abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131600145
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:38 schreef luckass het volgende:

[..]

Zeg je dat je nog een andere kegel hebt.
Een met vloeistof..... *)
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 september 2013 @ 21:48:38 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131600367
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Neem 'r gewoon mee uit flipperen. Win-win.

H_J, aan jou heb ik nog eens wat. Thanks bro.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131600498
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Neem 'r gewoon mee uit flipperen. Win-win.

Heb jij dit al toegepast?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_131600581
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn God, het lijkt wel of er van boven iets aan de hand is :')

Reserveer ik bij dat kegelcentrum, gaat het pas de 25e van oktober open. Gelukkig hebben we nog een week en zal er vast wel iets anders zijn wat we kunnen gaan doen, maar damn :D :')
Ga pottenbakken :7
  donderdag 26 september 2013 @ 21:54:06 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131600602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ghost O+
pi_131600707
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ghost O+
Mja, zoiets gebeurd dus niet in het echt :(

Liep bij mij anders af, afgelopen weekend...
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_131600763
Bij m'n "alleengezichtsfotopaiqcontact" heb ik maar een offline cheat gebruikt. Als ze me op FB aanspreekt zeg ik maar dat ik met iemand anders date :@
  donderdag 26 september 2013 @ 22:01:29 #58
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131601137
ik zat net weer op badoo en zag dat 120 vrouwen me willen ontmoeten maar niet 1 lijkt me er leuk....is er dan iets mis met mij? (achter gekomen door hele tijd op misschien te klikken heel vaak achter elkaar)

(verkapte ik ben populair op baoo)
pi_131601479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:53 schreef Rickario het volgende:

[..]

http://www.rtlxl.nl/#!/ik(...)da-a7ce-628c6dc967cd

als het dan maar niet zoiets wordt :D
Why do dishes when you can do daiquiris?
  donderdag 26 september 2013 @ 22:23:49 #62
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131601990
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
ik zat net weer op badoo en zag dat 120 vrouwen me willen ontmoeten maar niet 1 lijkt me er leuk....is er dan iets mis met mij? (achter gekomen door hele tijd op misschien te klikken heel vaak achter elkaar)

(verkapte ik ben populair op baoo)
Als je badoo te serieus neemt is er wel iets mis met je ja.
pi_131602005
quote:
14s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als je badoo te serieus neemt is er wel iets mis met je ja.
Doe ik dat dan?

En nou ben ik niet echt van de datingsites, al denk ik er wel over die voor hoger opgeleide mensen een keer te proberen.

Maar wat is er minder serieus aan badoo dan aan bijv lexa of die site (voor hbo/uni)

(dit is wel een oprechte vraag overigens)
  donderdag 26 september 2013 @ 22:29:24 #64
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131602277
quote:
Heerlijke serie!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 26 september 2013 @ 22:59:54 #65
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131603907
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Doe ik dat dan?

En nou ben ik niet echt van de datingsites, al denk ik er wel over die voor hoger opgeleide mensen een keer te proberen.

Maar wat is er minder serieus aan badoo dan aan bijv lexa of die site (voor hbo/uni)

(dit is wel een oprechte vraag overigens)
Badoo was in de eerste instantie een soort site om mensen (vrienden) te leren kennen en is later een veredelde datingsite geworden. Het publiek is gewoon wat eh.. minder classy om het zo maar te zeggen. Niet iedereen hoor en je hebt er wel veel kans om iemand die dichtbij woont te treffen.

het verschil met een lexa is heel duidelijk dat Badoo net als Paiq een chatsite is. Alleen nog wat extremer. Als vrouw (maakt niet uit wie of wat je bent) krijg je idioot veel berichtjes en chatverzoeken en bovendien zitten er veel fake profielen op. Het is dus nogal schiften daar ;)
  donderdag 26 september 2013 @ 23:00:39 #66
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131603961
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:29 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heerlijke serie!
Ja hé :)
pi_131604165
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Badoo was in de eerste instantie een soort site om mensen (vrienden) te leren kennen en is later een veredelde datingsite geworden. Het publiek is gewoon wat eh.. minder classy om het zo maar te zeggen. Niet iedereen hoor en je hebt er wel veel kans om iemand die dichtbij woont te treffen.

het verschil met een lexa is heel duidelijk dat Badoo net als Paiq een chatsite is. Alleen nog wat extremer. Als vrouw (maakt niet uit wie of wat je bent) krijg je idioot veel berichtjes en chatverzoeken en bovendien zitten er veel fake profielen op. Het is dus nogal schiften daar ;)
Oke.. inderdaad veel tokkies daar...maar punt blijft, dat het gewoon een vraag en aanbod kwestie is, afgezien van het medium/site

Kans dat daar iemand op zit is net zo groot als op een andere site lijkt me. En afstand is voor mij nogal een ding want ik heb geen zin (persoonlijk) in een relatie waarin alles geplanned moet worden.

Maar dank voor je uitleg
  donderdag 26 september 2013 @ 23:07:54 #68
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131604346
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Oke.. inderdaad veel tokkies daar...maar punt blijft, dat het gewoon een vraag en aanbod kwestie is, afgezien van het medium/site

Kans dat daar iemand op zit is net zo groot als op een andere site lijkt me. En afstand is voor mij nogal een ding want ik heb geen zin (persoonlijk) in een relatie waarin alles geplanned moet worden.

Maar dank voor je uitleg
Al die dames die met je af willen spreken is het lokkertje van badoo, doet relatieplanet ook, vooral als je je uit hebt geschreven ;)

Klopt hoor, het is altijd een kwestie van geluk en een beetje helder zijn in wat je zoekt. Op veel andere sites kun je ook afstandsvoorkeur aangeven.
  donderdag 26 september 2013 @ 23:47:06 #69
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131606104
Hier ook wat leuks te melden;

Na veel leuke dates met Pinkdwarf te hebben gehad hebben we besloten om samen verder te gaan. :)
Soms lopen dingen raar, soms lopen ze erg leuk. En PD is zeker meer dan leuk. O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_131607266
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn God, het lijkt wel of er van boven iets aan de hand is :')

Reserveer ik bij dat kegelcentrum, gaat het pas de 25e van oktober open. Gelukkig hebben we nog een week en zal er vast wel iets anders zijn wat we kunnen gaan doen, maar damn :D :')
Ah klote Thijs. :P Maar genoeg alternatieven he? Tover maar iets anders leuks uit die creatieve hoed van je ;)
pi_131607360
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:46 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik heb een date (drankje doen) gepland staan met een dame voor volgende week zaterdag.

De afgelopen 4 dagen hebben we steeds 1 a 1,5 uur op de chat heb gezeten. Op zich heel gezellig, alleen hebben we er al aardig wat onderwerpen 'doorheen gejast' hebben en ben een beetje bang dat de date er na nog eens 9 dagen chatten een beetje uit gaat zien als een stel dat 10 jr getrouwd is en elkaar niets meer heeft te vertellen heeft. :')

Iemand nog tips om subtiel te laten weten dat je liever even wat een paar dagen niet of minder wil chatten? Behalve gewoon de hele avond offline blijven (zoals ik nu doe) en 'verzinnen' dat je allerlei uitjes had. :)
Dat zou totaal geen issue moeten zijn. Gewoon lekker blijven chatten en als het echt gezellig is, dan komt dat in reallife ook wel goed. Als ik zo naar mezelf kijk en de lange chats die ik heb gehad alvorens op date te gaan, heb ik eigenlijk nooit problemen gehad dat er stiltes vallen. Maar goed, je kan het ook gewoon hebben over dingen waar je het op de chat al over hebt gehad he? Maar dan iets uitgebreider.
  vrijdag 27 september 2013 @ 00:33:44 #72
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131607741
quote:
17s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:47 schreef -Splash- het volgende:

Na veel leuke dates met Pinkdwarf te hebben gehad hebben we besloten om samen verder te gaan. :)
Soms lopen dingen raar, soms lopen ze erg leuk. En PD is zeker meer dan leuk. O+
Moooi!!
pi_131609217
quote:

Wow, over van in de ene relatie in de andere rollen gesproken...uit nieuwsgierigheid, hoe reageerde je ex?

Verder gefeli beiden, jullie zijn een leuk stel. En dat meen ik oprecht.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131609254
Hier gaat het goed. Mijn date nu 3 keer gezien afgelopen 5 dagen. Klikt zo goed O+
pi_131610431
Leuk Peter!
pi_131611908
quote:
10s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:35 schreef eefje801 het volgende:
Ha ha wat een onschuldige heren allemaal. Die date beweert ook het echt niet te weten. Als je op verwijderen klikt bij Paiq kun je kiezen voor offline cheat zodat het niet lijkt of je voor ieder wissewasje en berichtje (ook van anderen) online komt :P
ik weet wel wat het is, maar heb hem werkelijk nog nooit gebruikt
Of ik wil nog wel met iemand chatten en dan is hij dus niet nodig.
Of ik wil niet meer met iemand chatten en dan word zij dus verwijderd.

Zwart-wit denken is soms best prettig ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:37:58 #77
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131613711
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 06:49 schreef PeterPastoor het volgende:
Hier gaat het goed. Mijn date nu 3 keer gezien afgelopen 5 dagen. Klikt zo goed O+
Leuk al die succesverhalen! Geniet ervan :)
  vrijdag 27 september 2013 @ 11:39:37 #78
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131613753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:24 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

ik weet wel wat het is, maar heb hem werkelijk nog nooit gebruikt
Of ik wil nog wel met iemand chatten en dan is hij dus niet nodig.
Of ik wil niet meer met iemand chatten en dan word zij dus verwijderd.

Zwart-wit denken is soms best prettig ;)
Dat snijdt ook wel hout ja. Al heb je soms best leuke contacten waar je niet persé mee wilt afspreken. En als die toevallig allemaal online zijn is dat wel oorverdovend, zeg maar :)
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 11:44:16 #79
Brabo Bastard
pi_131613867
quote:

Ik krijg het er zowaar warm van. Goed bezig jullie twee!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 11:45:01 #80
Brabo Bastard
pi_131613883
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 06:49 schreef PeterPastoor het volgende:
Goed te horen man!
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:15:29 #81
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131614633
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 06:28 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Wow, over van in de ene relatie in de andere rollen gesproken...uit nieuwsgierigheid, hoe reageerde je ex?

Verder gefeli beiden, jullie zijn een leuk stel. En dat meen ik oprecht.
Thanks all.
Van de ene in de andere valt ook wel mee. Er zitten bijna twee maanden tussen. Maar soms lopen dingen zoals ze lopen.... :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:24:13 #82
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131614837
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:15 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Thanks all.
Van de ene in de andere valt ook wel mee. Er zitten bijna twee maanden tussen. Maar soms lopen dingen zoals ze lopen.... :)
ik neem aan dat HJ bedoelt van einde relatie tot 1e date...
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:28:39 #83
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131614939
Ohohohhh ik ben er weer gloeiend bij. :') :'(

Ik had gistervond een date met een vrouw, M. Woont in A'dam, was er vrijdagnacht om half twee na een vrijmibo in A'dam heengefietst op m'n kekke OV-fietsje om nog even 'een wijntje bij haar thuis te doen'. Nou dat werd natuurlijk logeren, en gisteravond had zij weer een borrel in Utrecht en zou ze bij mij blijven logeren. Aangezien ze net uit een relatie van 9 jaar komt verwacht ik daar op het relationele vlak overigens niet al teveel van.

Ik had dus ook weer voor zondagavond een date gepland met vrouw 2. Vrouw 2 had gisteren OOK een borrel in de buurt van Utrecht en zat alvast te hinten naar het vooruitschuiven van de date naar...gisteravond. Ik verzon natuurlijk een of andere kutsmoes dat ik met vrienden de kroeg in ging en dus absoluut -helaas helaas! :+- niet kon daten en we het dus gewoon op zondagavond moesten houden.

Je zou denken: Silenus, dit heb je weer uitstekend voor elkaar en je logistieke capaciteiten zijn uitmuntend.

Krijg ik nu net een whatsappje van vrouw 2: "Hahaha jij hebt toch niet vannacht met M. in bed geslapen he?"

:o :'( WATTAFAK HOE WEET ZIJ DAT. :')

Het is gvd Amsterdam, daar wonen ze allebei, en daar wonen 800.000 mensen!
Ik heb maar direct bekend. :')

Goed, zondagavond waarschijnlijk dus maar lekker op de bank naar een slechte film kijken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131614995
Hahahahahaha

Ik gok dat zoiets mij ook nog wel eens zal overkomen ofzo. Steden zijn af en toe net een dorp.
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:42:59 #85
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131615248
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik neem aan dat HJ bedoelt van einde relatie tot 1e date...
Daar zat inderdaad maar één maand tussen. :Y Daarom ook wat rustiger aan gedaan. Het was voor mijzelf ook wel een dingetje hoor, maar zolang je het goed uitspreekt....
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 september 2013 @ 12:44:01 #86
Brabo Bastard
pi_131615274
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:28 schreef Silenus het volgende:

Ik had gistervond een date met een vrouw, M. Woont in A'dam, was er vrijdagnacht om half twee na een vrijmibo in A'dam heengefietst op m'n kekke OV-fietsje om nog even 'een wijntje bij haar thuis te doen'. Nou dat werd natuurlijk logeren, en gisteravond had zij weer een borrel in Utrecht en zou ze bij mij blijven logeren. Aangezien ze net uit een relatie van 9 jaar komt verwacht ik daar op het relationele vlak overigens niet al teveel van.

Ik had dus ook weer voor zondagavond een date gepland met vrouw 2. Vrouw 2 had gisteren OOK een borrel in de buurt van Utrecht en zat alvast te hinten naar het vooruitschuiven van de date naar...gisteravond. Ik verzon natuurlijk een of andere kutsmoes dat ik met vrienden de kroeg in ging en dus absoluut -helaas helaas! :+- niet kon daten en we het dus gewoon op zondagavond moesten houden.

Je zou denken: Silenus, dit heb je weer uitstekend voor elkaar en je logistieke capaciteiten zijn uitmuntend.

Krijg ik nu net een whatsappje van vrouw 2: "Hahaha jij hebt toch niet vannacht met M. in bed geslapen he?"

Goed, zondagavond waarschijnlijk dus maar lekker op de bank naar een slechte film kijken.
_O-
"Omae wa mou shindeiru."
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:45:30 #87
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131615312
quote:

OMG. :D Wel een keer gehad dat ik twee beste vriendinnen aan het daten was (wist ik ook pas achteraf :D).
pi_131615403
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Daar zat inderdaad maar één maand tussen. :Y Daarom ook wat rustiger aan gedaan. Het was voor mijzelf ook wel een dingetje hoor, maar zolang je het goed uitspreekt....
Ahh, gelukkig dat het voor jou wel een dingetje was.

:?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131615440
quote:

JIj hebt ook altijd iets he? :')
For great justice!
pi_131615441
Eindelijk reactie gehad van de dame van afgelopen weekend. Het speet haar dat ze mij misleid had

Euh.... Bedankt....
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 27 september 2013 @ 12:52:03 #91
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131615499
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef Q. het volgende:

[..]

JIj hebt ook altijd iets he? :')
Haha valt mee, de normale dates post ik hier niet. Maar dit is wel weer zo'n irritant toeval.
Ben dus benieuwd hoe ze elkaar kennen... Ga het maar niet aan vrouw 1 vragen want voor hetzelfde geld weet zij van niks. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_131615503
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 september 2013 11:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat snijdt ook wel hout ja. Al heb je soms best leuke contacten waar je niet persé mee wilt afspreken. En als die toevallig allemaal online zijn is dat wel oorverdovend, zeg maar :)
Zo zou je het kunnen zien, aan de andere kant ben ik niet actief op een dating site om niet af te spreken :P
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131615551
quote:

You just made my day :)
pi_131615721
quote:

_O_ _O_ _O_
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:00:37 #95
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131615747
quote:

Small world ;)
Sowieso omdat he qua leeftijd toch vaak in dezelfde vijver vist
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131615963
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Small world ;)
Sowieso omdat he qua leeftijd toch vaak in dezelfde vijver vist
Ik krijg een beetje het idee dat Silenus inmiddels de Grote Oceaan al leeggevist heeft.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:10:27 #97
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131615994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 13:08 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje het idee dat Silenus inmiddels de Grote Oceaan al leeggevist heeft.
Ja dat ook :D

Maar ik verbaas me ook altijd hoeveel mensen elkaar kennen :P maar goed, Six degrees of seperation theorie he ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:12:41 #98
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131616053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Zo zou je het kunnen zien, aan de andere kant ben ik niet actief op een dating site om niet af te spreken :P
Sóms zitten er gewoon van die markante figuren tussen waarmee het heel leuk chat maar waar ik op een date hard voor zou wegrennen. Die hou ik wel in mijn lijstje, kun je nog eens lachen ;)
  vrijdag 27 september 2013 @ 13:13:56 #99
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131616086
Ik weet overigens nog niet wat ik na de chat gister met die (ex)date doe. Alle negatieve verwachtingspatronen ten spijt, dat krijg je toch een beetje van het daten soms, het chatten blijft wel heel leuk. Ik vind mezelf best oppervlakkig maar denk toch dat het een uiterlijke kwestie is, hij heeft nogal een uitgesproken stijl.
pi_131616131
quote:

Prachtverhaal _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')