abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:18:52 #101
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131616217
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:13 schreef eefje801 het volgende:
Ik weet overigens nog niet wat ik na de chat gister met die (ex)date doe. Alle negatieve verwachtingspatronen ten spijt, dat krijg je toch een beetje van het daten soms, het chatten blijft wel heel leuk. Ik vind mezelf best oppervlakkig maar denk toch dat het een uiterlijke kwestie is, hij heeft nogal een uitgesproken stijl.
Ik vind dit een mooie verwoording :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:19:08 #102
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131616224
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje het idee dat Silenus inmiddels de Grote Oceaan al leeggevist heeft.
Misschien komt hij dan ook wel bij Dokter Pil als die serial dater
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:20:47 #103
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131616267
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:18 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik vind dit een mooie verwoording :D
Ja, erg hé, het stomme is dat ik de rest van die "stijl" zelf ook erg leuk vind; muziek, auto's, inrichting. Alles, behalve de uiterlijke uitdossingen. pff ..Dan snap jij vast wel wat ik bedoel ;)
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:23:32 #104
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131616334
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:20 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja, erg hé, het stomme is dat ik de rest van die "stijl" zelf ook erg leuk vind; muziek, auto's, inrichting. Alles, behalve de uiterlijke uitdossingen. pff ..Dan snap jij vast wel wat ik bedoel ;)
Ah het was een rockabilly achtig figuur :P Tja die kleding... subtiel vind ik het prima om te zien, maar als je je helemaal naar die stijl kleed is het toch wel heel erg apart ja :P
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:27:00 #105
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131616431
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:23 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ah het was een rockabilly achtig figuur :P Tja die kleding... subtiel vind ik het prima om te zien, maar als je je helemaal naar die stijl kleed is het toch wel heel erg apart ja :P
Bingo ;) Hier hetzelfde ja, is soms best mooi maar het leidt op de één of andere manier ook erg af :P
Na ja, we shall see.

Ik zwaaide net weer naar die buurman die misschien toch geen vriendin heeft en omdat het ver weg was reageerde hij nogal maf na het zwaaien en bleef stil staan om te turen dus toen ben ik maar snel het hoekje om gerend :D Ik moet toch eens wat meer "ballen" kweken op dat gebied. Waar is firefly als je hem nodig hebt?
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:33:51 #106
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131616632
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:27 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Bingo ;) Hier hetzelfde ja, is soms best mooi maar het leidt op de één of andere manier ook erg af :P
Na ja, we shall see.

Ik zwaaide net weer naar die buurman die misschien toch geen vriendin heeft en omdat het ver weg was reageerde hij nogal maf na het zwaaien en bleef stil staan om te turen dus toen ben ik maar snel het hoekje om gerend :D Ik moet toch eens wat meer "ballen" kweken op dat gebied. Waar is firefly als je hem nodig hebt?
_O-

tja je kan ook subtiel je stijl overdragen, maar velen slaan er in door :P (heb ik zelf ook vaak genoeg gehad :')).
Ik zie mijzelf niet met zo'n kuif lopen, ja misschien op een feest een keer voor de lol :D
pi_131617026
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:19 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Misschien komt hij dan ook wel bij Dokter Pil als die serial dater
En hij moet oppassen dat hij straks niet alleen nog verzuurde mosselen in zijn net aantreft.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:50:48 #108
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131617109
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

_O-

tja je kan ook subtiel je stijl overdragen, maar velen slaan er in door :P (heb ik zelf ook vaak genoeg gehad :')).
Ik zie mijzelf niet met zo'n kuif lopen, ja misschien op een feest een keer voor de lol :D
Ja lach maar, kom hem straks vast voor de derde keer tegen vandaag :')

Hij heeft geen haar ;(
Ja precies, dat is ook mijn gedachte erbij. Heb ook wel gesubcultuurd in een grijs verleden.
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:52:09 #109
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131617143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:50 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ja lach maar, kom hem straks vast voor de derde keer tegen vandaag :')

Hij heeft geen haar ;(
Ja precies, dat is ook mijn gedachte erbij. Heb ook wel gesubcultuurd in een grijs verleden.
Lang haar, zwart haar etc... ik heb het ook allemaal gehad :D
pi_131617258
Lang haar is altijd goed.

Enne, drie keer is trakteren. Gewoon tegen de buurman zeggen.
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:57:45 #111
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131617294
Lang haar O+ Dat blijft idd een zwak :P
Goed idee Kekaa! Ga maar weer eens een rondje fietsen, vrije dagen O+
pi_131618019
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja dat ook :D

Maar ik verbaas me ook altijd hoeveel mensen elkaar kennen :P maar goed, Six degrees of seperation theorie he ;)
Die staat al op losse schroeven dankzij facebook, we gaan richting five degrees ondertussen
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131618956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 14:22 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Die staat al op losse schroeven dankzij facebook, we gaan richting five degrees ondertussen
Eigenlijk niet. Aangezien je op FB alleen mensen toe zou moeten voegen die je persoonlijk kent ;)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 15:23:42 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131619807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:47 schreef Wolken het volgende:

[..]

En hij moet oppassen dat hij straks niet alleen nog verzuurde mosselen in zijn net aantreft.
Als je in de zee vist heb je kans dat je die ook vangt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131619878
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als je in de zee vist heb je kans dat je die ook vangt.
Niet als je niet helemaal op de bodem aan het dreggen bent.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_131620571
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:47 schreef -Splash- het volgende:
Hier ook wat leuks te melden;

Na veel leuke dates met Pinkdwarf te hebben gehad hebben we besloten om samen verder te gaan. :)
Soms lopen dingen raar, soms lopen ze erg leuk. En PD is zeker meer dan leuk. O+
*O* Leuk Splash!
Another match made by FOK!

^)
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:01:04 #117
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131622195
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 15:53 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

*O* Leuk Splash!
Another match made by FOK!

^)
Thanks Sekh. :)
Fok! is ook wel een goede datingsite... ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_131622588
Zeg dat wel. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:21:35 #119
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131622644
Als iemand dat kan weten...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_131623125
Toen ik 19 was gedaan die inkoppertjes. Kwestie van een numbers game online want veel happen toch wel. Je kunt zelfs online met meerdere accounts werken lol. Niet leerzaam.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131623222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:45 schreef firefly3 het volgende:
Toen ik 19 was gedaan die inkoppertjes. Kwestie van een numbers game online want veel happen toch wel. Je kunt zelfs online met meerdere accounts werken lol. Niet leerzaam.
Waar heb je het nou weer over?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:49:48 #122
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131623236
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

ja heb het ook 3x moeten lezen, maar snap het nog niet
pi_131623356
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

Fok als datingsite. Toen sprak ik af met vrouwen van de frontpage. Eentje blijkt er nog te posten lol
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131623503
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Fok als datingsite. Toen sprak ik af met vrouwen van de frontpage. Eentje blijkt er nog te posten lol
Ahh, je was daar een beetje denigrerend over aan het doen. Volgens jouw eigen theorie ben je dan onzeker. :o!
  vrijdag 27 september 2013 @ 18:00:13 #125
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131623511
Het maakt je bericht nog niet echt leesbaarder... weet je zeker dat ze niet om je ruzie aan het maken waren?
pi_131623590
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 17:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ahh, je was daar een beetje denigrerend over aan het doen. Volgens jouw eigen theorie ben je dan onzeker. :o!
Denigrerend over het gedrag. Als ik zelf lazy ben, ben ik ook streng tegenover mezelf.
pi_131623641
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Ohohohhh ik ben er weer gloeiend bij. :') :'(

Ik had gistervond een date met een vrouw, M. Woont in A'dam, was er vrijdagnacht om half twee na een vrijmibo in A'dam heengefietst op m'n kekke OV-fietsje om nog even 'een wijntje bij haar thuis te doen'. Nou dat werd natuurlijk logeren, en gisteravond had zij weer een borrel in Utrecht en zou ze bij mij blijven logeren. Aangezien ze net uit een relatie van 9 jaar komt verwacht ik daar op het relationele vlak overigens niet al teveel van.

Ik had dus ook weer voor zondagavond een date gepland met vrouw 2. Vrouw 2 had gisteren OOK een borrel in de buurt van Utrecht en zat alvast te hinten naar het vooruitschuiven van de date naar...gisteravond. Ik verzon natuurlijk een of andere kutsmoes dat ik met vrienden de kroeg in ging en dus absoluut -helaas helaas! :+- niet kon daten en we het dus gewoon op zondagavond moesten houden.

Je zou denken: Silenus, dit heb je weer uitstekend voor elkaar en je logistieke capaciteiten zijn uitmuntend.

Krijg ik nu net een whatsappje van vrouw 2: "Hahaha jij hebt toch niet vannacht met M. in bed geslapen he?"

:o :'( WATTAFAK HOE WEET ZIJ DAT. :')

Het is gvd Amsterdam, daar wonen ze allebei, en daar wonen 800.000 mensen!
Ik heb maar direct bekend. :')

Goed, zondagavond waarschijnlijk dus maar lekker op de bank naar een slechte film kijken.
Ik denk eerder dat het 2 vriendinnen zijn, die jou in de maling nemen.... :P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_131623825
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denigrerend over het gedrag. Als ik zelf lazy ben, ben ik ook streng tegenover mezelf.
Nee nee, je laat je denigrerend uit over de vrouwen hier. "Die inkoppertjes. De meesten happen toch wel." Overigens vergeet je dat er een verschil zit tussen met iemand van internet afspreken en het succes van de date zelf en de daaruit eventueel voortvloeiende relatie.
pi_131624104
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha valt mee, de normale dates post ik hier niet. Maar dit is wel weer zo'n irritant toeval.
Ben dus benieuwd hoe ze elkaar kennen... Ga het maar niet aan vrouw 1 vragen want voor hetzelfde geld weet zij van niks. :+
Eigenlijk vind ik dat we met alle vrouwen een soort pact moeten sluiten om jou zo min mogelijk normale dates te bezorgen zodat we hier nóg meer smeuïge verhalen te lezen krijgen. :+
pi_131624511
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:30 schreef Less_Than_Three het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik dat we met alle vrouwen een soort pact moeten sluiten om jou zo min mogelijk normale dates te bezorgen zodat we hier nóg meer smeuïge verhalen te lezen krijgen. :+
Geef het goede voorbeeld zou ik zeggen...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131624670
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nee nee, je laat je denigrerend uit over de vrouwen hier. "Die inkoppertjes. De meesten happen toch wel." Overigens vergeet je dat er een verschil zit tussen met iemand van internet afspreken en het succes van de date zelf en de daaruit eventueel voortvloeiende relatie.
Als ze al zo ver gaat om af te spreken via het internet wilt ze meestal al een relatie of igg seks is mijn ervaring. En meestal happen de inkoppertjes, want echte leuke meiden hebben al een volle date rooster van gasten in real life die ze kent. Deze rooster is veel kleiner van de online vrouwen.
pi_131624805
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als ze al zo ver gaat om af te spreken via het internet wilt ze meestal al een relatie of igg seks is mijn ervaring. En meestal happen de inkoppertjes, want echte leuke meiden hebben al een volle date rooster van gasten in real life die ze kent. Deze rooster is veel kleiner van de online vrouwen.
Dus alle vrouwen in dit topic zijn geen echt leuke vrouwen? Wow, dat is nogal een uitspraak. :o!

Maar ik heb m'n punt bewezen. Je faalt wederom. :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 19:00:52 #133
Brabo Bastard
pi_131624850
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:30 schreef Less_Than_Three het volgende:

[..]

And this my friends, is how cults get started.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131624935
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 september 2013 18:58 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dus alle vrouwen in dit topic zijn geen echt leuke vrouwen? Wow, dat is nogal een uitspraak. :o!

Maar ik heb m'n punt bewezen. Je faalt wederom. :)
Niet alle vrouwen. Maar de meeste leuke vrouwen hebben hun handen al vol aan hun sociale cirkel en mensen die ze elke week ontmoet.
pi_131625028
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 19:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen. Maar de meeste leuke vrouwen hebben hun handen al vol aan hun sociale cirkel en mensen die ze elke week ontmoet.
Maar omdat je zelf ook vrouwen via het internet hebt gedate, schaar je jezelf dus ook onder de niet echt leuke mensen? Begrijp ik dit goed?
  vrijdag 27 september 2013 @ 19:11:36 #136
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131625131
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar omdat je zelf ook vrouwen via het internet hebt gedate, schaar je jezelf dus ook onder de niet echt leuke mensen? Begrijp ik dit goed?
pi_131625200
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]

In die tijd was ik idd niet zo leuk voor vrouwen. Dat heb je helemaal correct.
  vrijdag 27 september 2013 @ 19:16:13 #138
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131625264
Ik ben nog steeds niet leuk voor vrouwen helaas, aangezien ik nog op een datingsite sta. Kreeg wel een leuk berichtje!

quote:
Datum wo 25 sept 22:43
Bericht Hey,

Ik moest zo lachen om je profiel, dat ik er lid om ben geworden zodat ik je een berichtje kan sturen. Ben vast niet de eerste die je dat verteld, alleen ik lieg niet, das het verschil met de rest. ;-) Heb je goed gedaan! Krijg je een 5 voor, zou m`n opa gezegd hebben. Genius die What Women Want approach.

Grey`s Anatomy afzeiken is dan wel weer jammer. Wij vrouwen zijn minder visueel ingesteld dan mannen, maar tegen McDreamy`s en McSteamy`s is geen vrouwenoog bestand. Kunnen wij ook niks aan doen, is gewoon de natuur. Gewoon lekker voor een uurtje naar je matties gaan op maandagavond en zorgen dat je in de laatste minuut thuis komt en sla je slag.... slim gebruik van maken, zou mijn tip zijn. ;-p

Hoest verder? Heb je een leuke week tot nu toe?
Wow wat een master-tip van een vrouw! Ik deel 'm gewoon met jullie!
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 27 september 2013 @ 19:27:36 #139
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131625505
lol ja bekend verhaal, zo kreeg ik twee kaartjes om naar Troy te gaan met een vriendin, mannen in lendendoekjes dat schijnt ook wel te werken
pi_131625582
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik ben nog steeds niet leuk voor vrouwen helaas, aangezien ik nog op een datingsite sta. Kreeg wel een leuk berichtje!

[..]

Wat zei je over Grey's Anatomy dan?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 19:37:12 #141
Brabo Bastard
pi_131625741
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef Silenus het volgende:

[..]

Die is inderdaad best leuk ja :D
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 27 september 2013 @ 19:57:06 #142
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131626253
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 september 2013 19:30 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat zei je over Grey's Anatomy dan?
quote:
Wat voor iemand zoek ik?
Ja, dat is dus lastig. Het probleem met zelf heel leuk zijn is dat je ook iemand zoekt die eigenlijk net zo leuk is. In a nutshell: bijdehand, grappig, slim, ruimdenkend, positief en het zou ook wel prettig zijn als je een gezellig hoofd hebt.

Het leven stopt niet na 30, dus vrouwen die hun haar afknippen en rood verven (nee, dat is niet pittig en vlot) en vervolgens hele weekenden thuis op de bank naar Greys Anatomy kijken mogen dit profiel overslaan. No hard feelings.

Verder ben ik benieuwd naar wat je te vertellen hebt, dus lijkt het me leuk om in contact met je te komen!
Het bekende ´herkenbare´ angstverhaal van vrouwen die niet willen eindigen als Bridget Jones met rood kort haar.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 20:05:31 #143
Brabo Bastard
pi_131626495
Nou, we gaan nu iets anders doen :P

Het is Piet Plezier in Oisterwijk geworden en we gaan midgetgolf en/of snookergolf doen :) Hopelijk zit het weer mee anders wordt het watergolf :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131626871
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:
Ohohohhh ik ben er weer gloeiend bij. :') :'(

Ik had gistervond een date met een vrouw, M. Woont in A'dam, was er vrijdagnacht om half twee na een vrijmibo in A'dam heengefietst op m'n kekke OV-fietsje om nog even 'een wijntje bij haar thuis te doen'. Nou dat werd natuurlijk logeren, en gisteravond had zij weer een borrel in Utrecht en zou ze bij mij blijven logeren. Aangezien ze net uit een relatie van 9 jaar komt verwacht ik daar op het relationele vlak overigens niet al teveel van.

Ik had dus ook weer voor zondagavond een date gepland met vrouw 2. Vrouw 2 had gisteren OOK een borrel in de buurt van Utrecht en zat alvast te hinten naar het vooruitschuiven van de date naar...gisteravond. Ik verzon natuurlijk een of andere kutsmoes dat ik met vrienden de kroeg in ging en dus absoluut -helaas helaas! :+- niet kon daten en we het dus gewoon op zondagavond moesten houden.

Je zou denken: Silenus, dit heb je weer uitstekend voor elkaar en je logistieke capaciteiten zijn uitmuntend.

Krijg ik nu net een whatsappje van vrouw 2: "Hahaha jij hebt toch niet vannacht met M. in bed geslapen he?"

:o :'( WATTAFAK HOE WEET ZIJ DAT. :')

Het is gvd Amsterdam, daar wonen ze allebei, en daar wonen 800.000 mensen!
Ik heb maar direct bekend. :')

Goed, zondagavond waarschijnlijk dus maar lekker op de bank naar een slechte film kijken.
:D En daarom date ik altijd maar met één vrouw tegelijk ;)
pi_131626901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:

Het is Piet Plezier in Oisterwijk geworden en we gaan midgetgolf en/of snookergolf doen :) Hopelijk zit het weer mee anders wordt het watergolf :P
Goed bezig thijs! ^O^ Nog steeds leuk contact?
pi_131626979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:05 schreef El_Thijs het volgende:

Voltage in Tilburg niets?
Burning bridges gives you so much more
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 20:26:37 #147
Brabo Bastard
pi_131627147
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:19 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Goed bezig thijs! ^O^ Nog steeds leuk contact?
Chatting as we speak ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:21 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Voltage in Tilburg niets?
Voor een volgende date misschien :)
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 27 september 2013 @ 21:31:59 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131629819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

:D En daarom date ik altijd maar met één vrouw tegelijk ;)
De kans dat ze zegt "heb jij ook met naam gedate" blijft even groot. Dus zo een verschil maakt dat nou ook weer niet :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131644524
Wat ik vanochtend heb meegemaakt hoort eigenlijk thuis in een slechte Amerikaanse comedy :')
Heerlijk avondje gehad bij "date" ze moest al vroeg weg richting haar ouders in het Noorden van het land. Ze wilde dat ik bleef liggen. Geen probleem....... :@

Dus zij al de deur uit. Ik wat later het bed uit.. m'n tanden poetsen. Dus ik wil wat tandpasta op mijn tandenborstel doen. De tube zat wat verstopt dus ik kneep wat harder...Schiet er zo een prop tandpasta uit de tube in de vissenkom van haar dure Siamese vechtvis waar ze gisteravond nog trots over vertelde :')

Het water kleurde vrijwel meteen wit, dus ik als een malle die vis vangen met een frisdrankglas. Om vervolgens die hele vissenkom te verversen. Maandag komt ze weer terug op haar kamer. Hopelijk leeft haar vis dan nog :@

Stressen als een motherfucker. Hopen dat het met een sisser afloopt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Rickario op 28-09-2013 14:24:52 ]
  zaterdag 28 september 2013 @ 14:19:28 #150
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131644622
Da's wel een hele mooie! (vis en verhaal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')