Ik vind dit een mooie verwoordingquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef eefje801 het volgende:
Ik weet overigens nog niet wat ik na de chat gister met die (ex)date doe. Alle negatieve verwachtingspatronen ten spijt, dat krijg je toch een beetje van het daten soms, het chatten blijft wel heel leuk. Ik vind mezelf best oppervlakkig maar denk toch dat het een uiterlijke kwestie is, hij heeft nogal een uitgesproken stijl.
Misschien komt hij dan ook wel bij Dokter Pil als die serial daterquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat Silenus inmiddels de Grote Oceaan al leeggevist heeft.
Ja, erg hé, het stomme is dat ik de rest van die "stijl" zelf ook erg leuk vind; muziek, auto's, inrichting. Alles, behalve de uiterlijke uitdossingen. pff ..Dan snap jij vast wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooie verwoording
Ah het was een rockabilly achtig figuurquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:20 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja, erg hé, het stomme is dat ik de rest van die "stijl" zelf ook erg leuk vind; muziek, auto's, inrichting. Alles, behalve de uiterlijke uitdossingen. pff ..Dan snap jij vast wel wat ik bedoel
Bingoquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah het was een rockabilly achtig figuurTja die kleding... subtiel vind ik het prima om te zien, maar als je je helemaal naar die stijl kleed is het toch wel heel erg apart ja
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
BingoHier hetzelfde ja, is soms best mooi maar het leidt op de één of andere manier ook erg af
Na ja, we shall see.
Ik zwaaide net weer naar die buurman die misschien toch geen vriendin heeft en omdat het ver weg was reageerde hij nogal maf na het zwaaien en bleef stil staan om te turen dus toen ben ik maar snel het hoekje om gerendIk moet toch eens wat meer "ballen" kweken op dat gebied. Waar is firefly als je hem nodig hebt?
En hij moet oppassen dat hij straks niet alleen nog verzuurde mosselen in zijn net aantreft.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:19 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Misschien komt hij dan ook wel bij Dokter Pil als die serial dater
Ja lach maar, kom hem straks vast voor de derde keer tegen vandaagquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
tja je kan ook subtiel je stijl overdragen, maar velen slaan er in door(heb ik zelf ook vaak genoeg gehad
).
Ik zie mijzelf niet met zo'n kuif lopen, ja misschien op een feest een keer voor de lol
Lang haar, zwart haar etc... ik heb het ook allemaal gehadquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:50 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ja lach maar, kom hem straks vast voor de derde keer tegen vandaag
Hij heeft geen haar
Ja precies, dat is ook mijn gedachte erbij. Heb ook wel gesubcultuurd in een grijs verleden.
Die staat al op losse schroeven dankzij facebook, we gaan richting five degrees ondertussenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar ik verbaas me ook altijd hoeveel mensen elkaar kennenmaar goed, Six degrees of seperation theorie he
Eigenlijk niet. Aangezien je op FB alleen mensen toe zou moeten voegen die je persoonlijk kentquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:22 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Die staat al op losse schroeven dankzij facebook, we gaan richting five degrees ondertussen
Als je in de zee vist heb je kans dat je die ook vangt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:47 schreef Wolken het volgende:
[..]
En hij moet oppassen dat hij straks niet alleen nog verzuurde mosselen in zijn net aantreft.
Niet als je niet helemaal op de bodem aan het dreggen bent.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je in de zee vist heb je kans dat je die ook vangt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 23:47 schreef -Splash- het volgende:
Hier ook wat leuks te melden;
Na veel leuke dates met Pinkdwarf te hebben gehad hebben we besloten om samen verder te gaan.
Soms lopen dingen raar, soms lopen ze erg leuk. En PD is zeker meer dan leuk.
Thanks Sekh.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:53 schreef Sekhmet het volgende:
[..]Leuk Splash!
Another match made by FOK!
Waar heb je het nou weer over?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Toen ik 19 was gedaan die inkoppertjes. Kwestie van een numbers game online want veel happen toch wel. Je kunt zelfs online met meerdere accounts werken lol. Niet leerzaam.
ja heb het ook 3x moeten lezen, maar snap het nog nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over?
Fok als datingsite. Toen sprak ik af met vrouwen van de frontpage. Eentje blijkt er nog te posten lolquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar heb je het nou weer over?
Ahh, je was daar een beetje denigrerend over aan het doen. Volgens jouw eigen theorie ben je dan onzeker.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Fok als datingsite. Toen sprak ik af met vrouwen van de frontpage. Eentje blijkt er nog te posten lol
Denigrerend over het gedrag. Als ik zelf lazy ben, ben ik ook streng tegenover mezelf.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh, je was daar een beetje denigrerend over aan het doen. Volgens jouw eigen theorie ben je dan onzeker.!
Ik denk eerder dat het 2 vriendinnen zijn, die jou in de maling nemen....quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Ohohohhh ik ben er weer gloeiend bij.![]()
Ik had gistervond een date met een vrouw, M. Woont in A'dam, was er vrijdagnacht om half twee na een vrijmibo in A'dam heengefietst op m'n kekke OV-fietsje om nog even 'een wijntje bij haar thuis te doen'. Nou dat werd natuurlijk logeren, en gisteravond had zij weer een borrel in Utrecht en zou ze bij mij blijven logeren. Aangezien ze net uit een relatie van 9 jaar komt verwacht ik daar op het relationele vlak overigens niet al teveel van.
Ik had dus ook weer voor zondagavond een date gepland met vrouw 2. Vrouw 2 had gisteren OOK een borrel in de buurt van Utrecht en zat alvast te hinten naar het vooruitschuiven van de date naar...gisteravond. Ik verzon natuurlijk een of andere kutsmoes dat ik met vrienden de kroeg in ging en dus absoluut -helaas helaas!- niet kon daten en we het dus gewoon op zondagavond moesten houden.
Je zou denken: Silenus, dit heb je weer uitstekend voor elkaar en je logistieke capaciteiten zijn uitmuntend.
Krijg ik nu net een whatsappje van vrouw 2: "Hahaha jij hebt toch niet vannacht met M. in bed geslapen he?"![]()
WATTAFAK HOE WEET ZIJ DAT.
Het is gvd Amsterdam, daar wonen ze allebei, en daar wonen 800.000 mensen!
Ik heb maar direct bekend.![]()
Goed, zondagavond waarschijnlijk dus maar lekker op de bank naar een slechte film kijken.
Nee nee, je laat je denigrerend uit over de vrouwen hier. "Die inkoppertjes. De meesten happen toch wel." Overigens vergeet je dat er een verschil zit tussen met iemand van internet afspreken en het succes van de date zelf en de daaruit eventueel voortvloeiende relatie.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Denigrerend over het gedrag. Als ik zelf lazy ben, ben ik ook streng tegenover mezelf.
Eigenlijk vind ik dat we met alle vrouwen een soort pact moeten sluiten om jou zo min mogelijk normale dates te bezorgen zodat we hier nóg meer smeuïge verhalen te lezen krijgen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha valt mee, de normale dates post ik hier niet. Maar dit is wel weer zo'n irritant toeval.
Ben dus benieuwd hoe ze elkaar kennen... Ga het maar niet aan vrouw 1 vragen want voor hetzelfde geld weet zij van niks.
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:30 schreef Less_Than_Three het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat we met alle vrouwen een soort pact moeten sluiten om jou zo min mogelijk normale dates te bezorgen zodat we hier nóg meer smeuïge verhalen te lezen krijgen.
Als ze al zo ver gaat om af te spreken via het internet wilt ze meestal al een relatie of igg seks is mijn ervaring. En meestal happen de inkoppertjes, want echte leuke meiden hebben al een volle date rooster van gasten in real life die ze kent. Deze rooster is veel kleiner van de online vrouwen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee nee, je laat je denigrerend uit over de vrouwen hier. "Die inkoppertjes. De meesten happen toch wel." Overigens vergeet je dat er een verschil zit tussen met iemand van internet afspreken en het succes van de date zelf en de daaruit eventueel voortvloeiende relatie.
Dus alle vrouwen in dit topic zijn geen echt leuke vrouwen? Wow, dat is nogal een uitspraak.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als ze al zo ver gaat om af te spreken via het internet wilt ze meestal al een relatie of igg seks is mijn ervaring. En meestal happen de inkoppertjes, want echte leuke meiden hebben al een volle date rooster van gasten in real life die ze kent. Deze rooster is veel kleiner van de online vrouwen.
And this my friends, is how cults get started.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:30 schreef Less_Than_Three het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat we met alle vrouwen een soort pact moeten sluiten om jou zo min mogelijk normale dates te bezorgen zodat we hier nóg meer smeuïge verhalen te lezen krijgen.
Niet alle vrouwen. Maar de meeste leuke vrouwen hebben hun handen al vol aan hun sociale cirkel en mensen die ze elke week ontmoet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus alle vrouwen in dit topic zijn geen echt leuke vrouwen? Wow, dat is nogal een uitspraak.!
Maar ik heb m'n punt bewezen. Je faalt wederom.
Maar omdat je zelf ook vrouwen via het internet hebt gedate, schaar je jezelf dus ook onder de niet echt leuke mensen? Begrijp ik dit goed?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen. Maar de meeste leuke vrouwen hebben hun handen al vol aan hun sociale cirkel en mensen die ze elke week ontmoet.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar omdat je zelf ook vrouwen via het internet hebt gedate, schaar je jezelf dus ook onder de niet echt leuke mensen? Begrijp ik dit goed?
In die tijd was ik idd niet zo leuk voor vrouwen. Dat heb je helemaal correct.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar omdat je zelf ook vrouwen via het internet hebt gedate, schaar je jezelf dus ook onder de niet echt leuke mensen? Begrijp ik dit goed?
Wow wat een master-tip van een vrouw! Ik deel 'm gewoon met jullie!quote:Datum wo 25 sept 22:43
Bericht Hey,
Ik moest zo lachen om je profiel, dat ik er lid om ben geworden zodat ik je een berichtje kan sturen. Ben vast niet de eerste die je dat verteld, alleen ik lieg niet, das het verschil met de rest. ;-) Heb je goed gedaan! Krijg je een 5 voor, zou m`n opa gezegd hebben. Genius die What Women Want approach.
Grey`s Anatomy afzeiken is dan wel weer jammer. Wij vrouwen zijn minder visueel ingesteld dan mannen, maar tegen McDreamy`s en McSteamy`s is geen vrouwenoog bestand. Kunnen wij ook niks aan doen, is gewoon de natuur. Gewoon lekker voor een uurtje naar je matties gaan op maandagavond en zorgen dat je in de laatste minuut thuis komt en sla je slag.... slim gebruik van maken, zou mijn tip zijn. ;-p
Hoest verder? Heb je een leuke week tot nu toe?
Wat zei je over Grey's Anatomy dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik ben nog steeds niet leuk voor vrouwen helaas, aangezien ik nog op een datingsite sta. Kreeg wel een leuk berichtje!
[..]
Wow wat een master-tip van een vrouw! Ik deel 'm gewoon met jullie!
Die is inderdaad best leuk jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik ben nog steeds niet leuk voor vrouwen helaas, aangezien ik nog op een datingsite sta. Kreeg wel een leuk berichtje!
[..]
Wow wat een master-tip van een vrouw! Ik deel 'm gewoon met jullie!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat zei je over Grey's Anatomy dan?
Het bekende ´herkenbare´ angstverhaal van vrouwen die niet willen eindigen als Bridget Jones met rood kort haar.quote:Wat voor iemand zoek ik?
Ja, dat is dus lastig. Het probleem met zelf heel leuk zijn is dat je ook iemand zoekt die eigenlijk net zo leuk is. In a nutshell: bijdehand, grappig, slim, ruimdenkend, positief en het zou ook wel prettig zijn als je een gezellig hoofd hebt.
Het leven stopt niet na 30, dus vrouwen die hun haar afknippen en rood verven (nee, dat is niet pittig en vlot) en vervolgens hele weekenden thuis op de bank naar Greys Anatomy kijken mogen dit profiel overslaan. No hard feelings.
Verder ben ik benieuwd naar wat je te vertellen hebt, dus lijkt het me leuk om in contact met je te komen!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Ohohohhh ik ben er weer gloeiend bij.![]()
Ik had gistervond een date met een vrouw, M. Woont in A'dam, was er vrijdagnacht om half twee na een vrijmibo in A'dam heengefietst op m'n kekke OV-fietsje om nog even 'een wijntje bij haar thuis te doen'. Nou dat werd natuurlijk logeren, en gisteravond had zij weer een borrel in Utrecht en zou ze bij mij blijven logeren. Aangezien ze net uit een relatie van 9 jaar komt verwacht ik daar op het relationele vlak overigens niet al teveel van.
Ik had dus ook weer voor zondagavond een date gepland met vrouw 2. Vrouw 2 had gisteren OOK een borrel in de buurt van Utrecht en zat alvast te hinten naar het vooruitschuiven van de date naar...gisteravond. Ik verzon natuurlijk een of andere kutsmoes dat ik met vrienden de kroeg in ging en dus absoluut -helaas helaas!- niet kon daten en we het dus gewoon op zondagavond moesten houden.
Je zou denken: Silenus, dit heb je weer uitstekend voor elkaar en je logistieke capaciteiten zijn uitmuntend.
Krijg ik nu net een whatsappje van vrouw 2: "Hahaha jij hebt toch niet vannacht met M. in bed geslapen he?"![]()
WATTAFAK HOE WEET ZIJ DAT.
Het is gvd Amsterdam, daar wonen ze allebei, en daar wonen 800.000 mensen!
Ik heb maar direct bekend.![]()
Goed, zondagavond waarschijnlijk dus maar lekker op de bank naar een slechte film kijken.
Goed bezig thijs!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, we gaan nu iets anders doen
Het is Piet Plezier in Oisterwijk geworden en we gaan midgetgolf en/of snookergolf doenHopelijk zit het weer mee anders wordt het watergolf
Voltage in Tilburg niets?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:
Nou, we gaan nu iets anders doen
Het is Piet Plezier in Oisterwijk geworden en we gaan midgetgolf en/of snookergolf doenHopelijk zit het weer mee anders wordt het watergolf
Chatting as we speakquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Goed bezig thijs!Nog steeds leuk contact?
Voor een volgende date misschienquote:
De kans dat ze zegt "heb jij ook met naam gedate" blijft even groot. Dus zo een verschil maakt dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]En daarom date ik altijd maar met één vrouw tegelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |