Je vergat je frans/ marokaans accent in je postquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 06:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Dat kan,maar toch ik geloof niks van.
Een paar maanden na de sensation affaire was hij ook in Air/Amsterdam aan dansen en was hij ook na een show voor een goed doel....
Benedicte Ficq zal ook alle berichten over Everink hebben.
Hier een bericht vn november 2012.
hij belt na de telegraaf van het buitenland ? en zit hij nog steeds aan revalideren?Hij nemt ook de vliegtuig toch.
Voeg een bericht toe!RegistreerLogin
Algemeen - November 2012
Trefwoorden
Mijn vrienden
RSS feedHelp
Slachtoffers Badr Hari in shock
www.telegraaf.nl
40
Stem nu!
Plaatje bij Slachtoffers Badr Hari in shock
Zakenman Koen Everink, een van de slachtoffers van Badr Hari, is verbijsterd over de beslissing van de rechtbank om de gewelddadige kickbokser tot begin 2013, als zijn proces begint, vrij te laten."Dit kan niet waar zijn!” stamelt hij door de telefoon vanuit het buitenland.
Trefwoorden bij dit artikel:
Volgens Badr's advocatequote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)end-op-feestje.dhtmlquote:Advocaat Badr Hari: Koen Everink vrolijk dansend op feestje
De advocaat van Badr Hari beweert dat het best goed gaat met Koen Everink, de zakenman die zwaar zou zijn mishandeld door haar cliënt. Volgens Bénedicte Ficq werd hij onlangs nog vrolijk dansend op een feestje gespot.
Everink zou bovendien hebben gebeld met een tv-programma voor een verzoeningsgesprek met Badr Hari. Daarover bericht RTL Boulevard.
De advocaat deed haar uitspraken tijdens de zitting van afgelopen dinsdag. Ze ondernam toen opnieuw een poging om het voorarrest van haar cliënt te schorsen, maar dat mocht niet baten. Het Openbaar Ministerie (OM) verzette zich hier namelijk fel tegen. Volgens officier van justitie Hetty Hoekstra droeg Ficq geen wezenlijk nieuwe argumenten aan en legde Hari's persoonlijk belang het af tegen dat van de samenleving. De kickbokser wordt verdacht van een aantal forse mishandelingen, waaronder dus die van zakenman Koen Everink, in een skybox in de Amsterdam Arena.
Everink zou nu nog steeds revalideren. Hoekstra meldde van artsen te hebben vernomen dat hij inmiddels wel weer kan lopen, maar dat rennen en sporten niet meer tot de mogelijkheden behoren. De relativerende uitspraken van Badr Hari's advocate hebben dan ook voor nogal wat opschudding gezorgd in het 'kamp' van Everink.
De advocaat van Koen Everink, Alexander de Swart, geeft wel toe dat zijn cliënt bij een club is geweest. Het zou gaan om club Air, waar hij kort binnen was. 'Maar hij voelde zich niet op zijn gemak, want hij werd aangekeken en er werd naar hem gewezen, hij is daar eigenlijk heel snel weer weggegaan,' reageert De Swart. Van dansen in de club zou helemaal geen sprake zijn geweest.
En daar heeft het OM ook zoveel boodschap aan, of iemand al dan niet zin heeft om te komen getuigenquote:Op maandag 7 oktober 2013 14:50 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij geen zin om lastige vragen te beantwoorden.... Koen goes Estelle
quote:
Ptss lijkt me meer werk voor een psychotherapeut en niet in eerste instantie iets waarmee je naar een psychiater gaat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 00:49 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik kan me voorstellen dat je aan zo'n gebeurtenis een behoorlijke PTSS overhoudt, en dan zal het vooruitzicht van een rechtszaak waar jij als slachtoffer ook nog eens een kruisverhoor krijgt van 2 advocaten niet meevallen.
Dat heeft vast behoorlijk wat invloed op z'n gesteldheid.
Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is. En stel dat hij gedanst heeft, wat zegt dat dan helemaal? Ik heb ook wel eens gedanst terwijl ik bijvoorbeeld in een rouwperiode zat.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:05 schreef barca1971 het volgende:
Paule denk dat alles wat Steve Brown zegt 'waar' is denk ik
Omgekeerd slikken de haters alles wat in het anti-Badr straatje past voor zoete koek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is.
Er zijn ook mensen die ermee naar een psycholoog gaan....quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:03 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Ptss lijkt me meer werk voor een psychotherapeut en niet in eerste instantie iets waarmee je naar een psychiater gaat.
Zelfs mensen in een rolstoel dansen wel eens.... ze blijven alleen zitten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is. En stel dat hij gedanst heeft, wat zegt dat dan helemaal? Ik heb ook wel eens gedanst terwijl ik bijvoorbeeld in een rouwperiode zat.
Maar goed, Paule heeft het ook over een 'zogenaamde' mishandeling.
Nah, als Micha Kat morgen de grootste Badr Hater is en z'n website vol gaat gooien met anti-Badr berichten dan neem ik die net zo serieus als de "column" van Steve Brown, en als het hier gequote wordt zal ik het net zo makkelijk afserveren als nonsens.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:16 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Omgekeerd slikken de haters alles wat in het anti-Badr straatje past voor zoete koek.
Ik denk niet,ik praat niet,ik copieren gewoon berichten, meer niet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Paule denkt dat alles wat in het pro-Badr-straatje past, waar is. En stel dat hij gedanst heeft, wat zegt dat dan helemaal? Ik heb ook wel eens gedanst terwijl ik bijvoorbeeld in een rouwperiode zat.
Maar goed, Paule heeft het ook over een 'zogenaamde' mishandeling.
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar je impliceert dan dat Badr liegt? Want hij heeft zelf toegegeven ee klap te hebben gegeven..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:37 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Ik denk niet,ik praat niet,ik copieren gewoon berichten, meer niet.
en ja in de brandpunt reporter heb ik geen Badr gezien die iemand mishandeld, ik heb niks gezien,ik ga niet hem beschulden om niks,eerst horen de rechter wat hij gaat zegen.
En Steve Brown is een man intelligente en met veel diplomas een van zijn diploma is de Nederlandse recht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |