.
Ze is bezig met de scheiding van Ruud...

quote:
Estelle is volgens Story niet aanwezig bij de behandeling van Hari's zaak omdat ze haar handen vol heeft aan de scheiding van Ruud Gullit. De echtscheiding wordt een week na Badrs strafzaak behandeld.
  † In Memoriam † woensdag 9 oktober 2013 @ 12:33:32 #267
43556 miss_dynastie
pi_132001628
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

Ja, mooie smoes, maar daar hoeft ze echt niks aan te doen. Misschien neemt ze wel een andere identiteit aan en verdwijnt ze voorgoed uit de spotlights O-)
pi_132001905
hm, ja een scheiding. de formele administratieve dus, want apart wonen doen ze toch al een tijdje dus mag er van uit gaan dat de boedel inmiddels wel geregeld is, evenals de omgangsregeling met de kinderen.
wat er dan overblijft is inderdaad wel zo enorm veel werk en gedoe en drukte dat je heel logisch niet je man steunt als hij in de rechtbank moet verschijnen. ja logisch.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:18:11 #269
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132002782
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 08:36 schreef static het volgende:
Nu weten we het wel hoor.
Ik wist het niet hoor, ik ga zeker wel even kijken want de journalisten hebben hun huiswerk weer niet heel goed gedaan geloof ik.

quote:
Mediaproces
De zaak is uitgegroeid tot één van de meest besproken mishandelingszaken van de afgelopen jaren: twee jaar lang is het al voorpaginanieuws, het complete politiedossier lekte uit en boeken zijn erover verschenen.
:')
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:48:44 #270
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132003713
Maar Estelle vind het niet 'doodeng' dat haar liefje miss de bak in gaat voor poging tot doodslag?
Ze is alleen bang om alleen achter te blijven maar niet voor waar hij toe is staat is 8)7

Ze vind de consequentie blijkbaar erger dan zijn daden..en idd, ze doet net of ze voor haar scheiding dagelijks een hoop werk moet verrichten waardoor ze niet in de rechtbank kan verschijnen, daar heb je nou net je advocaat voor Estelle..ze zal wel bang zijn voor de uitkomst en wil niet dat dat vastgelegd gaat worden door de media, als je weet dat je vriend niks op zijn kerfstok heeft hoef je ook niet bang te zijn en ga je JUIST je gezicht laten zien om hem te steunen
  Moderator / Miss SHO woensdag 9 oktober 2013 @ 15:17:24 #271
22592 crew  Ole
pi_132006479
Ik ga me meteen aanmelden! not

quote:
wo 09 okt 2013, 14:38
|lees voor
Excursiebureau organiseert Badr Hari Tour AMSTERDAM - Een Amsterdams excursiebureau dat onder meer een Holleeder Tour en een Liquidatietour organiseert, komt nu ook met een Badr Hari Tour.
De excursie leidt onder meer langs clubs als Jimmy Woo en Club Air, waar Hari mensen zou hebben mishandeld, meldt Dichtbij.nl.

Daarnaast worden ook Bar Moustache, waar Badr en Estelle vorig jaar een broodje aten terwijl Hari niet in horecaondernemingen mocht komen, en Badr's sportclub aangedaan.

Organisator Raoul Serrée van excursiebureau Aemstel Produkties tegen Dichtbij: "We doen dit omdat Badr Hari hot is en wij altijd op zoek zijn naar originele tours door Amsterdam. Deze nieuwe rondleiding is een perfecte combi van onze al lang bestaande sterrentour en liquidatietour
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:41:07 #272
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132007311
quote:
De excursie leidt onder meer langs clubs als Jimmy Woo en Club Air, waar Hari mensen zou hebben mishandeld, meldt Dichtbij.nl.
Sjesus, dit soort mensen verdienen er dan ook gewoon een corrigerende tik bij, als bonus :P
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:42:30 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132007362
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Sjesus, dit soort mensen verdienen er dan ook gewoon een corrigerende tik bij, als bonus :P
Inderdaad.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:46:57 #274
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132007488
Whats next, de Benno L. kindertour? :{
pi_132007494
quote:
10s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:41 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Nou, nu verklap je de uitsmijter van de toer......
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:49:18 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132007563
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef schizovreemd het volgende:
Whats next, de Benno L. kindertour? :{
Familiedramapuzzelrit....
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132008289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Familiedramapuzzelrit....
Dan denk ik aan 2 hele andere jongetjes :{
pi_132008520
En Henny zeker als tourgids...Dat je zoiets verzint 8)7
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 18:28:06 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_132012801
Nu in één vandaag

woensdag 9 oktober 2013 @ 18:51:36 #280
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132013550
Olde Kolder was weer lekker bezig.
Badr zou bij Blinq de portier met de kolf van een pistool geslagen hebben? :')
Ten eerste is het helemaal nog niet zeker dat Badr de portier geslagen heeft en van dat pistool heb ik nog nooit eerder gehoord.
In de tenlastenlegging (en getuigenverklaring) is er ook geen prake van een pistool maar van een boksbeugel.

quote:
quote van getuige:
Ik was er die avond bij en ken de uitsmijter in kwestie. Die avond stond ik in het halletje en wilde net een sigaret roken. Er kwamen vier mannen naar de portier toe en ze wilde naar binnen. Echter was het al behoorlijk druk binnen en hadden ze sportschoenen aan en een van hen een petje op. De uitsmijter weigerde ze dus en hierop pakte een van de mannen een boksbeugel en hebben ze hem met z'n vieren een pak slaag gegeven en vervolgens rende ze weg. Ik heb in geen enkel moment kunnen zien dat Badr erbij was en die mis je toch niet snel met zijn bijna 2 meter....
De uitsmijter is zelf een vechtsport fan en ik heb zijn wonden nog verzorgd en hij zij zelf ook niets over het feit dat het Badr was.... Een ding is zeker het zijn een stelletje lafaards want die uitsmijter is echt een hele relaxte vent. Daarnaast staat hij in zijn eentje en niet met vier man.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 19:07:40 #281
15080 static
pi_132014117
Alsof Badr óf een boksbeugel óf een kolf nodig heeft.
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 19:10:12 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_132014195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef schizovreemd het volgende:

In de tenlastenlegging (en getuigenverklaring) is er ook geen prake van een pistool maar van een boksbeugel.

Scheelt idd een stuk.

woensdag 9 oktober 2013 @ 19:36:12 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132015143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef schizovreemd het volgende:
Olde Kolder was weer lekker bezig.
Badr zou bij Blinq de portier met de kolf van een pistool geslagen hebben? :')
Ten eerste is het helemaal nog niet zeker dat Badr de portier geslagen heeft en van dat pistool heb ik nog nooit eerder gehoord.

[..]

Waar komt die getuigenis vandaan, want "rende ze weg" en "hij zij zelf ook niets over het feit dat het Badr was" zijn van die dingen waar een OvJ enorm over kan gaan zeiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 oktober 2013 @ 19:57:51 #284
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132016008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef static het volgende:
Alsof Badr óf een boksbeugel óf een kolf nodig heeft.
Daarom denk ik ook dat hij het niet was, maar kwaaddenkenden zullen zeggen dat hij waarschijnlijk zijn handen wilde beschermen tegen blessures.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Scheelt idd een stuk.

Idd, een boksbeugel kan wat moeilijker per ongeluk afgaan ;)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:38:39 #285
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132017837
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar komt die getuigenis vandaan, want "rende ze weg" en "hij zij zelf ook niets over het feit dat het Badr was" zijn van die dingen waar een OvJ enorm over kan gaan zeiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam geloof ik van een reaguurder van geenstijl, ik geeft toe geen goede bron maar het komt wel authentiek op mij over en zijn advocaat heeft het ook over een dergelijk verhaal, maar heeft het daar over 3 mannen.

quote:
Getuigen spreken van drie kleinere mannen die wat lengte betreft geen gelijkenis hebben met met Hari, die bijna twee meter meet.
Ook volgens v/d Heuvel waren de mannen snel vertrokken, maar volgens hem is het dan bij iedereen al lang bekend dat Badr het wel was, maar is dat wel zo?

quote:
door JOHN VAN DEN HEUVEL
AMSTERDAM, zaterdag
Club Blinq is dé trendy hotspot van het Amsterdamse Leidseplein. Jong uitgaanspubliek swingt op vrijdagavond 19 februari op gezellige discobeats en sexy housetunes, als aan de deur plotseling rumoer ontstaat. Een paar mannen, onder wie een atletisch gebouwde Marokkaan gekleed in sportoutfit, willen de club binnen maar worden door de portiers tegengehouden. De trainingsbroek van één van hen voldoet niet aan de kledingvoorschriften.
Dan gaat het plotseling snel. In een flits vallen er rake klappen en tuimelen de toch stevig uit de kluiten gewassen portiers als bakstenen tegen de grond. Getuigen verklaren later dat het wel een film leek. Na de korte maar ongekend hevige geweldsexplosie zijn de mannen snel verdwenen. Een van de portiers is er slecht aan toe. Hij wordt afgevoerd met een gebroken neus en oogkas. Zijn gezicht moet later met behulp van een metalen plaat worden gereconstrueerd.
Inderhaast opgetrommelde agenten krijgen te horen dat de slachtoffers geen aangifte willen doen. Als de beelden van de beveiligingscamera’s worden opgevraagd, blijken die spoorloos verdwenen. Maar de Amsterdamse uitgaansscene weet dan allang wie die geoliede vechtmachine bij Blinq was. Kickbokskampioen Badr Hari zou zijn handjes weer eens hebben laten wapperen
Die portier heeft gelijk daarna een belastende verklaring over Badr afgelegd om die later weer in te trekken en te zeggen dat de politie hem onder druk had gezet.

Ook heeft team ABC IP adressen gevorderd van mensen die hadden gereageerd op crimesite, waarvan een zei dat Badr het niet was maar dat het ene Reduan uit Den Haag was (justitie wilde de beheerder van crimesite nog gijzelen omdat hij de IP adressen niet wilde geven omdat hij de mensen die op zijn site reageren als bron zag die hij wilde beschermen).

Zo zitten er volgens mij wel meerdere haken en ogen aan aan het bewijs van die 'oude' zaken en is het niet voor niks dat die eerder niet zijn voorgekomen.

Ik denk echt dat ze nu alles op 1 hoop gegooid hebben om een beeld te scheppen van recidive, maar de rechter zal eerst geval per geval bekijken of er voldoende bewijs is. Ik denk van niet, maar ik ken het hele dossier niet ;)
pi_132018146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat kwam geloof ik van een reaguurder van geenstijl, ik geeft toe geen goede bron maar het komt wel authentiek op mij over en zijn advocaat heeft het ook over een dergelijk verhaal, maar heeft het daar over 3 mannen.

[..]

Ook volgens v/d Heuvel waren de mannen snel vertrokken, maar volgens hem is het dan bij iedereen al lang bekend dat Badr het wel was, maar is dat wel zo?

[..]

Die portier heeft gelijk daarna een belastende verklaring over Badr afgelegd om die later weer in te trekken en te zeggen dat de politie hem onder druk had gezet.

Ook heeft team ABC IP adressen gevorderd van mensen die hadden gereageerd op crimesite, waarvan een zei dat Badr het niet was maar dat het ene Reduan uit Den Haag was (justitie wilde de beheerder van crimesite nog gijzelen omdat hij de IP adressen niet wilde geven omdat hij de mensen die op zijn site reageren als bron zag die hij wilde beschermen).

Zo zitten er volgens mij wel meerdere haken en ogen aan aan het bewijs van die 'oude' zaken en is het niet voor niks dat die eerder niet zijn voorgekomen.

Ik denk echt dat ze nu alles op 1 hoop gegooid hebben om een beeld te scheppen van recidive, maar de rechter zal eerst geval per geval bekijken of er voldoende bewijs is. Ik denk van niet, maar ik ken het hele dossier niet ;)
Schrijf zelf een boek.

SPOILER
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:39:03 #287
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132023612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef kvd het volgende:

[..]

[..]

Kan me niet voorstellen dat ze niet een paar uurtjes vrij kan maken voor haar grote liefde.
Wat een onzin komt weer uit haar koker.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:44:39 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132023908
Over Badr in late night op rtl4. Nu.
Edit:
Onderwerp geweest. Wel interessant om terug te kijken voor degenen die het niet gezien hebben.

[ Bericht 60% gewijzigd door ThunderBitch op 09-10-2013 22:51:32 ]
pi_132024306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Over Badr in late night op rtl4. Nu.
Edit:
Onderwerp geweest. Wel interessant om terug te kijken voor degenen die het niet gezien hebben.
Ja die gast helpt :D
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:53:33 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132024325
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja die gast helpt :D
Welke gast?
pi_132024370
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Welke gast?
Heb je niet gekeken dan? Die trainer
  woensdag 9 oktober 2013 @ 23:10:05 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132025052
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb je niet gekeken dan? Die trainer
Ja, maar niet vanaf het begin. Maar wat is er met de trainer?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 23:10:46 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132025078
En ook op SBS6... Evert Santegoeds.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132030376
daar gaan we!

https://twitter.com/saskiabelleman

quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman 2m Zelden zo'n gekte meegemaakt in de rechtbank als bij de zaak tegen #BadrHari en Ferhat Y.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:18:06 #295
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132030475
Wel grappig dat Bram nog even refereert aan het feit dat Estelle hem erbij heeft gelapt
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:19:31 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132030572
Ok, Badr is netjes in pak en gespannen. Het gaat nu over het lekken van het dossier.

En hoe is de sfeer aan de andere kant, schizo, paule?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:25:24 #298
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132030589
oh oh..als de feitenbehandeling vandaag nog niet klaar is wil het OM aanhouding..
Dan moet Badr vandaag weer terug de bak in, zal Estelle niet leuk vinden
pi_132030649
quote:
Hell Yeah! Beste infobron
pi_132030681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:25 schreef barca1971 het volgende:
oh oh..als de feitenbehandeling vandaag nog niet klaar is wil het OM aanhouding..
Dan moet Badr vandaag weer terug de bak in, zal Estelle niet leuk vinden
Inderdaad, leg de wimperextensions maar klaar voor de sprookjesprinses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')