SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige topics
Topicreeks: Spangas.
Spangas staat nou niet echt bekend om de objectieve beeldvorming natuurlijkquote:Op donderdag 26 september 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Obama verheerlijking, godver wat tragisch dit
Misschien reageren ze daarom niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Zitten die Amerikanen ook op coole smoelen?
Had ze maar op tijd Basta moeten zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:00 schreef Ceviche het volgende:
Valt de wraak op Odette niet onder 'pesten' trouwens? Zij wil gewoon niet praten en dan gelijk dit.![]()
Had erger gekund natuurlijk maar ik vind dit ook niet zo netjes van het basta-spangalis.
De moraal is dat de hoofdrolspelers altijd gelijk hebben.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Had ze maar op tijd Basta moeten zeggen![]()
Maar er zal vast nog wel een moraal komen... denk ik...
Die openbare brainstorm wel jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:03 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vind het veel te ver gaan dit.
Vorige aflevering toen hij de klas uitgestuurd wou worden maar het niet lukte was stiekem ook wel grappigquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die openbare brainstorm wel ja
Dingen willen veranderen alleen om het veranderen
Deef is trouwens echt grappig deze aflevering
Een high tea met Miss Madge.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
En wat voor straf zouden Raaf en Vallon krijgen?
Ja dat ookquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vorige aflevering toen hij de klas uitgestuurd wou worden maar het niet lukte was stiekem ook wel grappig
Hij stond te praten met Miss Madge.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:10 schreef Ceviche het volgende:
Eh hoe krijgt Abel nu de schuld? Hb ik iets gemist?
Oh okee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:11 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij stond te praten met Miss Madge.
Oh dat is best een goed idee eigenlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Charley wil toch weer scharen![]()
Ga dat lekker met Eva doen joh
Abel wil een diplomatieke revolutie terwijl Raaf met geweld het regime omver wil werpen. Zoiets. Zijn wel meer communistische bewegingen door uit elkaar gevallenquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh okee.
Vind het nog steeds een beetje vreemd
Laten we met zijn allen de Deef doen op de Erik van Heijningen fanclubdagquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:31 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Echte eindbazen doen de deef
Je had zondagochtend het weekoverzicht even moeten kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 18:26 schreef Latert het volgende:
Sorry mensen... ik weet dat het niet goed te praten is, maar ik heb heel vorige week gemist. Vandaag ga ik dus ook niet kijken omdat ik uiteraard mezelf niet wil spoileren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 18:55 schreef alors het volgende:
[..]
Je had zondagochtend het weekoverzicht even moeten kijken.
De schoft!quote:Op maandag 30 september 2013 19:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat Lenin overlegt met de Tsaar
Vergeleken met de rest van de castquote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
Ergeren jullie je er ook zo aan dat die Miss Madge een native Brit moet voorstellen, maar gespeeld wordt door een oer-Hollandse vrouw die ook nog eens steenkolen-Engels spreekt?
Oh dear, how dare you say this?quote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
Ergeren jullie je er ook zo aan dat die Miss Madge een native Brit moet voorstellen, maar gespeeld wordt door een oer-Hollandse vrouw die ook nog eens steenkolen-Engels spreekt?
quote:Op maandag 30 september 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind Miss Match eigenlijk een van de leukere karakters.
quote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
Het Engels van Miss Madge is wel beter dan het Nederlands van Mokketierquote:Op maandag 30 september 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 19:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het Engels van Miss Madge is wel beter dan het Nederlands van Mokketier
Eigenlijk echt een enorm foute kakseriequote:Op maandag 30 september 2013 19:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het Engels van Miss Madge is wel beter dan het Nederlands van Mokketier
Die chinees ken ik nog van zo'n kinderprogramma een aantal jaren geleden dat hij met allemaal mensen in hondenpak op een wereld zat, en die honden heetten dan 1, 2, 3, 4, 5 etcquote:Op maandag 30 september 2013 19:06 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zijn de enige twee normale personages van de serie.
Als ze zo slim waren, dan zaten ze natuurlijk niet op het Spangalis hèquote:Op maandag 30 september 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Waarom doen ze niet gewoon het licht aan?
Charley was toch sowieso al een bitch voordat ze met die andere school fuseerde? Die was ook magisch ineens lief geworden.quote:Op maandag 30 september 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Nu is Charley ook een egoistische bitch geworden net als Odette vorige week
Oh toen volgde ik het nog niet.quote:Op maandag 30 september 2013 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Charley was toch sowieso al een bitch voordat ze met die andere school fuseerde? Die was ook magisch ineens lief geworden.
En binnen een middag hebben ze lesmateriaal op internet gezetquote:Op maandag 30 september 2013 19:17 schreef MrBadGuy het volgende:
En het rooster wordt weer een keer omgegooid, dezelfde dag nog
Aangezien zij hier achter zit, zag zij deze opdracht natuurlijk aankomen en stapt ze er op tijd uit.quote:Op maandag 30 september 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Oh dit was een opdracht voor Bodil geweest
Wiskunde, wat is dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:01 schreef BMTH182 het volgende:
Waarom kijk ik dit, ik moet wiskunde leren
Wiskunde? Dat kennen wij in het Spangas topic niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:01 schreef BMTH182 het volgende:
Waarom kijk ik dit, ik moet wiskunde leren
Dat moest ik 15+ jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wiskunde? Dat kennen wij in het Spangas topic niet.
Hier ging je al de mist in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:03 schreef BMTH182 het volgende:
en jullie van 9 tot 5 op kantoor zitten
OPRog is net zo oud als ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je al zo oud? Is Karina niets voor jou?
Ik ben slecht in wiskunde. Ik had het pretpakketquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ben je al zo oud? Is Karina niets voor jou?
Zat soep koken er ook bij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben slecht in wiskunde. Ik had het pretpakket
Mijn Frans klonk wel als in de soep roeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik had wel scheikunde, maar daar maakten we geen soep
sida bedoel je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
Frans heb ik gelijk laten vallen toen het kon, wat een aids is dat.
Idem.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef Specularium het volgende:
Frans heb ik gelijk laten vallen toen het kon, wat een aids is dat.
De expliciete uitleg van dat zal bij ons bij 'verzorging'.quote:
Bij ons ging de biologieleraar uitleggen wat geil wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
[..]
De expliciete uitleg van dat zal bij ons bij 'verzorging'.
Als dat hier nou het enige was dat nergens op slaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef MrBadGuy het volgende:
Volwassendenkende leerlingen? Die leraren denken niet eens volwassen man
Bij ons de gymleraarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons ging de biologieleraar uitleggen wat geil was
Idem. Er werd gesproken dat ze het allemaal nog uit moesten vinden hoe ze het vak zouden gaan doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij ons ging de biologieleraar uitleggen wat geil was
Niet zo appels met peren vergelijken hequote:
Verzorging was een apart vak buiten biologie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:10 schreef Latert het volgende:
Verzorging![]()
Moest je zeker ook op zo'n ei met een gezichtje passen enzo?
Wij hadden gewoon biologie.
Aldert noemt het razende kruidnootjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:11 schreef OProg het volgende:
In het jargon van Aldert is de betekenis van een appel laten zien iets heel anders.
Ja, de Waarom methode van O-fapquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:13 schreef MrBadGuy het volgende:
Tinco komt te hulp, vorig jaar had ie ook al zo'n goed advies... wat was het ook al weer? Vraag tig keer waarom of zo iets?
Ik dacht net zoiets en weet zeker dat ik niet de enige was.quote:
Omdat ze wil scharen.quote:
Is dit gedoe al zo lang bezigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef Latert het volgende:
Onee... 1,5 week niet gekeken, en ze zijn nog steeds zo kinderachtig bezig.
Net zo ver al waar Nola zitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Goh, dat hadden we niet verwacht. Dit is het einde, nu kunnen ze elkaar nooit meer zien. De dependance, dat is oneindig ver weg.
Ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:20 schreef OProg het volgende:
Meral miet je gewoon vol op de neus beuken.
Die waar jij je spijkerbroek aan te danken hebt.quote:
Ik draag nooit spijkerbroeken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Die waar jij je spijkerbroek aan te danken hebt.
Ik wist dat er zoiets kwam.quote:
Die draagt toch ook nooit spijkerbroeken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij droeg toch dezelfde kleren als Vallon?
Nee klopt, maar dan kan ik mij tenminste een voorstelling maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Die draagt toch ook nooit spijkerbroeken?
Sinds Van Hamel timmerman is geworden niet meer neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:02 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wiskunde? Dat kennen wij in het Spangas topic niet.
Raaf de shutdown in levende lijvequote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:19 schreef alpeko het volgende:
Abel zou dat conflict tussen de Democraten en de Republikeinen ook nog oplossen. Held
Dat is voor groep 8! En op Spangas weten ze niet eens wat seks isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef OProg het volgende:
Dokter Corrie. Dat pak ik nog net even mee.
Het verklaart iig wel waarom er nauwelijks nog les wordt gegeven op het Spangalis.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Waren ze bij mij op school vroeger maar zo geweest: beetje keten en dan, OK dan maar geen Duits meer.
Misschien kan de hele school gaan helpen met stadions bouwen in Qatar.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:02 schreef OProg het volgende:
Raaf moet gewoon een keer door een vrachtwagen platgereden worden.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kan de hele school gaan helpen met stadions bouwen in Qatar.
Verkeerde link. Had hem onder de copy/past om ff naar iemand te sturen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dat is een flink dilemma Guusje. Cheap zijn of stoer zijn.
Heej waar is het plaatje nou
Volgens Ronald de Boer valt het allemaal best mee. Goed idee dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien kan de hele school gaan helpen met stadions bouwen in Qatar.
Uiteraard.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:11 schreef Specularium het volgende:
Wel een goeien plaatje van die wc, ik zou ook 2 euro betalen.
Tinco ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Honger is emotie.
Weten ze in afrika ook.
Ow ja, in spangas moet je delen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
Maar niet glutenvrij, dus Deef mag ze sowieso niet.
op dezelfde school, gezelligquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:17 schreef OProg het volgende:
Sta je dan met 27 tegenover iemand van 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |