Wat een n00b. Iedereen weet dat je die offline cheat er af en toe af moet halen om het er niet te dik bovenop te leggen. Om hem na vijf minuten weer te activeren.quote:Op donderdag 26 september 2013 18:38 schreef eefje801 het volgende:
Sta trouwens onder offline cheat bij de exdate zie ik.. Die is al vijf dagen niet online geweest. Yeah right. van uitstel komt inderdaad afstel
Een luxeprobleem dus?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:12 schreef joyvke het volgende:
Twee dates gehad, beide willen een tweede date. Bij de ene heb ik een heel goed gevoel, bij de ander kwamen een paar onderwerpen naar voren die me een beetje afschrikken. Heb dit ook aangegeven. Wel waren beide dates super gezellig en was het niet zo awkward als ik had verwacht.
Hij zat er inderdaad pas een maandje op. Als je die cheat gebruikt moet je daar inderdaad wel op letten. Had bij hem ook de cheat erop omdat hij telkens als ik online kwam gelijk begon te berichten dat hij nét mijn berichtje zat te lezen.. beetje irritant en ook al niet waar.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat een n00b. Iedereen weet dat je die offline cheat er af en toe af moet halen om het er niet te dik bovenop te leggen. Om hem na vijf minuten weer te activeren.
Wat ga je nou doen dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij zat er inderdaad pas een maandje op. Als je die cheat gebruikt moet je daar inderdaad wel op letten. Had bij hem ook de cheat erop omdat hij telkens als ik online kwam gelijk begon te berichten dat hij nét mijn berichtje zat te lezen.. beetje irritant en ook al niet waar.
Zie dat hij nu online is dus ga de cheat er even afhalen. Benieuwd wat ie zegtquote:
Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijkquote:
Als dat waar isquote:Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
lol oh my.. hij weet niet eens wat een offline cheat is.. what have I done
Ik heb ook werkelijk geen idee wat een offline cheat is.. Welke site is dat dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:32 schreef eefje801 het volgende:
lol oh my.. hij weet niet eens wat een offline cheat is.. what have I done
Sommigen kunnen het zo inplannen dat alles past, en anderen hebben moeite om 1 vast te kunnen houden zogezegd. En je bent in ieder geval wel wat wijzer gewordenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijk.
Hahaha! De eikelquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha wat een onschuldige heren allemaal. Die date beweert ook het echt niet te weten. Als je op verwijderen klikt bij Paiq kun je kiezen voor offline cheat zodat het niet lijkt of je voor ieder wissewasje en berichtje (ook van anderen) online komt
Die had ik iig nog niet gevonden.. Thnxquote:Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha wat een onschuldige heren allemaal. Die date beweert ook het echt niet te weten. Als je op verwijderen klikt bij Paiq kun je kiezen voor offline cheat zodat het niet lijkt of je voor ieder wissewasje en berichtje (ook van anderen) online komt
Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:31 schreef joyvke het volgende:
[..]
Hmm niet echt een luxe probleem. Ik merk alleen wel dat ik het toch lastig vind om meerdere mensen te daten ofzo. Hier zie ik soms mensen echt met het gemak meerdere mensen daten, ik denk dat dit toch niet voor mij is weggelegd eigenlijk.
Neequote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! De eikel
Hij heeft zijn onschuld al verkocht, samen met zijn ziel
Contacten online is ook geen probleem en is goed te managen inderdaad. Al focus ik me nu misschien teveel op 1quote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.
Door schade en schande wordt men wijzerquote:Op donderdag 26 september 2013 20:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
NeeHij is echt zo bleu..Ik zoek ze wel uit zeg. Maar hij vindt het overigens een geniale optie
Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dusquote:Op donderdag 26 september 2013 20:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet hoor. Meerdere contacten online is een tweede maar meerdere personen daten.. nee.
Ik denk dat ook regelmatig hoor, ben toch meer van in het echt contact leggen met mensen over het algemeen. Maar het voordeel van internet is dat je beide van elkaar weet dat je vrijgezel bent en een date zoekt. Het is wat efficiënterquote:Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dus. Weet ook niet zeker of ik, mocht het op niets uitlopen verder ga daten. Op de een of andere manier lijkt het niet bij mij te passen. Al is het wel leuk om erop uit te gaan al is het voor nieuwe contacten.
Voor nieuwe contacten is hier op Fok! ook al een topic, dus als je enkel dat zoekt kan je daar terechtquote:Op donderdag 26 september 2013 20:40 schreef joyvke het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Naja inderdaad een wijze les dus. Weet ook niet zeker of ik, mocht het op niets uitlopen verder ga daten. Op de een of andere manier lijkt het niet bij mij te passen. Al is het wel leuk om erop uit te gaan al is het voor nieuwe contacten.
Eh.. heeft ze zelf dan nooit wat anders te doen? En je hoeft je daar echt niet druk over te maken als je nu lekker wegkletst. Als je steeds nieuwe onderwerpen moet verzinnen om aan de praat te blijven dan kan het inderdaad wel eens ongemakkelijk wordenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik heb een date (drankje doen) gepland staan met een dame voor volgende week zaterdag.
De afgelopen 4 dagen hebben we steeds 1 a 1,5 uur op de chat heb gezeten. Op zich heel gezellig, alleen hebben we er al aardig wat onderwerpen 'doorheen gejast' hebben en ben een beetje bang dat de date er na nog eens 9 dagen chatten een beetje uit gaat zien als een stel dat 10 jr getrouwd is en elkaar niets meer heeft te vertellen heeft.![]()
Iemand nog tips om subtiel te laten weten dat je liever even wat een paar dagen niet of minder wil chatten? Behalve gewoon de hele avond offline blijven (zoals ik nu doe) en 'verzinnen' dat je allerlei uitjes had.
Als het echt klikt lul je op zo'n date elkaar ook wel de oren van elkaars harses af, dat elkaar niks meer te vertellen meer hebben heb ik altijd zo'n rare redenatie gevonden. Dat zou dus inhouden dat je het na vijf of zes dates het ook allemaal wel gehoord zou hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik heb een date (drankje doen) gepland staan met een dame voor volgende week zaterdag.
De afgelopen 4 dagen hebben we steeds 1 a 1,5 uur op de chat heb gezeten. Op zich heel gezellig, alleen hebben we er al aardig wat onderwerpen 'doorheen gejast' hebben en ben een beetje bang dat de date er na nog eens 9 dagen chatten een beetje uit gaat zien als een stel dat 10 jr getrouwd is en elkaar niets meer heeft te vertellen heeft.![]()
Iemand nog tips om subtiel te laten weten dat je liever even wat een paar dagen niet of minder wil chatten? Behalve gewoon de hele avond offline blijven (zoals ik nu doe) en 'verzinnen' dat je allerlei uitjes had.![]()
Maar in hoeverre moet je haar spreken als je achter de pc zit dan? Je bent dan toch niet automatisch ergens ingelogd?quote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Dat wel, ze sport een paar avonden in de week, maar na 21.00 uur zit ze altijd achter de pc, net als ikzelf en de meeste fokkers hier trouwens denk.
Moet zeggen dat het op zich niet echt zoeken naar onderwerpen is, alleen wat luchtige onderwerpen besproken als werk, hobby's, vrienden, vakantie e.d., maar toch.
Neem een diepgaander onderwerp!quote:Op donderdag 26 september 2013 20:57 schreef Moogwai10 het volgende:
Dat wel, ze sport een paar avonden in de week, maar na 21.00 uur zit ze altijd achter de pc, net als ikzelf en de meeste fokkers hier trouwens denk.
Moet zeggen dat het op zich niet echt zoeken naar onderwerpen is, alleen wat luchtige onderwerpen besproken als werk, hobby's, vrienden, vakantie e.d., maar toch.
20 cm diep bijvoorbeeld zeker.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Neem een diepgaander onderwerp!
Ja, nee, nou daar worden de vrouwtjes wel warm van hoor!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
20 cm diep bijvoorbeeld zeker.
Je bent een Fok!ker, dus minstens 30cm.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:01 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
20 cm diep bijvoorbeeld zeker.
Ik zal zeggen dat ze onderhand eens naar huis moet.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Moogwai10 het volgende:
Moet zeggen dat afgelopen dagen ook een beetje 'baltsen' was denk ik om de date ingepland te krijgen, en dat is dus gelukt. Moet zeggen dat ze zelf bijvorbeeld vanavond ok nog niet online is.
Veel plezier vast!quote:Op donderdag 26 september 2013 21:03 schreef Moogwai10 het volgende:
Moet zeggen dat afgelopen dagen ook een beetje 'baltsen' was denk ik om de date ingepland te krijgen, en dat is dus gelukt. Moet zeggen dat ze zelf bijvorbeeld vanavond ook nog niet online is, dus moet er verder ook eigenlijk geen probleem van maken.
Ik had ook de eerste weken geen idee van de offline cheat functiequote:Op donderdag 26 september 2013 21:11 schreef eefje801 het volgende:
Okee, zo zie je maar weer dat je nooit moet invullen voor dates.
Date wist dus niet wat een offline cheat was, zijn andere contacten zijn muisstil dus hij was daadwerkelijk niet online geweest.
Hehe die gehaaide dames ookquote:Op donderdag 26 september 2013 21:13 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik had ook de eerste weken geen idee van de offline cheat functie
Pas toen een date er tijdens een date er over begon wist ik er van
Dat weet ik wel zeker. Eens een avondje meegekeken met "date" ...damn een spervuur van speeddates en onelinersquote:Op donderdag 26 september 2013 21:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hehe die gehaaide dames ook
Ik spit altijd alle opties door op zo'n site. Denk dat dames gewoon ook meer pratende contacten hebben en ook sneller horendol zijn
Ik had net mijn geluid vol aan staan en de deurbel ging, tering wat een rotgeluid is zo'n speedate aanbodquote:Op donderdag 26 september 2013 21:16 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Eens een avondje meegekeken met "date" ...damn een spervuur van speeddates en oneliners
Moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen....
dus ik kan Oirschot de 6e doorstrepen?quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn God, het lijkt wel of er van boven iets aan de hand is
Reserveer ik bij dat kegelcentrum, gaat het pas de 25e van oktober open. Gelukkig hebben we nog een week en zal er vast wel iets anders zijn wat we kunnen gaan doen, maar damn![]()
Neither do Iquote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen, ik zal ze nooit begrijpen....
Zeg je dat je nog een andere kegel hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Reserveer ik bij dat kegelcentrum, gaat het pas de 25e van oktober open. Gelukkig hebben we nog een week en zal er vast wel iets anders zijn wat we kunnen gaan doen, maar damn![]()
Of de date gaat er uitzien als mijn laatste date met iemand met wie ik in net iets minder dan twee weken zo ongeveer alles al online besproken had, dat kan ook...en was dus nauwelijks ergquote:Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Neem 'r gewoon mee uit flipperen. Win-win.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |