abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131644719
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:19 schreef eefje801 het volgende:
Da's wel een hele mooie! (vis en verhaal)
Of het een mooi verhaal wordt is nog even afwachten tot maandag :@
  zaterdag 28 september 2013 @ 14:49:17 #152
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_131645199
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Ohohohhh ik ben er weer gloeiend bij. :') :'(

Ik had gistervond een date met een vrouw, M. Woont in A'dam, was er vrijdagnacht om half twee na een vrijmibo in A'dam heengefietst op m'n kekke OV-fietsje om nog even 'een wijntje bij haar thuis te doen'. Nou dat werd natuurlijk logeren, en gisteravond had zij weer een borrel in Utrecht en zou ze bij mij blijven logeren. Aangezien ze net uit een relatie van 9 jaar komt verwacht ik daar op het relationele vlak overigens niet al teveel van.

Ik had dus ook weer voor zondagavond een date gepland met vrouw 2. Vrouw 2 had gisteren OOK een borrel in de buurt van Utrecht en zat alvast te hinten naar het vooruitschuiven van de date naar...gisteravond. Ik verzon natuurlijk een of andere kutsmoes dat ik met vrienden de kroeg in ging en dus absoluut -helaas helaas! :+- niet kon daten en we het dus gewoon op zondagavond moesten houden.

Je zou denken: Silenus, dit heb je weer uitstekend voor elkaar en je logistieke capaciteiten zijn uitmuntend.

Krijg ik nu net een whatsappje van vrouw 2: "Hahaha jij hebt toch niet vannacht met M. in bed geslapen he?"

:o :'( WATTAFAK HOE WEET ZIJ DAT. :')

Het is gvd Amsterdam, daar wonen ze allebei, en daar wonen 800.000 mensen!
Ik heb maar direct bekend. :')

Goed, zondagavond waarschijnlijk dus maar lekker op de bank naar een slechte film kijken.
Gast, verspreiden die dates over eentje per week...
Twee dates in een weekend levert bijna altijd problemen op (iig uit eigen ervaring).
  zaterdag 28 september 2013 @ 14:50:22 #153
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_131645229
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:14 schreef Rickario het volgende:
Wat ik vanochtend heb meegemaakt hoort eigenlijk thuis in een slechte Amerikaanse comedy :')
Heerlijk avondje gehad bij "date" ze moest al vroeg weg richting haar ouders in het Noorden van het land. Ze wilde dat ik bleef liggen. Geen probleem....... :@

Dus zij al de deur uit. Ik wat later het bed uit.. m'n tanden poetsen. Dus ik wil wat tandpasta op mijn tandenborstel doen. De tube zat wat verstopt dus ik kneep wat harder...Schiet er zo een prop tandpasta uit de tube in de vissenkom van haar dure Siamese vechtvis waar ze gisteravond nog trots over vertelde :')

[ afbeelding ]

Het water kleurde vrijwel meteen wit, dus ik als een malle die vis vangen met een frisdrankglas. Om vervolgens die hele vissenkom te verversen. Maandag komt ze weer terug op haar kamer. Hopelijk leeft haar vis dan nog :@

Stressen als een motherfucker. Hopen dat het met een sisser afloopt :')
Hahahahahaha

geweldig dit :P
pi_131645827
Mooi verhaal van die vis! Hopelijk leeft ie nog inderdaad.
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:34:37 #155
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131647455
quote:
Wat ik vanochtend heb meegemaakt hoort eigenlijk thuis in een slechte Amerikaanse comedy :')
Heerlijk avondje gehad bij "date" ze moest al vroeg weg richting haar ouders in het Noorden van het land. Ze wilde dat ik bleef liggen. Geen probleem....... :@

Dus zij al de deur uit. Ik wat later het bed uit.. m'n tanden poetsen. Dus ik wil wat tandpasta op mijn tandenborstel doen. De tube zat wat verstopt dus ik kneep wat harder...Schiet er zo een prop tandpasta uit de tube in de vissenkom van haar dure Siamese vechtvis waar ze gisteravond nog trots over vertelde :')

[ afbeelding ]

Het water kleurde vrijwel meteen wit, dus ik als een malle die vis vangen met een frisdrankglas. Om vervolgens die hele vissenkom te verversen. Maandag komt ze weer terug op haar kamer. Hopelijk leeft haar vis dan nog :@

_O-
Zo'n verhaal wat heel wat feestjes herhaald zal worden!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131647508
Woensdag een date gehad met een meid waarmee ik al bijna 4 weken aan het appen mee was (na contact via Paiq).

Ze gaf aan erg verlegen te zijn, en een beetje bang om af te spreken. Alsnog kunnen overtuigen, een erg gezellige date gehad waarbij we hand in hand hebben gelopen, en later toen ze naast me zat hoofd op mijn schouder. En met mijn arm om haar middel terug gelopen over het strand.

Ikzelf vindt haar erg interessant, maar doordat zij extreem nuchter/rustig is, kan ik totaal niet pijlen wat ze ervan vindt. (geeft echt antwoorden als mwa zal wel, oh niet druk maken)

Eenmaal thuis berichtje dat ik het leuk vond, meteen positieve reactie van haar. Helaas ben ik gister iets te snel gegaan voor een afspraak 2e date, waarbij zij aangeeft nog niet zeker te weten.

Die extreme nuchterheid irriteert me, geen smileys of andere aanknoop punten. Maar wel verleidelijke blikken enz. tijdens de date.
pi_131647558
Gisteren een erg gezellige date gehad, maar er was van mijn kant geen aantrekkingskracht. Vandaag dus even netjes gebeld en verteld dat het wat mij betreft stopt bij deze. Wel jammer eigenlijk, want het was verder een hartstikke leuke jongedame.

Vannacht komen er twee mooie Chinese dames couchsurfen. Ik weet niet wat ik daar nou weer van moet verwachten :@
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:58:20 #158
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131647889
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:37 schreef faf het volgende:
Woensdag een date gehad met een meid waarmee ik al bijna 4 weken aan het appen mee was (na contact via Paiq).

Ze gaf aan erg verlegen te zijn, en een beetje bang om af te spreken. Alsnog kunnen overtuigen, een erg gezellige date gehad waarbij we hand in hand hebben gelopen, en later toen ze naast me zat hoofd op mijn schouder. En met mijn arm om haar middel terug gelopen over het strand.

Ikzelf vindt haar erg interessant, maar doordat zij extreem nuchter/rustig is, kan ik totaal niet pijlen wat ze ervan vindt. (geeft echt antwoorden als mwa zal wel, oh niet druk maken)

Eenmaal thuis berichtje dat ik het leuk vond, meteen positieve reactie van haar. Helaas ben ik gister iets te snel gegaan voor een afspraak 2e date, waarbij zij aangeeft nog niet zeker te weten.

Die extreme nuchterheid irriteert me, geen smileys of andere aanknoop punten. Maar wel verleidelijke blikken enz. tijdens de date.
samenvatting van jouw verhaal is dat je baalt van je onzekerheid
pi_131647952
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:58 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

samenvatting van jouw verhaal is dat je baalt van je onzekerheid
Zoiets, wil haar zo extreem graag, dat ikzelf constant de bevestiging wil hebben inderdaad. Is een raar gevoel ben voor het laatst lange tijde geleden verliefd geweest (wat lol gemaakt/gescharreld in de tussentijd). Maar gelukkig pakt alles zeer goed uit over en weer met deze meid, alleen ikzelf wil soms te graag idd. en zoek mede bevestiging.
pi_131648192
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:01 schreef faf het volgende:

[..]

Zoiets, wil haar zo extreem graag, dat ikzelf constant de bevestiging wil hebben inderdaad. Is een raar gevoel ben voor het laatst lange tijde geleden verliefd geweest (wat lol gemaakt/gescharreld in de tussentijd). Maar gelukkig pakt alles zeer goed uit over en weer met deze meid, alleen ikzelf wil soms te graag idd. en zoek mede bevestiging.
Ben je verliefd omdat ze echt een top meid is, of omdat het een meid is waarvan je de laatste tijd veel persoonlijke aandacht krijgt en denkt kans bij te maken? Er zijn er een hoop die "verliefd" worden op de eerste de beste die hapt, vooral als ze super veel afgewezen waren in die periode of geen connectie konden opbouwen met vrouwen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131648367
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben je verliefd omdat ze echt een top meid is, of omdat het een meid is waarvan je de laatste tijd veel persoonlijke aandacht krijgt en denkt kans bij te maken? Er zijn er een hoop die "verliefd" worden op de eerste de beste die hapt, vooral als ze super veel afgewezen waren in die periode of geen connectie konden opbouwen met vrouwen.
Wat je ook allemaal post, een ding is zeker. Je hebt een gigantisch bord voor je kop. Je hebt misschien wel eens wat gelezen over PUA technieken. Maar sociaal kom je over als een enorme hork waarbij toch wel meer dan één draadje los zit. Zoek zelf eens hulp ipv de alwetende uit te hangen. Van al je succesverhalen geloof ik dan ook helemaal niets. :W
pi_131648369
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Bedankt voor de post, het is een combo van beide. Zij heeft wel veel eigenschappen welke ik zoek, maar ben ook wel verliefd omdat ik nu wat vastigheid zoek en zij hier een optie tot bied, en vaak alleen bij wat flirten/zoenen/af en toe sex met uitgaan bleef.

Maar ik moet mijzelf er niet druk om maken, van binnen moet je soms ook kunnen aanvoelen als iets goed zit. Niet voor niets hebben we hand in hand gelopen/zoekt ze toenadering door haar hoofd tegen mij aan/op mijn schouder te lggen.
pi_131648553
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:20 schreef faf het volgende:

[..]

Bedankt voor de post, het is een combo van beide. Zij heeft wel veel eigenschappen welke ik zoek, maar ben ook wel verliefd omdat ik nu wat vastigheid zoek en zij hier een optie tot bied, en vaak alleen bij wat flirten/zoenen/af en toe sex met uitgaan bleef.

Maar ik moet mijzelf er niet druk om maken, van binnen moet je soms ook kunnen aanvoelen als iets goed zit. Niet voor niets hebben we hand in hand gelopen/zoekt ze toenadering door haar hoofd tegen mij aan/op mijn schouder te lggen.
Wat kan helpen is om de mogelijke toekomstige vastigheid los te laten in je hoofd, hierdoor ben je minder resultaat gericht. Vooral het resultaat gericht denken zorgt ervoor dat je zenuwachtig wordt en niet jezelf bent. Ga er vanuit dat je haar al hebt wanneer je haar ziet en volg blindelings je gevoel, ongeacht hoe ze reageert. Je eigen groei is belangrijker dan haar (ook al wil je haar zo graag, hou in je achterhoofd dat er nog 9999 vrouwen zoals haar zijn op de wereld).

Wat ook fijn is, is om als je haar ziet niet "je best te doen", maar juist zo lui mogelijk te zijn. Vanaf hier kan het alleen maar beter gaan. Dan hoef je tenminste niet de berg op te klimmen, maar is het meer met de slee naar beneden :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:32:51 #164
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131648651
Een kerel dat t is, die vuurvlieg, maar hier praat hij weer geen poep.
pi_131649994
Na elke dag heen en weer te hebben gewhatsappt, zie ik hem vanavond weer, even een drankje doen in de stad :)
  zaterdag 28 september 2013 @ 18:27:57 #166
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131650023
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:26 schreef MangoLotion het volgende:
Na elke dag heen en weer te hebben gewhatsappt, zie ik hem vanavond weer, even een drankje doen in de stad :)
Have fun! Drankjes doen is altijd goed :9
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131650035
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Thnx :P :9
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 18:57:53 #168
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131650966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:26 schreef MangoLotion het volgende:
Veel plezier!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131654295
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat kan helpen is om de mogelijke toekomstige vastigheid los te laten in je hoofd, hierdoor ben je minder resultaat gericht. Vooral het resultaat gericht denken zorgt ervoor dat je zenuwachtig wordt en niet jezelf bent. Ga er vanuit dat je haar al hebt wanneer je haar ziet en volg blindelings je gevoel, ongeacht hoe ze reageert. Je eigen groei is belangrijker dan haar (ook al wil je haar zo graag, hou in je achterhoofd dat er nog 9999 vrouwen zoals haar zijn op de wereld).

Wat ook fijn is, is om als je haar ziet niet "je best te doen", maar juist zo lui mogelijk te zijn. Vanaf hier kan het alleen maar beter gaan. Dan hoef je tenminste niet de berg op te klimmen, maar is het meer met de slee naar beneden :)
:')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:01:04 #170
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131655381
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:32 schreef theKiD het volgende:

[..]

:')
Zit zeker wat in vind ik, meer als tegengewicht van het tegenovergestelde. Dan is dergelijk advies wel op z'n plaats.
Grijp ze!
pi_131656608
quote:

[ afbeelding ]

Wat een geniaal verhaal :D.
pi_131659425
quote:

[ afbeelding ]

WHAAHAHAHAHAH :DD
pi_131659458
Ik heb date voor vanavond afgezegd...voel me toch niet echt in de mood ervoor.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 september 2013 @ 22:42:18 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131659528
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:40 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb date voor vanavond afgezegd...voel me toch niet echt in de mood ervoor.
Jammer meid. Hoe reageerde hij erop?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131659556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 22:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vond ie gelukkig niet zo'n ramp, hij moest morgen toch heel vroeg op :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')