Dat is een meevallerquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:43 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Vond ie gelukkig niet zo'n ramp, hij moest morgen toch heel vroeg op
Hij vond het wel jammer, maar zocht er volgens mij niet veel achterquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een meevaller
Soms heb je van die types die er meteen wat achter gaan zoeken en zulks
joh?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een meevaller
Dat is niet echt begripvol...ik ben gewoon niet in de mood omdat ik een hele drukke week en dag heb gehad en best moe ben. Heeft niks met mijn emotionele gesteldheid te makenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
joh?
als de reden is: ik ben er niet voor in de mood dan zou ik ook denken...ja daaaag issue-wijf, als je nu al zo labiel bent
ik ben ook wel eens best moe....en werk ook wel eens...maar als dan ineens alles moet stoppen...quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:58 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat is niet echt begripvol...ik ben gewoon niet in de mood omdat ik een hele drukke week en dag heb gehad en best moe ben. Heeft niks met mijn emotionele gesteldheid te maken![]()
Het kwam hem ook goed uit omdat hij morgen vroeg op moet staan...quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens best moe....en werk ook wel eens...maar als dan ineens alles moet stoppen...
kijk, mij maakt het vrij weinig uit of je op date gaat of niet, maar als je met deze reden mij af zou zeggen...
En zolang hij dat ook niet doet is er niets aan de handquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:11 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Het kwam hem ook goed uit omdat hij morgen vroeg op moet staan...
ach ik maak me geen zorgen..
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zolang hij dat ook niet doet is er niets aan de hand
Wie zou dat niet zeggen. Ik zou het toch zwaar klote vinden om zo kort van tevoren te horen dat date "niet in de mood" is..quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:54 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hij vond het wel jammer, maar zocht er volgens mij niet veel achter
Kan gebeuren. Get over it. Grow some balls.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:38 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wie zou dat niet zeggen. Ik zou het toch zwaar klote vinden om zo kort van tevoren te horen dat date "niet in de mood" is..
Tsja ik vind afspraak is afspraak. Kom dan op z'n minst met een goede reden of maak duidelijk dat je er van baalt. Maar met "niet in de mood" zou ik flink balen van andere leuke dingen die ik mogelijk heb afgewezen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Get over it. Grow some balls.
Ze heeft dat toch ook aangegeven?:quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:43 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tsja ik vind afspraak is afspraak. Kom dan op z'n minst met een goede reden of maak duidelijk dat je er van baalt. Maar met "niet in de mood" zou ik flink balen van andere leuke dingen die ik mogelijk heb afgewezen.
Wat ze er verder nog heeft bij verteld weten wij ook niet en dat hoeven we ook niet te weten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:58 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Dat is niet echt begripvol...ik ben gewoon niet in de mood omdat ik een hele drukke week en dag heb gehad en best moe ben. Heeft niks met mijn emotionele gesteldheid te maken![]()
Ik zou wel degelijk zoiets hebben van wtf? Maar goed wellicht ben ik ook bevooroordeeld vanwege mijn eigen dates. Ik zou het iig niet leuk vinden om het zo kort van tevoren te horen. Maar als hij het niet erg vindt, prima.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is een meevaller
Dat vond ik afgelopen week ook fucked up idd. Een uur voor ik weg zou rijden, belt ze af..quote:Op zondag 29 september 2013 03:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik zou wel degelijk zoiets hebben van wtf? Maar goed wellicht ben ik ook bevooroordeeld vanwege mijn eigen dates. Ik zou het iig niet leuk vinden om het zo kort van tevoren te horen. Maar als hij het niet erg vindt, prima.
Ligt aan de dag? En wat je de dag erna voor afspraken hebt staan.quote:Op zondag 29 september 2013 09:09 schreef Moogwai10 het volgende:
Hebben jullie trouwens liever een date (drankje doen) 's middags of 's avonds?
Mijn date van volgende week had het er gisteren over dat "s' middags beter is, maar 's avonds gezelliger lijkt". Ik heb gekscherend gezegd dat we er nog wel een nachtje over slapen allebei.![]()
Wat moet ik hieruit opmaken? Dat ze bang is dat een en ander anders wellicht op een ONS gaat uitlopen ofzo?
Op zich lijkt 's avonds mij sowieso altijd leuker.
Dm hem. Misschien ziet hij jou ook wel zitten.quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef TheNewToast het volgende:
Zo'n date als Rickario lijkt me op dit moment ideaal
Het onvermijdelijke is gebeurd. Ik krijg nu via FB reacties waarom ik toevallig alleen online ben wanneer zij dat niet isquote:Op donderdag 26 september 2013 21:57 schreef Rickario het volgende:
Bij m'n "alleengezichtsfotopaiqcontact" heb ik maar een offline cheat gebruikt. Als ze me op FB aanspreekt zeg ik maar dat ik met iemand anders date
Eerst maar even afwachten of de vis vanavond nog leeftquote:Op zondag 29 september 2013 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dm hem. Misschien ziet hij jou ook wel zitten.
Ja... waarom zie je dat niet zitten dan?quote:Op zondag 29 september 2013 12:05 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het onvermijdelijke is gebeurd. Ik krijg nu via FB reacties waarom ik toevallig alleen online ben wanneer zij dat niet is
Toch maar eerlijk gezegd dat ik daten bij nader inzien niet zie zitten![]()
De 'waarom vraag' heb ik nog niet beantwoord
[..]
Eerst maar even afwachten of de vis vanavond nog leeft[ afbeelding ]
Ik zou zeggen zet een foto op het fobo, want ik zag dat de helft van de vrouwen van dit topic ondertussen al op je fobo is geweest (ja, ik dus ook, anders kon ik het niet weten)quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef TheNewToast het volgende:
Laat ik hier ook maar eens posten dan! Ben de laatste tijd beetje met Paiq en Badoo () aan het klooien maar wil nog niet echt opschieten. Ben nog niet zo lang uit een relatie dus daar ben ik niet echt naar op zoek. Maar de 'happende' dames geven steeds van te voren al aan op zoek te zijn naar een serieuze relatie. Ook wel gedate met dames die net als ik de instelling hadden van 'ik zie wel hoe het loopt' maar die waren dan eigenlijk gewoon niet aantrekkelijk genoeg om 'meer' mee te doen of vaker mee te daten. Waarschijnlijk ligt het er ook aan dat de aantrekkelijke vrouwen meer dan genoeg aandacht krijgen.
Dus: waar halen jullie de knappe, open minded vrouwen vandaan zonder uitgebreid eisenlijstje?! Zo'n date als Rickario lijkt me op dit moment ideaal
Uit de kroeg!quote:Op zondag 29 september 2013 11:27 schreef TheNewToast het volgende:
Laat ik hier ook maar eens posten dan! Ben de laatste tijd beetje met Paiq en Badoo () aan het klooien maar wil nog niet echt opschieten. Ben nog niet zo lang uit een relatie dus daar ben ik niet echt naar op zoek. Maar de 'happende' dames geven steeds van te voren al aan op zoek te zijn naar een serieuze relatie. Ook wel gedate met dames die net als ik de instelling hadden van 'ik zie wel hoe het loopt' maar die waren dan eigenlijk gewoon niet aantrekkelijk genoeg om 'meer' mee te doen of vaker mee te daten. Waarschijnlijk ligt het er ook aan dat de aantrekkelijke vrouwen meer dan genoeg aandacht krijgen.
Dus: waar halen jullie de knappe, open minded vrouwen vandaan zonder uitgebreid eisenlijstje?! Zo'n date als Rickario lijkt me op dit moment ideaal
Voor fotoverzoeken verwijs ik allen graag door naar de dm/pm functiequote:Op zondag 29 september 2013 12:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zet een foto op het fobo, want ik zag dat de helft van de vrouwen van dit topic ondertussen al op je fobo is geweest (ja, ik dus ook, anders kon ik het niet weten)
Ja natuurlijk, helaas gebeurt het te weinig dat vrouwen op mij af stappen. Want het zelf doen op een willekeurige locatie waar je elkaar amper verstaat is niet bepaald mijn sterkste punt.quote:
Waarom stap je zelf niet op vrouwen af?quote:Op zondag 29 september 2013 12:42 schreef TheNewToast het volgende:
[..]
Voor fotoverzoeken verwijs ik allen graag door naar de dm/pm functie
[..]
Ja natuurlijk, helaas gebeurt het te weinig dat vrouwen op mij af stappen. Want het zelf doen op een willekeurige locatie waar je elkaar amper verstaat is niet bepaald mijn sterkste punt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |