abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 22:50:55 #176
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131659835
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:43 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Vond ie gelukkig niet zo'n ramp, hij moest morgen toch heel vroeg op :)
Dat is een meevaller :P

Soms heb je van die types die er meteen wat achter gaan zoeken en zulks :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131659969
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Hij vond het wel jammer, maar zocht er volgens mij niet veel achter :P
  zaterdag 28 september 2013 @ 22:56:44 #178
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131660012
quote:

[..]

joh?

als de reden is: ik ben er niet voor in de mood dan zou ik ook denken...ja daaaag issue-wijf, als je nu al zo labiel bent
pi_131660051
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

joh?

als de reden is: ik ben er niet voor in de mood dan zou ik ook denken...ja daaaag issue-wijf, als je nu al zo labiel bent
Dat is niet echt begripvol...ik ben gewoon niet in de mood omdat ik een hele drukke week en dag heb gehad en best moe ben. Heeft niks met mijn emotionele gesteldheid te maken :')
  zaterdag 28 september 2013 @ 23:01:07 #180
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131660133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:58 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Dat is niet echt begripvol...ik ben gewoon niet in de mood omdat ik een hele drukke week en dag heb gehad en best moe ben. Heeft niks met mijn emotionele gesteldheid te maken :')
ik ben ook wel eens best moe....en werk ook wel eens...maar als dan ineens alles moet stoppen...

kijk, mij maakt het vrij weinig uit of je op date gaat of niet, maar als je met deze reden mij af zou zeggen...
pi_131660494
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik ben ook wel eens best moe....en werk ook wel eens...maar als dan ineens alles moet stoppen...

kijk, mij maakt het vrij weinig uit of je op date gaat of niet, maar als je met deze reden mij af zou zeggen...
Het kwam hem ook goed uit omdat hij morgen vroeg op moet staan...
ach ik maak me geen zorgen..
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 23:12:45 #182
Brabo Bastard
pi_131660525
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:11 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Het kwam hem ook goed uit omdat hij morgen vroeg op moet staan...
ach ik maak me geen zorgen..
En zolang hij dat ook niet doet is er niets aan de hand ;)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131660665
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:12 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En zolang hij dat ook niet doet is er niets aan de hand ;)
:)
pi_131661181
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:54 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Hij vond het wel jammer, maar zocht er volgens mij niet veel achter :P
Wie zou dat niet zeggen. Ik zou het toch zwaar klote vinden om zo kort van tevoren te horen dat date "niet in de mood" is..
pi_131661247
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef Rickario het volgende:

[..]

Wie zou dat niet zeggen. Ik zou het toch zwaar klote vinden om zo kort van tevoren te horen dat date "niet in de mood" is..
Kan gebeuren. Get over it. Grow some balls.
For great justice!
pi_131661327
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Kan gebeuren. Get over it. Grow some balls.
Tsja ik vind afspraak is afspraak. Kom dan op z'n minst met een goede reden of maak duidelijk dat je er van baalt. Maar met "niet in de mood" zou ik flink balen van andere leuke dingen die ik mogelijk heb afgewezen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 23:46:12 #187
Brabo Bastard
pi_131661386
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 23:43 schreef Rickario het volgende:

[..]

Tsja ik vind afspraak is afspraak. Kom dan op z'n minst met een goede reden of maak duidelijk dat je er van baalt. Maar met "niet in de mood" zou ik flink balen van andere leuke dingen die ik mogelijk heb afgewezen.
Ze heeft dat toch ook aangegeven?:

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:58 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Wat ze er verder nog heeft bij verteld weten wij ook niet en dat hoeven we ook niet te weten.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131665168
quote:

[..]

