abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:49:18 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132007563
quote:
9s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:46 schreef schizovreemd het volgende:
Whats next, de Benno L. kindertour? :{
Familiedramapuzzelrit....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132008289
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 15:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Familiedramapuzzelrit....
Dan denk ik aan 2 hele andere jongetjes :{
pi_132008520
En Henny zeker als tourgids...Dat je zoiets verzint 8)7
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 18:28:06 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_132012801
Nu in één vandaag

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 oktober 2013 @ 18:51:36 #280
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132013550
Olde Kolder was weer lekker bezig.
Badr zou bij Blinq de portier met de kolf van een pistool geslagen hebben? :')
Ten eerste is het helemaal nog niet zeker dat Badr de portier geslagen heeft en van dat pistool heb ik nog nooit eerder gehoord.
In de tenlastenlegging (en getuigenverklaring) is er ook geen prake van een pistool maar van een boksbeugel.

quote:
quote van getuige:
Ik was er die avond bij en ken de uitsmijter in kwestie. Die avond stond ik in het halletje en wilde net een sigaret roken. Er kwamen vier mannen naar de portier toe en ze wilde naar binnen. Echter was het al behoorlijk druk binnen en hadden ze sportschoenen aan en een van hen een petje op. De uitsmijter weigerde ze dus en hierop pakte een van de mannen een boksbeugel en hebben ze hem met z'n vieren een pak slaag gegeven en vervolgens rende ze weg. Ik heb in geen enkel moment kunnen zien dat Badr erbij was en die mis je toch niet snel met zijn bijna 2 meter....
De uitsmijter is zelf een vechtsport fan en ik heb zijn wonden nog verzorgd en hij zij zelf ook niets over het feit dat het Badr was.... Een ding is zeker het zijn een stelletje lafaards want die uitsmijter is echt een hele relaxte vent. Daarnaast staat hij in zijn eentje en niet met vier man.
Er zijn van het collectief momenteel 16 persoonlijkheden MIA.
Ik zoek nog een psychiater met groepskorting en ik niet.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 19:07:40 #281
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132014117
Alsof Badr óf een boksbeugel óf een kolf nodig heeft.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Trouwste user 2022 woensdag 9 oktober 2013 @ 19:10:12 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_132014195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef schizovreemd het volgende:

In de tenlastenlegging (en getuigenverklaring) is er ook geen prake van een pistool maar van een boksbeugel.

Scheelt idd een stuk.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 9 oktober 2013 @ 19:36:12 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132015143
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 18:51 schreef schizovreemd het volgende:
Olde Kolder was weer lekker bezig.
Badr zou bij Blinq de portier met de kolf van een pistool geslagen hebben? :')
Ten eerste is het helemaal nog niet zeker dat Badr de portier geslagen heeft en van dat pistool heb ik nog nooit eerder gehoord.

[..]

Waar komt die getuigenis vandaan, want "rende ze weg" en "hij zij zelf ook niets over het feit dat het Badr was" zijn van die dingen waar een OvJ enorm over kan gaan zeiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 9 oktober 2013 @ 19:57:51 #284
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132016008
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:07 schreef static het volgende:
Alsof Badr óf een boksbeugel óf een kolf nodig heeft.
Daarom denk ik ook dat hij het niet was, maar kwaaddenkenden zullen zeggen dat hij waarschijnlijk zijn handen wilde beschermen tegen blessures.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Scheelt idd een stuk.

Idd, een boksbeugel kan wat moeilijker per ongeluk afgaan ;)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:38:39 #285
383073 schizovreemd
Daar gaan we weer.
pi_132017837
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Waar komt die getuigenis vandaan, want "rende ze weg" en "hij zij zelf ook niets over het feit dat het Badr was" zijn van die dingen waar een OvJ enorm over kan gaan zeiken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kwam geloof ik van een reaguurder van geenstijl, ik geeft toe geen goede bron maar het komt wel authentiek op mij over en zijn advocaat heeft het ook over een dergelijk verhaal, maar heeft het daar over 3 mannen.

quote:
Getuigen spreken van drie kleinere mannen die wat lengte betreft geen gelijkenis hebben met met Hari, die bijna twee meter meet.
Ook volgens v/d Heuvel waren de mannen snel vertrokken, maar volgens hem is het dan bij iedereen al lang bekend dat Badr het wel was, maar is dat wel zo?

quote:
door JOHN VAN DEN HEUVEL
AMSTERDAM, zaterdag
Club Blinq is dé trendy hotspot van het Amsterdamse Leidseplein. Jong uitgaanspubliek swingt op vrijdagavond 19 februari op gezellige discobeats en sexy housetunes, als aan de deur plotseling rumoer ontstaat. Een paar mannen, onder wie een atletisch gebouwde Marokkaan gekleed in sportoutfit, willen de club binnen maar worden door de portiers tegengehouden. De trainingsbroek van één van hen voldoet niet aan de kledingvoorschriften.
Dan gaat het plotseling snel. In een flits vallen er rake klappen en tuimelen de toch stevig uit de kluiten gewassen portiers als bakstenen tegen de grond. Getuigen verklaren later dat het wel een film leek. Na de korte maar ongekend hevige geweldsexplosie zijn de mannen snel verdwenen. Een van de portiers is er slecht aan toe. Hij wordt afgevoerd met een gebroken neus en oogkas. Zijn gezicht moet later met behulp van een metalen plaat worden gereconstrueerd.
Inderhaast opgetrommelde agenten krijgen te horen dat de slachtoffers geen aangifte willen doen. Als de beelden van de beveiligingscamera’s worden opgevraagd, blijken die spoorloos verdwenen. Maar de Amsterdamse uitgaansscene weet dan allang wie die geoliede vechtmachine bij Blinq was. Kickbokskampioen Badr Hari zou zijn handjes weer eens hebben laten wapperen
Die portier heeft gelijk daarna een belastende verklaring over Badr afgelegd om die later weer in te trekken en te zeggen dat de politie hem onder druk had gezet.

Ook heeft team ABC IP adressen gevorderd van mensen die hadden gereageerd op crimesite, waarvan een zei dat Badr het niet was maar dat het ene Reduan uit Den Haag was (justitie wilde de beheerder van crimesite nog gijzelen omdat hij de IP adressen niet wilde geven omdat hij de mensen die op zijn site reageren als bron zag die hij wilde beschermen).

Zo zitten er volgens mij wel meerdere haken en ogen aan aan het bewijs van die 'oude' zaken en is het niet voor niks dat die eerder niet zijn voorgekomen.

Ik denk echt dat ze nu alles op 1 hoop gegooid hebben om een beeld te scheppen van recidive, maar de rechter zal eerst geval per geval bekijken of er voldoende bewijs is. Ik denk van niet, maar ik ken het hele dossier niet ;)
pi_132018146
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:38 schreef schizovreemd het volgende:

[..]

Dat kwam geloof ik van een reaguurder van geenstijl, ik geeft toe geen goede bron maar het komt wel authentiek op mij over en zijn advocaat heeft het ook over een dergelijk verhaal, maar heeft het daar over 3 mannen.

[..]

Ook volgens v/d Heuvel waren de mannen snel vertrokken, maar volgens hem is het dan bij iedereen al lang bekend dat Badr het wel was, maar is dat wel zo?

[..]

Die portier heeft gelijk daarna een belastende verklaring over Badr afgelegd om die later weer in te trekken en te zeggen dat de politie hem onder druk had gezet.

Ook heeft team ABC IP adressen gevorderd van mensen die hadden gereageerd op crimesite, waarvan een zei dat Badr het niet was maar dat het ene Reduan uit Den Haag was (justitie wilde de beheerder van crimesite nog gijzelen omdat hij de IP adressen niet wilde geven omdat hij de mensen die op zijn site reageren als bron zag die hij wilde beschermen).

Zo zitten er volgens mij wel meerdere haken en ogen aan aan het bewijs van die 'oude' zaken en is het niet voor niks dat die eerder niet zijn voorgekomen.

Ik denk echt dat ze nu alles op 1 hoop gegooid hebben om een beeld te scheppen van recidive, maar de rechter zal eerst geval per geval bekijken of er voldoende bewijs is. Ik denk van niet, maar ik ken het hele dossier niet ;)
Schrijf zelf een boek.

SPOILER
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:39:03 #287
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132023612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef kvd het volgende:

[..]

Ze is bezig met de scheiding van Ruud...

[..]

Kan me niet voorstellen dat ze niet een paar uurtjes vrij kan maken voor haar grote liefde.
Wat een onzin komt weer uit haar koker.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:44:39 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132023908
Over Badr in late night op rtl4. Nu.
Edit:
Onderwerp geweest. Wel interessant om terug te kijken voor degenen die het niet gezien hebben.

[ Bericht 60% gewijzigd door ThunderBitch op 09-10-2013 22:51:32 ]
pi_132024306
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Over Badr in late night op rtl4. Nu.
Edit:
Onderwerp geweest. Wel interessant om terug te kijken voor degenen die het niet gezien hebben.
Ja die gast helpt :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:53:33 #290
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132024325
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja die gast helpt :D
Welke gast?
pi_132024370
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Welke gast?
Heb je niet gekeken dan? Die trainer
  woensdag 9 oktober 2013 @ 23:10:05 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132025052
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]

Heb je niet gekeken dan? Die trainer
Ja, maar niet vanaf het begin. Maar wat is er met de trainer?
  woensdag 9 oktober 2013 @ 23:10:46 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132025078
En ook op SBS6... Evert Santegoeds.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_132030376
daar gaan we!

https://twitter.com/saskiabelleman

quote:
Saskia Belleman ‏@SaskiaBelleman 2m Zelden zo'n gekte meegemaakt in de rechtbank als bij de zaak tegen #BadrHari en Ferhat Y.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:18:06 #295
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132030475
Wel grappig dat Bram nog even refereert aan het feit dat Estelle hem erbij heeft gelapt
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:19:31 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_132030572
Ok, Badr is netjes in pak en gespannen. Het gaat nu over het lekken van het dossier.

En hoe is de sfeer aan de andere kant, schizo, paule?
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:25:24 #298
388969 barca1971
Happy go lucky
pi_132030589
oh oh..als de feitenbehandeling vandaag nog niet klaar is wil het OM aanhouding..
Dan moet Badr vandaag weer terug de bak in, zal Estelle niet leuk vinden
pi_132030649
quote:
Hell Yeah! Beste infobron
pi_132030681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 09:25 schreef barca1971 het volgende:
oh oh..als de feitenbehandeling vandaag nog niet klaar is wil het OM aanhouding..
Dan moet Badr vandaag weer terug de bak in, zal Estelle niet leuk vinden
Inderdaad, leg de wimperextensions maar klaar voor de sprookjesprinses.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')