Wat is dit precies? Meerdere nummers van het nieuwe album?quote:
Ja dat zijn 3 nummers van het nieuwe album, gespeeld voor een speciale Saturday Night Live sessiequote:Op maandag 30 september 2013 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat is dit precies? Meerdere nummers van het nieuwe album?
The real truth about it isquote:
Om zijn nacht weer terug te nemenquote:Op maandag 30 september 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:
Even een terechte klacht mensen:
Waarom doet Justin Timberlake een enge lach in een van zijn liedjes![]()
Welke muziekcritici dan?quote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Wordt ook weer behoorlijk afgezeken door de heren muziekcritici. Deel 1 was blijkbaar kut en deze nog kutter. Ach, het zal wel...
http://www.metacritic.com(...)ce/justin-timberlakequote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Wordt ook weer behoorlijk afgezeken door de heren muziekcritici. Deel 1 was blijkbaar kut en deze nog kutter. Ach, het zal wel...
Om eerlijk te zijn vind ik deel 2 tot nu toe toch een stukje minder. Er zit net wat minder flow in of zoquote:Op maandag 30 september 2013 17:18 schreef Bol_Wan het volgende:
Klopt, maar in de recensies die ik nu lees van deel 2 kom ik regelmatig tegen: "niet zo slecht als deel 1, maar nog steeds slecht."quote:Op maandag 30 september 2013 17:22 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.metacritic.com(...)ce/justin-timberlake
Deel 1 kreeg toch goede recensies.
Deel 1 komt sowieso in mijn eindje, lieve B_W. Dan ben je ten minste niet alleenquote:Op maandag 30 september 2013 17:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Klopt, maar in de recensies die ik nu lees van deel 2 kom ik regelmatig tegen: "niet zo slecht als deel 1, maar nog steeds slecht."
[ afbeelding ]
Haha, daarom ben jij natuurlijk beter dan die andere bob.quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Deel 1 komt sowieso in mijn eindje, lieve B_W. Dan ben je ten minste niet alleen
Uiteraard. En ze zetten het logischerwijs af tegen deel 1. En om dat kracht bij te laten zetten zeggen ze hoe slecht deel 1 al wasquote:Op maandag 30 september 2013 17:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Haha, daarom ben jij natuurlijk beter dan die andere bob.
Maar het is meer een klacht over de wispelturigheid van recensenten dan dat ik 20/20 nou zo wil ophemelen hoor. Waan van dag lijkt soms een understatement te zijn...
Dat is omdat hij geen mainstream mainstream artiest is. Anders had hij wel netjes liedjes van 3 minuten gemaakt bijvoorbeeldquote:Op maandag 30 september 2013 18:10 schreef Norrage het volgende:
Het is een mainstream artiest, hoe meer mainstream een artiest, hoe wisselvalliger de recensies
Het is desalniettemin vreemd dat P4K Justin altijd zo hoog heeft zitten
Op incubate leefde het nog beter dan ooit zonder die lompe valse vogelverschrikker.quote:Op maandag 30 september 2013 17:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Een positief bericht dan: Yuck leeft ook nog zonder zanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |