Wat een n00b. Iedereen weet dat je die offline cheat er af en toe af moet halen om het er niet te dik bovenop te leggen. Om hem na vijf minuten weer te activeren.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:
Sta trouwens onder offline cheat bij de exdate zie ik.. Die is al vijf dagen niet online geweest. Yeah right. van uitstel komt inderdaad afstel
Een luxeprobleem dus?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef joyvke het volgende:
Twee dates gehad, beide willen een tweede date. Bij de ene heb ik een heel goed gevoel, bij de ander kwamen een paar onderwerpen naar voren die me een beetje afschrikken. Heb dit ook aangegeven. Wel waren beide dates super gezellig en was het niet zo awkward als ik had verwacht.
Hij zat er inderdaad pas een maandje op. Als je die cheat gebruikt moet je daar inderdaad wel op letten. Had bij hem ook de cheat erop omdat hij telkens als ik online kwam gelijk begon te berichten dat hij nét mijn berichtje zat te lezen.. beetje irritant en ook al niet waar.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een n00b. Iedereen weet dat je die offline cheat er af en toe af moet halen om het er niet te dik bovenop te leggen. Om hem na vijf minuten weer te activeren.
Wat ga je nou doen dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij zat er inderdaad pas een maandje op. Als je die cheat gebruikt moet je daar inderdaad wel op letten. Had bij hem ook de cheat erop omdat hij telkens als ik online kwam gelijk begon te berichten dat hij nét mijn berichtje zat te lezen.. beetje irritant en ook al niet waar.
Zie dat hij nu online is dus ga de cheat er even afhalen. Benieuwd wat ie zegtquote:
Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijkquote:
Als dat waar isquote:Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
lol oh my.. hij weet niet eens wat een offline cheat is.. what have I done
Ik heb ook werkelijk geen idee wat een offline cheat is.. Welke site is dat dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
lol oh my.. hij weet niet eens wat een offline cheat is.. what have I done
Sommigen kunnen het zo inplannen dat alles past, en anderen hebben moeite om 1 vast te kunnen houden zogezegd. En je bent in ieder geval wel wat wijzer gewordenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijk.
Hahaha! De eikelquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha wat een onschuldige heren allemaal. Die date beweert ook het echt niet te weten. Als je op verwijderen klikt bij Paiq kun je kiezen voor offline cheat zodat het niet lijkt of je voor ieder wissewasje en berichtje (ook van anderen) online komt
Die had ik iig nog niet gevonden.. Thnxquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha wat een onschuldige heren allemaal. Die date beweert ook het echt niet te weten. Als je op verwijderen klikt bij Paiq kun je kiezen voor offline cheat zodat het niet lijkt of je voor ieder wissewasje en berichtje (ook van anderen) online komt
Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijk.
Neequote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! De eikel
Hij heeft zijn onschuld al verkocht, samen met zijn ziel
Contacten online is ook geen probleem en is goed te managen inderdaad. Al focus ik me nu misschien teveel op 1quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.
Door schade en schande wordt men wijzerquote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
NeeHij is echt zo bleu..Ik zoek ze wel uit zeg. Maar hij vindt het overigens een geniale optie
Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dusquote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.
Ik denk dat ook regelmatig hoor, ben toch meer van in het echt contact leggen met mensen over het algemeen. Maar het voordeel van internet is dat je beide van elkaar weet dat je vrijgezel bent en een date zoekt. Het is wat efficiënterquote:Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dus. Weet ook niet zeker of ik, mocht het op niets uitlopen verder ga daten. Op de een of andere manier lijkt het niet bij mij te passen. Al is het wel leuk om erop uit te gaan al is het voor nieuwe contacten.
Voor nieuwe contacten is hier op Fok! ook al een topic, dus als je enkel dat zoekt kan je daar terechtquote:Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dus. Weet ook niet zeker of ik, mocht het op niets uitlopen verder ga daten. Op de een of andere manier lijkt het niet bij mij te passen. Al is het wel leuk om erop uit te gaan al is het voor nieuwe contacten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |