Neem het je niet kwalijk. De kalender zit óvervol. Het aantal flops dit jaar is eigenlijk ook al niet meer bij te houden. Vooral die arme Yeah Yeah Yeah'squote:Op zaterdag 28 september 2013 21:05 schreef Norrage het volgende:
Oeh helemaal vergeten dat die nog kwam
Die vind ik vanaf het begin al tegenvallen. Zou helemaal in mijn straatje moeten liggen maar heb ze nooit echt geweldig gevonden.quote:
Heb een beetje hetzelfde, af en toe een goed nummer maar nooit echt een sterke plaat. Denk dat Karen O nog wel eens met wat goeds gaat komen, met of zonder bandquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Die vind ik vanaf het begin al tegenvallen. Zou helemaal in mijn straatje moeten liggen maar heb ze nooit echt geweldig gevonden.
Ik ben zelfs op het punt dat ik aan het twijfelen ben welke ik beter vind. Mja eerste heeft toch een aantal uitblinkers waar de 2e niet in de buurt bij komt (3030, Mastermind, Memory Loss)quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef Norrage het volgende:
Ik vind die Deltron 3030 leuk
Voor mij net wat toegankelijker dan hun vorige album, zelfs. Ik vind het wel een toppertje.4 sterren geef ik hem
Zeker het eind is echt subliem
Verrassend goed ja, ook op Luisterpaal.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
Wat een nummer is dit zegNederlands bandje uit Friesland
![]()
The Fields, a song by The Future's Dust on Spotify.
Inderdaad. Maar zie mijn reactie in het AF topic.quote:Op zondag 29 september 2013 11:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Klinkt goed. Vooral Normal Person springt er bij mij uit.
2010 vrijdag 1 oktoberquote:Op zondag 29 september 2013 11:28 schreef Felagund het volgende:
![]()
Maar het is nog niet eens oktober. Volgens mij komt dat topic elk jaar vroeger.
Jij bestond vorig jaar nog niet toch?quote:Op zondag 29 september 2013 14:01 schreef Kerftminister het volgende:
Albumlijstje, heb daar wel zin in om te maken. Heb zoveel muziek ontdekt het afgelopen jaar he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op zondag 29 september 2013 14:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jij bestond vorig jaar nog niet toch?Paar maandjes pas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was nog niet actief nee. Heb vorig jaar wel een albumlijstje op een ander forum gemaakt, maar die ga ik niet meer opzoeken nu. Die was erg zwak.
Wordt trouwens wel enorm lastig, wie ga ik als nummer 1 bombarderen? Twijfel tussen Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf, J Dilla - Donuts en Curren$y - Pilot Talk.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
quote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef Norrage het volgende:
Wat is dit album toch mooi, met dit nummers als hoogtepunt...jezus...![]()
Dit + Lionessquote:Op zondag 29 september 2013 14:43 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
De juiste emoticons zijn in deze:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie nummersquote:Op vrijdag 27 september 2013 19:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is flink klote!
Een paar break up songs voor jou dan maar:
Respect hoor, om Drake zo vaak te luisteren zonder oordoppen. Dat zou ik niet eens doen als ik er betaald voor krijg.quote:Op zondag 29 september 2013 15:23 schreef kciR het volgende:
[..]
Mooie nummers
Ik ga niet alle tips quoten, maar allen bedankt. Ze zijn allemaal langsgekomen.
Joni Mitchell en Beck ga ik nog vaker opzetten deze dagen.
Z, 'mistakes and regrets' dekt zeker niet de lading. Ik ben niet boos en heb zeker geen spijt. Oke, en terug on topic
Songs: Ohio en Magnolia Electric Co ga ik ook weer eens uit de kast halen +O
Ik heb trouwens Drake ook een paar keer beluisterd. Z'n raps trek ik over het algemeen niet echt. Z'n nummers met zang vind ik weer erg goed! Hold On, We're Going Home heb ik echt grijs gedraaid. (Past ook goed bij mijn mood nu)
Haha, ik wou hem toch proberen. En ik trek het best goed. Maar hij gaat als album niet in mijn eindlijst komen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Respect hoor, om Drake zo vaak te luisteren zonder oordoppen. Dat zou ik niet eens doen als ik er betaald voor krijg.
Gezien op ITGWO. Erg goed. Maar hij moet het uptempo houden, wat zijn ballads waren om te huilen zo saai.quote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef Moody het volgende:
Oja, is dit nummer Daniel Norgren ook al genoemd de afgelopen 2 weken? Alles teruglezen is ook zoiets....
Album is niet geweldig, maar dit nummer doet 't wel voor mij.
Ik stop wel weer ff
Ook op ITGWO gezien. Ook erg goed, en hun/hem ga ik aanstaande donderdag zien in EKKOquote:Op zondag 29 september 2013 21:27 schreef Moody het volgende:
Even nog....
Elephant Stone.
Met als uitschieter:
Hoor die sitar![]()
En geluisterd?quote:Op zondag 29 september 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
Trouwens; die albumart van Darkside - Psychic
[ afbeelding ]
Ja de rest van zijn nummers kunnen me ook niet echt boeien helaas.quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gezien op ITGWO. Erg goed. Maar hij moet het uptempo houden, wat zijn ballads waren om te huilen zo saai.
Jaloersquote:Ook op ITGWO gezien. Ook erg goed, en hun/hem ga ik aanstaande donderdag zien in EKKOErg goede band. Mooie mix van exotische sound met pop-ritmes
Ik was al aan het typenquote:Op zondag 29 september 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
En geluisterd?
Fantastisch he? Al vind ik dat het niet kan tippen aan de darkside EP.
Darkside
Denk dat het desalniettemin misschien wel mijn album van het jaar wordt...Hangt allemaal af van Arcade Fire.
Dat heb ik gezegd. Maar dat was meer in vergelijking met die EPquote:Op zondag 29 september 2013 22:20 schreef Tchock het volgende:
En wie van jullie twee zei dat het nergens los ging? Want ik heb Jaar zelden zo horen swingen als op Heart.
Je woont toch in Nederland? Je kan ook naar concerten gaan hoorquote:Op zondag 29 september 2013 22:17 schreef Moody het volgende:
Jaloers
Ze doen me een beetje denken aan Kula Shaker, die hadden ook Indiase invloeden in hun muziek.
Ik denk een 8,8quote:Op zondag 29 september 2013 22:27 schreef Tchock het volgende:
Overigens: Golden Arrow en Paper Trails zijn al BNM op Pitchfork, en Darkside EP kreeg een 8,0 zónder BNM. Dus wat een monstercijfer moet Psycho dan gaan krijgen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Jij rijdt ook graag 2x 1,5 uur op een doordeweekse avond/nacht als je de volgende dag weer moet werken?quote:Op zondag 29 september 2013 22:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je woont toch in Nederland? Je kan ook naar concerten gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |