Godver waarom blijft dit nummer zo goed....quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:13 schreef Norrage het volgende:
Mijn liefdesperikelen song is deze:![]()
ik word er prompt weer zielig van
Verrek, ja. Ik snap ook niet hoe die stenosaurussen van Rolling Stone er zo vroeg bij kunnen zijn. Merkwaardig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n vroege review gelezen te hebben. Meestal zijn zelfs de eerste luistersessies later dan dit. Vraag me ook af wat dit betekent voor de lek-kansen
Maar hij is er toch echt:
http://www.rollingstone.com/music/albumreviews/reflektor-20130927
quote:It is tempting to call Reflektor Arcade Fire's answer to the Rolling Stones' 1972 double LP, Exile on Main Street. The similarities (length, churn, all that reverb) make it easy. But Reflektor is closer to turning-point classics such as U2's Achtung Baby and Radiohead's Kid A a thrilling act of risk and renewal by a band with established commercial appeal and a greater fear of the average, of merely being liked.
Die wilde ik net quotenquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:31 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Verrek, ja. Ik snap ook niet hoe die stenosaurussen van Rolling Stone er zo vroeg bij kunnen zijn. Merkwaardig.
Dit bevalt me trouwens heel goed:
[..]
Die is ook wel heel vet ja. En The Only Shrine is ook fantastisch. Eigenlijk alleen het slotnummer vind ik net wat minder...quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:11 schreef Maxerazzi het volgende:
Freak, Go Home is denk ik mijn prijsnummer. Maar ik vind dit weer zo'n typisch album wat vooral in zijn geheel moet worden beluisterd.
Ach, zolang Neil Young maar genoemd wordtquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ooit zo'n vroege review gelezen te hebben. Meestal zijn zelfs de eerste luistersessies later dan dit. Vraag me ook af wat dit betekent voor de lek-kansen
Maar hij is er toch echt:
http://www.rollingstone.com/music/albumreviews/reflektor-20130927
Die vind ik juist heerlijk bedwelmend.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is ook wel heel vet ja. En The Only Shrine is ook fantastisch. Eigenlijk alleen het slotnummer vind ik net wat minder...
quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:16 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Die vind ik juist heerlijk bedwelmend.
Live op de banjo was die zooo chill. Hier was ik bij:quote:
Toch wel apart dat hij die nog best vaak live speelt. Ik ken weinig nummers die zo door merg en been gaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Live op de banjo was die zooo chill. Hier was ik bij:
Dat is flink klote!quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:45 schreef kciR het volgende:
Ik weet dat dit geen R&P topic is, maar sinds woensdag is mijn relatie van zes jaar verbroken. Dus als iemand nog goede break up songs heeft. Ik houd mij aanbevolen
Heb wel een 'mooi' album gevonden op spotify:quote:
Geven ze daar uberhaupt ooit een 10 voor 'n nieuw album? 9 is volgens mij het maximaal haalbare.quote:
Tienen voor nieuwe albums geven vind ik ook onzinnigquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:08 schreef DO2 het volgende:
[..]
Geven ze daar uberhaupt ooit een 10 voor 'n nieuw album? 9 is volgens mij het maximaal haalbare.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tienen voor nieuwe albums geven vind ik ook onzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |