abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 september 2013 @ 18:39:07 #1
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131593101

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_131593272
Laten we hopen dat de TT niet klopt :D

Tevens, tvp :9
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131596019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:
Sta trouwens onder offline cheat bij de exdate zie ik.. Die is al vijf dagen niet online geweest. Yeah right. van uitstel komt inderdaad afstel
Wat een n00b. Iedereen weet dat je die offline cheat er af en toe af moet halen om het er niet te dik bovenop te leggen. Om hem na vijf minuten weer te activeren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131596197
Twee dates gehad, beide willen een tweede date. Bij de ene heb ik een heel goed gevoel, bij de ander kwamen een paar onderwerpen naar voren die me een beetje afschrikken. Heb dit ook aangegeven. Wel waren beide dates super gezellig en was het niet zo awkward als ik had verwacht. :)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 20:15:07 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131596297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef joyvke het volgende:
Twee dates gehad, beide willen een tweede date. Bij de ene heb ik een heel goed gevoel, bij de ander kwamen een paar onderwerpen naar voren die me een beetje afschrikken. Heb dit ook aangegeven. Wel waren beide dates super gezellig en was het niet zo awkward als ik had verwacht. :)
Een luxeprobleem dus? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 26 september 2013 @ 20:24:23 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131596654
quote:
6s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wat een n00b. Iedereen weet dat je die offline cheat er af en toe af moet halen om het er niet te dik bovenop te leggen. Om hem na vijf minuten weer te activeren.
Hij zat er inderdaad pas een maandje op. Als je die cheat gebruikt moet je daar inderdaad wel op letten. Had bij hem ook de cheat erop omdat hij telkens als ik online kwam gelijk begon te berichten dat hij nét mijn berichtje zat te lezen.. beetje irritant en ook al niet waar.
pi_131596744
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hij zat er inderdaad pas een maandje op. Als je die cheat gebruikt moet je daar inderdaad wel op letten. Had bij hem ook de cheat erop omdat hij telkens als ik online kwam gelijk begon te berichten dat hij nét mijn berichtje zat te lezen.. beetje irritant en ook al niet waar.
Wat ga je nou doen dan?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:30:54 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131596909
quote:
11s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat ga je nou doen dan?
Zie dat hij nu online is dus ga de cheat er even afhalen. Benieuwd wat ie zegt :P
En wat ik ga doen? Ik denk niet dat een tweede keer afspreken er zo in zit. Snap ook wel dat het lullig is dat ik af heb gezegd maar achteraf ook maar beter ;)
pi_131596917
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:15 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Een luxeprobleem dus? :P
Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijk :P.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:32:14 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131596961
lol oh my.. hij weet niet eens wat een offline cheat is.. what have I done
pi_131596995
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
Als dat waar is ;).
  donderdag 26 september 2013 @ 20:33:43 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131597029
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef joyvke het volgende:

[..]

Als dat waar is ;).
Precies.
Heb even uitgelegd hoe het werkt.
pi_131597047
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen idee wat een offline cheat is.. Welke site is dat dan? :? :D
*** Nul Dertien ***
  donderdag 26 september 2013 @ 20:35:38 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131597107
Ha ha wat een onschuldige heren allemaal. Die date beweert ook het echt niet te weten. Als je op verwijderen klikt bij Paiq kun je kiezen voor offline cheat zodat het niet lijkt of je voor ieder wissewasje en berichtje (ook van anderen) online komt :P
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 20:36:22 #15
Brabo Bastard
pi_131597143
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef joyvke het volgende:

[..]

Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijk :P.
Sommigen kunnen het zo inplannen dat alles past, en anderen hebben moeite om 1 vast te kunnen houden zogezegd. En je bent in ieder geval wel wat wijzer geworden :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 20:37:01 #16
Brabo Bastard
pi_131597163
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha wat een onschuldige heren allemaal. Die date beweert ook het echt niet te weten. Als je op verwijderen klikt bij Paiq kun je kiezen voor offline cheat zodat het niet lijkt of je voor ieder wissewasje en berichtje (ook van anderen) online komt :P
Hahaha! De eikel :P

Hij heeft zijn onschuld al verkocht, samen met zijn ziel :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131597171
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef eefje801 het volgende:
Die had ik iig nog niet gevonden.. Thnx :D
*** Nul Dertien ***
  donderdag 26 september 2013 @ 20:37:41 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131597190
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef joyvke het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:39:23 #19
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131597257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hahaha! De eikel :P

Hij heeft zijn onschuld al verkocht, samen met zijn ziel :')
Nee ;( Hij is echt zo bleu..Ik zoek ze wel uit zeg. Maar hij vindt het overigens een geniale optie :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 20:39:58 #20
Brabo Bastard
pi_131597282
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.
Contacten online is ook geen probleem en is goed te managen inderdaad. Al focus ik me nu misschien teveel op 1 :@
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 20:40:29 #21
Brabo Bastard
pi_131597307
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee ;( Hij is echt zo bleu..Ik zoek ze wel uit zeg. Maar hij vindt het overigens een geniale optie :D
Door schade en schande wordt men wijzer :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131597320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dus ;). Weet ook niet zeker of ik, mocht het op niets uitlopen verder ga daten. Op de een of andere manier lijkt het niet bij mij te passen. Al is het wel leuk om erop uit te gaan al is het voor nieuwe contacten.
  donderdag 26 september 2013 @ 20:42:40 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131597391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef joyvke het volgende:

[..]

Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dus ;). Weet ook niet zeker of ik, mocht het op niets uitlopen verder ga daten. Op de een of andere manier lijkt het niet bij mij te passen. Al is het wel leuk om erop uit te gaan al is het voor nieuwe contacten.
Ik denk dat ook regelmatig hoor, ben toch meer van in het echt contact leggen met mensen over het algemeen. Maar het voordeel van internet is dat je beide van elkaar weet dat je vrijgezel bent en een date zoekt. Het is wat efficiënter ;) Als je wat langer date en meeleest merk je dat het er allemaal bijhoort. Zelden vinden mensen gelijk liefde via internet.
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 20:43:20 #24
Brabo Bastard
pi_131597425
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef joyvke het volgende:

[..]

Voor nieuwe contacten is hier op Fok! ook al een topic, dus als je enkel dat zoekt kan je daar terecht :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131597582
Ik heb een date (drankje doen) gepland staan met een dame voor volgende week zaterdag.

De afgelopen 4 dagen hebben we steeds 1 a 1,5 uur op de chat heb gezeten. Op zich heel gezellig, alleen hebben we er al aardig wat onderwerpen 'doorheen gejast' hebben en ben een beetje bang dat de date er na nog eens 9 dagen chatten een beetje uit gaat zien als een stel dat 10 jr getrouwd is en elkaar niets meer heeft te vertellen heeft. :')

Iemand nog tips om subtiel te laten weten dat je liever even wat een paar dagen niet of minder wil chatten? Behalve gewoon de hele avond offline blijven (zoals ik nu doe) en 'verzinnen' dat je allerlei uitjes had. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')