abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131963356
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 06:41 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Dat kan,maar toch ik geloof niks van.
Een paar maanden na de sensation affaire was hij ook in Air/Amsterdam aan dansen en was hij ook na een show voor een goed doel....
Benedicte Ficq zal ook alle berichten over Everink hebben.

Hier een bericht vn november 2012.
hij belt na de telegraaf van het buitenland ? en zit hij nog steeds aan revalideren?Hij nemt ook de vliegtuig toch.

Voeg een bericht toe!RegistreerLogin

Algemeen - November 2012
Trefwoorden
Mijn vrienden
RSS feedHelp
Slachtoffers Badr Hari in shock
www.telegraaf.nl
40
Stem nu!
Plaatje bij Slachtoffers Badr Hari in shock
Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!” stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Trefwoorden bij dit artikel:
Je vergat je frans/ marokaans accent in je post :{
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:33:44 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131963389
Hij was aan het dansen? Bron?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131963428
Het gewoon blijven ontkennen dat Everink niet ernstig gewond geraakt is is gewoon stuitend en belachelijk
pi_131963595
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 10:33 schreef Copycat het volgende:
Hij was aan het dansen? Bron?
Volgens Badr's advocate

quote:
Advocaat Badr Hari: Koen Everink vrolijk dansend op feestje

De advocaat van Badr Hari beweert dat het best goed gaat met Koen Everink, de zakenman die zwaar zou zijn mishandeld door haar cliënt. Volgens Bénedicte Ficq werd hij onlangs nog vrolijk dansend op een feestje gespot.
Everink zou bovendien hebben gebeld met een tv-programma voor een verzoeningsgesprek met Badr Hari. Daarover bericht RTL Boulevard.

De advocaat deed haar uitspraken tijdens de zitting van afgelopen dinsdag. Ze ondernam toen opnieuw een poging om het voorarrest van haar cliënt te schorsen, maar dat mocht niet baten. Het Openbaar Ministerie (OM) verzette zich hier namelijk fel tegen. Volgens officier van justitie Hetty Hoekstra droeg Ficq geen wezenlijk nieuwe argumenten aan en legde Hari's persoonlijk belang het af tegen dat van de samenleving. De kickbokser wordt verdacht van een aantal forse mishandelingen, waaronder dus die van zakenman Koen Everink, in een skybox in de Amsterdam Arena.

Everink zou nu nog steeds revalideren. Hoekstra meldde van artsen te hebben vernomen dat hij inmiddels wel weer kan lopen, maar dat rennen en sporten niet meer tot de mogelijkheden behoren. De relativerende uitspraken van Badr Hari's advocate hebben dan ook voor nogal wat opschudding gezorgd in het 'kamp' van Everink.

De advocaat van Koen Everink, Alexander de Swart, geeft wel toe dat zijn cliënt bij een club is geweest. Het zou gaan om club Air, waar hij kort binnen was. 'Maar hij voelde zich niet op zijn gemak, want hij werd aangekeken en er werd naar hem gewezen, hij is daar eigenlijk heel snel weer weggegaan,' reageert De Swart. Van dansen in de club zou helemaal geen sprake zijn geweest.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)end-op-feestje.dhtml
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:45:04 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131963658
Lijkt mij ook erg stug. Typische advocatentactiek. Hij was in een club --> daar wordt gedanst --> hij danste.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131963689
sowieso, sinds wanneer is de advocate van de tegenpartij een betrouwbare bron?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  † In Memoriam † dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:50:56 #232
43556 miss_dynastie
pi_131963762
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij geen zin om lastige vragen te beantwoorden.... Koen goes Estelle :P
En daar heeft het OM ook zoveel boodschap aan, of iemand al dan niet zin heeft om te komen getuigen :')
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:36:04 #233
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131964839
Koen heeft zich destijds verweer over dat 'dansen'..dat was de eerste keer ná het ongeval dat hij weer in een club was, op uitnodiging van een vriend notabene, en hij zat gewoon aan de bar, maar is vroeg naar huis gegaan door alle starende blikken en geklets.
Prompt stond er in de krant dat hij 'vrolijk op stap was en gewoon aan het dansen was, dus zou het wel niet zo slecht met hem gesteld zijn"...dat heeft Ficq destijds gewoon klakkeloos overgenomen zodat ze kon stellen dat het allemaal wel mee zou vallen met de verwondingen..

Smerig maar zulke dingen doen ze nou eenmaal, in dit geval dus Ficq om Badr er zo goed mogelijk vanaf te laten komen. Ik kan me wel voorstellen dat Koen geen zin heeft om te komen als je al 4 keer je verhaal gedaan hebt en er bovendien bij elke move die hij maakt gedaan wordt of hem amper iets is overkomen.Net alsof het alleen maar erg zou zijn als hij nu nog steeds in een bed zou liggen en niks zou kunnen. Je loopt en werkt weer, gaat zelfs naar een 'natte horeca' zaak dus wat zeur je nou?...zoiets
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:20:12 #234
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131966087
Koen Everink niet bij zitting van zaak tegen Badr Hari door ‘gekochte’ dokters verklaring.
Posted on October 7, 2013by Steve Brown

Hari met zijn ‘Vuile RTL-Boulevard onderbroek’ wordt verdacht van poging tot doodslag op Everink tijdens een dansevent in de Amsterdamse Arena. Het programma KRO Reporter meldde eerder als een soort van helderzienders “Jomanda” dat Everink zich ook zou terugtrekken als getuige, maar volgens het ‘RTL Boulevard-OM’ is daar geen sprake van.

De reisondernemer heeft al uitgebreide verklaringen bij de politie en rechter-commissaris afgelegd en die blijven volgens justitie staan. Dat iedere verdachte op grond van het Onmiddellijks beginsel het recht heeft om diegene die hem beschuldigd in het aanzicht van de Rechter te mogen ondervragen is nu even niet relevant voor het ‘Amsterdamse RTL-Boulevard- OM’.

Het ‘RTL-Boulevard-OM’ had alleen graag gezien dat Everink naar de zitting kwam omdat het nog aanvullende vragen heeft over de molestatie. Ook wilde justitie en de verdachte Badr Hari zien ‘wat voor figuur’ Everink nu eigenlijk is. Eenzijdige verklaringen af leggen bij de politie is altijd nog iets anders dan kritisch te worden ondervraagt in aangezicht van de Rechters en de advocaten van de verdachte.

Overspannen, pijn in de maag, barstende hoofdpijn bestelt u maar.
De advocaat van Everink stuurde echter een ‘gekochte’ duistere medische verklaring dat zijn cliënt niet in staat was om naar de zitting te komen. Waar heeft hij deze verklaring aangeschaft? In Rusland, Afrika of een Nederlandse private Kliniek. En wat hem precies mankeert en of het nog te maken heeft met de mishandeling, wil het Amsterdamse ‘RTL4 Boulevard-OM’ niet zeggen, vertelt een beroeps leugenaar woordvoerder.

“We hadden hem eventueel kunnen dwingen om te komen, maar we hebben in overleg met RTL Boulevard besloten dit niet te doen, gezien zijn gezondheidstoestand die hem de afgelopen jaar niet hadden belet om iedere weekend te staan hossen en zuipen en te snuiven in de Amsterdamse Hotspots en zijn tegenstrijdige verklaringen.”

bron Steven Brown
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:23:58 #235
22592 crew  Ole
pi_131966194
Goed stuk!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 12:26:31 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131966251
Darn, kan dit soort bagger van Steve Brown niet gewoon buiten het topic blijven? Afgezien van het feit dat het een onleesbare letterbrij is, is het waarheidsgehalte (gezien de auteur) waarschijnlijk ook minder dan 10%
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:05:48 #237
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131968845
Paule denk dat alles wat Steve Brown zegt 'waar' is denk ik

;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:29:56 #238
22592 crew  Ole
pi_131969526
Steve is wel team Badr.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:32:31 #239
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_131969608
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 12:20 schreef Paule33 het volgende:
bron Steven Brown
:')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 14:57:08 #240
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_131970369
Staan niet alle criminelen aan Badrs kant?
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:02:28 #241
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131970515
Steve weet dat Badr fout zat, Steve weet ook dat als Peter Air de V. nog op TV zou crime-fighten dat hij niet aan de kant van Badr zou staan, en dus staat Steve daar wel, want Steve en Peter Air staan NOOIT aan dezelfde kant, ongeacht de situatie of de waarheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:03:36 #242
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131970555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat je aan zo'n gebeurtenis een behoorlijke PTSS overhoudt, en dan zal het vooruitzicht van een rechtszaak waar jij als slachtoffer ook nog eens een kruisverhoor krijgt van 2 advocaten niet meevallen.

Dat heeft vast behoorlijk wat invloed op z'n gesteldheid.
Ptss lijkt me meer werk voor een psychotherapeut en niet in eerste instantie iets waarmee je naar een psychiater gaat.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
pi_131970814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef barca1971 het volgende:
Paule denk dat alles wat Steve Brown zegt 'waar' is denk ik

;)
Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is. En stel dat hij gedanst heeft, wat zegt dat dan helemaal? Ik heb ook wel eens gedanst terwijl ik bijvoorbeeld in een rouwperiode zat.

Maar goed, Paule heeft het ook over een 'zogenaamde' mishandeling.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:16:40 #244
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131970961
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is.
Omgekeerd slikken de haters alles wat in het anti-Badr straatje past voor zoete koek.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:18:07 #245
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_131971002
Zo zag ik Peter R voor de reporter uitzending verlekkerd twitteren... 'Na een vernietigend boek nu de definitieve doodsteek voor Badr?' oid.

Na de uitzending heb ik daar niks meer van hem over vernomen :+
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:27:57 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971279
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Ptss lijkt me meer werk voor een psychotherapeut en niet in eerste instantie iets waarmee je naar een psychiater gaat.
Er zijn ook mensen die ermee naar een psycholoog gaan....
Ook als je er geen PTSS aan overhoudt zul je na zo'n incident bij de psychiater of psycholoog terechtkomen, mogelijk zelfs onderdeel van z'n revalidatie.

Overigens is de kans op PTSS juist afhankelijk van de hulpverlening na het incident, dus als dat goed op gang gekomen is hoeft hij idd geen PTSS te hebben of krijgen, maar de nasleep van zo'n gebeurtenis is behoorlijk, en ik denk niet dat het slachtoffer er bij gebaat is als hij door de advocaten van de verdachten ook nog eens behandeld mag worden als ware hij de dader.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:28:59 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971312
quote:

[..]

Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is. En stel dat hij gedanst heeft, wat zegt dat dan helemaal? Ik heb ook wel eens gedanst terwijl ik bijvoorbeeld in een rouwperiode zat.

Zelfs mensen in een rolstoel dansen wel eens.... ze blijven alleen zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:31:50 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_131971391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Omgekeerd slikken de haters alles wat in het anti-Badr straatje past voor zoete koek.
Nah, als Micha Kat morgen de grootste Badr Hater is en z'n website vol gaat gooien met anti-Badr berichten dan neem ik die net zo serieus als de "column" van Steve Brown, en als het hier gequote wordt zal ik het net zo makkelijk afserveren als nonsens.

Al die toevallige berichten die verdwenen waren die maar een Badr-hater gezien had werden hier ook niet serieus genomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 15:37:10 #249
401209 Paule33
Grasp all,lose all
pi_131971549
quote:

[..]

Ik denk niet,ik praat niet,ik copieren gewoon berichten, meer niet.
en ja in de brandpunt reporter heb ik geen Badr gezien die iemand mishandeld, ik heb niks gezien,ik ga niet hem beschulden om niks,eerst horen de rechter wat hij gaat zegen.

En Steve Brown is een man intelligente en met veel diplomas een van zijn diploma is de Nederlandse recht.
pi_131971609
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:

[..]

Ik denk niet,ik praat niet,ik copieren gewoon berichten, meer niet.
en ja in de brandpunt reporter heb ik geen Badr gezien die iemand mishandeld, ik heb niks gezien,ik ga niet hem beschulden om niks,eerst horen de rechter wat hij gaat zegen.

En Steve Brown is een man intelligente en met veel diplomas een van zijn diploma is de Nederlandse recht.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar je impliceert dan dat Badr liegt? Want hij heeft zelf toegegeven ee klap te hebben gegeven..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')