Ik zou wel degelijk zoiets hebben van wtf? Maar goed wellicht ben ik ook bevooroordeeld vanwege mijn eigen dates. Ik zou het iig niet leuk vinden om het zo kort van tevoren te horen. Maar als hij het niet erg vindt, prima.
pi_131665506
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 03:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik zou wel degelijk zoiets hebben van wtf? Maar goed wellicht ben ik ook bevooroordeeld vanwege mijn eigen dates. Ik zou het iig niet leuk vinden om het zo kort van tevoren te horen. Maar als hij het niet erg vindt, prima.
Dat vond ik afgelopen week ook fucked up idd. Een uur voor ik weg zou rijden, belt ze af.. }:| Toen ff geirriteerd, nu kan ik er wel om lachen. Het zij zo. Op naar de volgende! :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131666003
Hebben jullie trouwens liever een date (drankje doen) 's middags of 's avonds?

Mijn date van volgende week had het er gisteren over dat "s' middags beter is, maar 's avonds gezelliger lijkt". Ik heb gekscherend gezegd dat we er nog wel een nachtje over slapen allebei. :)

Wat moet ik hieruit opmaken? Dat ze bang is dat een en ander anders wellicht op een ONS gaat uitlopen ofzo?

Op zich lijkt 's avonds mij sowieso altijd leuker. :P
pi_131666610
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:09 schreef Moogwai10 het volgende:
Hebben jullie trouwens liever een date (drankje doen) 's middags of 's avonds?

Mijn date van volgende week had het er gisteren over dat "s' middags beter is, maar 's avonds gezelliger lijkt". Ik heb gekscherend gezegd dat we er nog wel een nachtje over slapen allebei. :)

Wat moet ik hieruit opmaken? Dat ze bang is dat een en ander anders wellicht op een ONS gaat uitlopen ofzo?

Op zich lijkt 's avonds mij sowieso altijd leuker. :P
Ligt aan de dag? En wat je de dag erna voor afspraken hebt staan.

Als je 's middags doet heb je nog de gehele avond? En dus meer tijd? Kun je ook gezellig in het park gaan zitten o.i.d.

's Avonds is meestal wel leuker denk ik ja.

Je kunt ook om iets voor 6 afspreken... dan is het nog net middag.
pi_131666747
Volgende week date met één van de reservebank dames, als ik dat door laat gaan tenminste. Komt ook nog een tweede date met de krullenbol van afgelopen week, maar dat is nogal lastig te plannen aangezien onze weekenden (kinderen) al niet synchroon lopen, en ze niet om de hoek woont. Niet handig.

Enfin, nu begint het me wel op te vallen dat reservedame 1 vaak verkleinwoordjes gebruikt om datgene aan te duiden wat ze gegeten heeft. Zo had ze gisteren ''chineesje op.'' Ik vergaf het haar nog, maar later gebruikte ze dat weer, in een andere context.

En als ik ergens godsgruwelijke jeuk van krijg op een plek waar ik niet bij kan om te krabben...
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131667576
Laat ik hier ook maar eens posten dan! Ben de laatste tijd beetje met Paiq en Badoo ( :') ) aan het klooien maar wil nog niet echt opschieten. Ben nog niet zo lang uit een relatie dus daar ben ik niet echt naar op zoek. Maar de 'happende' dames geven steeds van te voren al aan op zoek te zijn naar een serieuze relatie. Ook wel gedate met dames die net als ik de instelling hadden van 'ik zie wel hoe het loopt' maar die waren dan eigenlijk gewoon niet aantrekkelijk genoeg om 'meer' mee te doen of vaker mee te daten. Waarschijnlijk ligt het er ook aan dat de aantrekkelijke vrouwen meer dan genoeg aandacht krijgen.

Dus: waar halen jullie de knappe, open minded vrouwen vandaan zonder uitgebreid eisenlijstje?! Zo'n date als Rickario lijkt me op dit moment ideaal :7
pi_131667974
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef TheNewToast het volgende:
Zo'n date als Rickario lijkt me op dit moment ideaal
Dm hem. Misschien ziet hij jou ook wel zitten.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131668411
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
Bij m'n "alleengezichtsfotopaiqcontact" heb ik maar een offline cheat gebruikt. Als ze me op FB aanspreekt zeg ik maar dat ik met iemand anders date :@
Het onvermijdelijke is gebeurd. Ik krijg nu via FB reacties waarom ik toevallig alleen online ben wanneer zij dat niet is :')
Toch maar eerlijk gezegd dat ik daten bij nader inzien niet zie zitten :@
De 'waarom vraag' heb ik nog niet beantwoord :')

quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2013 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dm hem. Misschien ziet hij jou ook wel zitten.
Eerst maar even afwachten of de vis vanavond nog leeft :') 14.gif
pi_131668602
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 12:05 schreef Rickario het volgende:

[..]

Het onvermijdelijke is gebeurd. Ik krijg nu via FB reacties waarom ik toevallig alleen online ben wanneer zij dat niet is :')
Toch maar eerlijk gezegd dat ik daten bij nader inzien niet zie zitten :@
De 'waarom vraag' heb ik nog niet beantwoord :')

[..]

Eerst maar even afwachten of de vis vanavond nog leeft :') [ afbeelding ]
Ja... waarom zie je dat niet zitten dan? :P

Afgelopen vrijdag heb ik trouwens bij de App-meneer aan de bar gezeten. Terwijl hij aan het werk was. En lekker weertje, dus druk. Niet heel veel gepraat, tussendoor af en toe een beetje. En ik moest maar niet meer langskomen, want hij kreeg meteen al vragen van vaste gasten of ik zn nieuwe vriendin was hahahaha (vervolgens ben ik tot half 2 snachts daar gebleven, terwijl hij rond half 10 al weg was). Het zal eerder friends with benefits worden ipv een relatie. 'Als een van ons meer gaat voelen... ' 'Dan moeten we het stoppen' klapte ik eroverheen. Hij was even stil 'uhm.. ja'. We zien wel hoe het loopt, vooral niet te moeilijk denken.
Dinsdag komt ie hier langs :)
pi_131668773
quote:
Laat ik hier ook maar eens posten dan! Ben de laatste tijd beetje met Paiq en Badoo ( :') ) aan het klooien maar wil nog niet echt opschieten. Ben nog niet zo lang uit een relatie dus daar ben ik niet echt naar op zoek. Maar de 'happende' dames geven steeds van te voren al aan op zoek te zijn naar een serieuze relatie. Ook wel gedate met dames die net als ik de instelling hadden van 'ik zie wel hoe het loopt' maar die waren dan eigenlijk gewoon niet aantrekkelijk genoeg om 'meer' mee te doen of vaker mee te daten. Waarschijnlijk ligt het er ook aan dat de aantrekkelijke vrouwen meer dan genoeg aandacht krijgen.

Dus: waar halen jullie de knappe, open minded vrouwen vandaan zonder uitgebreid eisenlijstje?! Zo'n date als Rickario lijkt me op dit moment ideaal :7
Ik zou zeggen zet een foto op het fobo, want ik zag dat de helft van de vrouwen van dit topic ondertussen al op je fobo is geweest (ja, ik dus ook, anders kon ik het niet weten) ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  zondag 29 september 2013 @ 12:33:35 #198
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131669157
quote:

Uit de kroeg!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131669463
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 12:19 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik zou zeggen zet een foto op het fobo, want ik zag dat de helft van de vrouwen van dit topic ondertussen al op je fobo is geweest (ja, ik dus ook, anders kon ik het niet weten) ;)
Voor fotoverzoeken verwijs ik allen graag door naar de dm/pm functie ;)

quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 12:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Uit de kroeg!
Ja natuurlijk, helaas gebeurt het te weinig dat vrouwen op mij af stappen. Want het zelf doen op een willekeurige locatie waar je elkaar amper verstaat is niet bepaald mijn sterkste punt. :')
pi_131678844
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 12:42 schreef TheNewToast het volgende:

[..]

Voor fotoverzoeken verwijs ik allen graag door naar de dm/pm functie ;)

[..]

Ja natuurlijk, helaas gebeurt het te weinig dat vrouwen op mij af stappen. Want het zelf doen op een willekeurige locatie waar je elkaar amper verstaat is niet bepaald mijn sterkste punt. :')
Waarom stap je zelf niet op vrouwen af? ;)

Gisteren zelf ook weer op stap geweest, paar leuke vrouwen ontmoet en van eentje ook een nummer gekregen. :)
Burning bridges gives you so much more
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')