Ja of "je bent beter af zo.. jij verdient beter"quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:49 schreef Gauner het volgende:
[..]
Welkom bij de club.
'Ach, er lopen toch genoeg mooie exemplaren rond!' Nog zo'n geweldige opsteker.
Hoe dat?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:59 schreef LacheBekkie00 het volgende:
Ik zat die 5 fases even te lezen maar als dat er nog allemaal aankomtdan staat mij nog wat te wachten geloof ik ....
Dat kut voelen hou je altijd wel een beetje denk ik ongeacht of je nou wil of niet. Kutte is dat het helaas niet zo loopt zoals je in films ziet. Gaat gewoon tijd overheen eerdat dat kutgevoel weg is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 11:04 schreef Gauner het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk. Merk zelf dat er in de eerste weken vooral een strijd is tussen enerzijds het verstand dat zegt dat het voorbij is en anderzijds de hoop dat ze terugkomt op haar beslissing. Het verhaal van Scrummie dat je verwacht dat ze spijt krijgt van haar beslissing en met tranen in haar ogen terug komt is heel herkenbaar.
Merk wel dat nu de tijd vordert het verstand steeds meer de overhand krijgt (al zitten er wel dagen tussen dat ik me ineens weer zwaar klote voel). Voel ook steeds minder de behoefte om (zinloos) contact te hebben, ik hoop dat dat een teken is dat ik haar langzaam begin los te laten.
Uiteindelijk echt welquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 19:46 schreef LacheBekkie00 het volgende:
Ik wist niet dat ik mij zo ellendig kon voelen![]()
Iedereen roept heeft tijd nodig komt vanzelf allemaal weer goed... maar ik geloof er allemaal niet zoveel van
Ben nu alleen nog overrompelt dat het allemaal zo snel kan gaan ineens... beetje verbaasd en confused..quote:
Ja maar zal behoorlijk wat tijd nodig hebben deze keer en uiteindelijk klinkt niet echt opbeurendquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 21:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kut voelen hou je altijd wel een beetje denk ik ongeacht of je nou wil of niet. Kutte is dat het helaas niet zo loopt zoals je in films ziet. Gaat gewoon tijd overheen eerdat dat kutgevoel weg is.
Probeer gewoon veel met vrienden op te trekken en te praten, en veel andere dingen te doen. Zodat je er niet of zo min mogelijk mee bezig bent.
[..]
Uiteindelijk echt wel
---
Zelf ook eindelijk duidelijkheid. Mag ook wel na alles wat er inmiddels gebeurd is, helemaal aangezien er wat dingen zijn voorgevallen met een bekende van mij.
Scheelt wel want het is inmiddels meer een bevestiging van het gevoel wat ik een maand terug al ongeveer had. Sowieso was ik de verwijten over en weer inmiddels wel zat, plus uiteindelijk je schiet er niks mee op.
Hoezo deze keer? Hoelang zijn jullie bij elkaar geweest dan?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:30 schreef LacheBekkie00 het volgende:
[..]
Ja maar zal behoorlijk wat tijd nodig hebben deze keer en uiteindelijk klinkt niet echt opbeurend
Say whut now?quote:
5 jaar, ik nog verliefd zij op dit moment niet gevoel en de intentie om over de drempel te stappen om moeite te doen. En uiteraard nog vele pagina's aan diverse dingen maar dat is even samengevat.quote:
That's fucked up.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 jaar, ik nog verliefd zij op dit moment niet gevoel en de intentie om over de drempel te stappen om moeite te doen. En uiteraard nog vele pagina's aan diverse dingen maar dat is even samengevat.
Even niet te zeggen, vorige week was de emotie. Week niet gesproken, gisteravond gesproken toen heb ik tas gepakt. Dus het is mogelijk al ga ik er niet vanuit.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
That's fucked up.
Is het definitely over? Of zijn er nog kansen? Over over?
Deze keer heb ik echt alles gegeven wat ik had, mezelf helemaal bloot gegeven en er echt 100 % voor gegaan.. maar helaasquote:Op vrijdag 11 oktober 2013 22:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo deze keer? Hoelang zijn jullie bij elkaar geweest dan?
Sterkte de komende periode man. Zit in precies hetzelfde schuitje, vriendin heeft er drie weken geleden ook na 5 jaar een einde aan gemaakt.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 jaar, ik nog verliefd zij op dit moment niet gevoel en de intentie om over de drempel te stappen om moeite te doen. En uiteraard nog vele pagina's aan diverse dingen maar dat is even samengevat.
Is het de 1e grote jeugd liefde met wie je oud wou worden?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Even niet te zeggen, vorige week was de emotie. Week niet gesproken, gisteravond gesproken toen heb ik tas gepakt. Dus het is mogelijk al ga ik er niet vanuit.
Nee, we hebben genoeg voor onze relatie versleten. Het zal een combi van elkaar leren kennen in studententijd nu werktijd en daar gaan veel vlakken andere kanten op. Ook daar wil ik best meelevend zijn alleen zij wilde er geen tijd in stoppen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 14:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is het de 1e grote jeugd liefde met wie je oud wou worden?
Ik ben niet de juiste om tips te geven. Maar blijven ademen is een goede. Verder bezig blijven, hoe moeilijk ook, maar juist door dingen te doen gaat het gemakkelijker.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:33 schreef Senderious het volgende:
Nu ben ik dus benieuwd hoe jullie dealen met een gebroken hart?
Jep, het is natuurlijk precies datgene waar je geen zin in hebt, maar het werkt uiteindelijk wel. Bezig zijn, afleiding zoeken, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:47 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ben niet de juiste om tips te geven. Maar blijven ademen is een goede. Verder bezig blijven, hoe moeilijk ook, maar juist door dingen te doen gaat het gemakkelijker.
Mijn ervaring..
Keihard janken, keihard zwelgen in zelf medelijden. Alle kut gevoelens er uit janken en dan flink feesten en zuipen om alles even in te halenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:33 schreef Senderious het volgende:
Nu ben ik dus benieuwd hoe jullie dealen met een gebroken hart?
Je hebt tenminste alles eraan gedaan, en kan er straks met geheven hoofd naar terugkijken, meer kan je niet doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 12:27 schreef LacheBekkie00 het volgende:
[..]
Deze keer heb ik echt alles gegeven wat ik had, mezelf helemaal bloot gegeven en er echt 100 % voor gegaan.. maar helaas
Kut inderdaad als je dat soort dingen nog moet doen.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lieve vrienden dat ik dit weekend even ergens anders kan slapen. De ellende begint straks nog als we alles moeten gaan verdelen enzo in huis
Wonen dan ook al vier jaar samen, dan verzamel je wel eens wat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:03 schreef S95Sedan het volgende:
Kut inderdaad als je dat soort dingen nog moet doen.
Ik weet het, ook gehad maar ik had meer zoiets dat het me echt geen bal kon schelen wie wat kreeg. Meer om het feit dat ik dan verder kon.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wonen dan ook al vier jaar samen, dan verzamel je wel eens wat.
Ja, hoort er inderdaad bij. Ik was hier sowieso een actieve gebruiker ~2 jaar geleden en het enige dat ik je mee kan geven is: gewoon accepteren. Je kan niet veel meer doen dat dat en het is niet anders.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:50 schreef Bumblebeexoxo het volgende:
Weet je wat ik het allervreemdste vind van dit alles, nu nog na 3 maanden, dat je jarenlang je meest intieme dingen met iemand gedeeld hebt en plotseling is diegene een vreemde voor je. Dan zie je een groen bolletje voor zijn naam verschijnen of Facebook maar je kan niet even tegen hem kletsen. Het zal er wel bij horen
Klopt! Accepteren dat we niet meer samen zijn kan ik wel, al blijft het moeilijl omdat ik nog van hem hou. Maar dat iemand dan zo ver weg lijkt te zijn opeens vind ik echt heel moeilijk. Geloof ik best dat het voor hem heel moeilijk is, maar het voelt gewoon zo foutquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 19:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, hoort er inderdaad bij. Ik was hier sowieso een actieve gebruiker ~2 jaar geleden en het enige dat ik je mee kan geven is: gewoon accepteren. Je kan niet veel meer doen dat dat en het is niet anders.
Mja, dat was altijd 1 van de redenen waarom ik me altijd wel goed heb ingezet in relaties en toen het uitging het toch altijd weer vrienden werden waar ik alles mee deelquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:50 schreef Bumblebeexoxo het volgende:
Weet je wat ik het allervreemdste vind van dit alles, nu nog na 3 maanden, dat je jarenlang je meest intieme dingen met iemand gedeeld hebt en plotseling is diegene een vreemde voor je. Dan zie je een groen bolletje voor zijn naam verschijnen of Facebook maar je kan niet even tegen hem kletsen. Het zal er wel bij horen
Laat niet over je heen lopen gozerquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lieve vrienden dat ik dit weekend even ergens anders kan slapen. De ellende begint straks nog als we alles moeten gaan verdelen enzo in huis
Zeker niet, maar kan alsnog wel een treurige aangelegenheid zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:24 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Laat niet over je heen lopen gozer
Been there done that (uit sinds Maart 2013) en is nog steeds niet opgelost. Heb nog niks(!) terug gezienquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker niet, maar kan alsnog wel een treurige aangelegenheid zijn.
Wel knap dat je dat kan. Ik zou het heel graag willen maar aangezien ik nog echt gek ben op mijn ex is dat gedoemd om te mislukken. Ze hoopte vrienden te blijven, maar toen ik haar vroeg hoe ze dat precies voor zich zag als we allebei nieuwe partners gaan krijgen in de toekomst wist ze daar ook geen antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, dat was altijd 1 van de redenen waarom ik me altijd wel goed heb ingezet in relaties en toen het uitging het toch altijd weer vrienden werden waar ik alles mee deel.
Op mijn laatste borderline ex na dan. Dat ging mis.
Ik vind het zonde om iemand die je continu bij je hebt gehad om dan maar als 'vreemde' te beschouwen. Daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 13 oktober 2013 00:13 schreef Gauner het volgende:
[..]
Wel knap dat je dat kan. Ik zou het heel graag willen maar aangezien ik nog echt gek ben op mijn ex is dat gedoemd om te mislukken. Ze hoopte vrienden te blijven, maar toen ik haar vroeg hoe ze dat precies voor zich zag als we allebei nieuwe partners gaan krijgen in de toekomst wist ze daar ook geen antwoord op te geven.
Morgen weer zondag. De dag van de week waarop we altijd samen de hele dag eropuit gingen is nu verworden tot de meest trieste dag van de week.![]()
Het heeft ook iets ontzettend vreemds dat je - zoals hierboven ook al werd gezegd - na jaren alles met elkaar te hebben gedeeld ineens helemaal uit elkaars leven verdwijnt.quote:Op zondag 13 oktober 2013 01:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om iemand die je continu bij je hebt gehad om dan maar als 'vreemde' te beschouwen. Daar doe ik niet aan.
Hun partners en die van mij moeten onze vriendschappen gewoon accepteren.
Niemand pakt een leven 'direct snel weer op'. En wanneer mensen dat wel zouden doen, en al maanden voor de breuk genesteld waren met een andere liefde, zijn dat zieke mensen, en daar wil je niet veel mee te maken hebben.quote:Op zondag 13 oktober 2013 10:53 schreef Gauner het volgende:
[..]
Het heeft ook iets ontzettend vreemds dat je - zoals hierboven ook al werd gezegd - na jaren alles met elkaar te hebben gedeeld ineens helemaal uit elkaars leven verdwijnt.
Was het in jouw geval voor jullie beiden 'op'? Dan lijkt de stap om over te gaan in een vriendschap me namelijk gemakkelijker dan wanneer de breuk voor één van beide als een donderslag bij heldere hemel komt en met grote ellende blijft zitten terwijl de ander zijn of haar leven relatief snel en makkelijk weer lijkt op te pakken.
Daarom zei ik 'relatief snel'. Ik kom er heus wel overheen, maar weet ook dat dat gewoon (veel) tijd nodig gaat hebben. Zij is daarentegen al verder in dat proces en daardoor lijkt het alsof het haar minder doet dat we niet meer samen zijn.quote:Op zondag 13 oktober 2013 11:55 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Niemand pakt een leven 'direct snel weer op'. En wanneer mensen dat wel zouden doen, en al maanden voor de breuk genesteld waren met een andere liefde, zijn dat zieke mensen, en daar wil je niet veel mee te maken hebben.
In beide gevallen was de koek nog niet op voor 1 van de 2. Waarom dan toch vrienden? Waarom niet?. In beide gevallen was het broertje/zusje verhaal geworden in de relatie.
Precies dit dus.quote:Op zondag 13 oktober 2013 12:01 schreef mitchelll0181 het volgende:
Daar kan ik echt niet bij..
Ik zou er niet aan moeten denken want ik heb meer gevoelens als vriendschap.. Dat kun je niet onderdrukken..
Zou gek worden.
Ik moest lachen.. Hahaquote:Op zondag 13 oktober 2013 12:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo derde huis in drie dagen. Best enerverend om uit je tas te leven
Ik vraag me ook echt af hoe je dat doet? Lijkt me raar om direct na de breuk met elkaar om te gaan als vrienden. Wij zijn ook niet met ruzie uitelkaar gegaan en vooral hij zei dat hij graag vrienden wilde blijven. Zelfs toen hij spullen kwam brengen hadden we het nog over het opbouwen van contact en heb hem later nog gevraagd of hij dat oprecht meende, hij zei van wel. Heb hem een paar keer gevraagd hoe het gaat enzo, maar voor de rest van zijn kant helemaal niks gehoord. Dat vind ik dan raar. Zeg dan ook niet dat je zo graag vrienden wil zijn.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 22:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, dat was altijd 1 van de redenen waarom ik me altijd wel goed heb ingezet in relaties en toen het uitging het toch altijd weer vrienden werden waar ik alles mee deel.
Op mijn laatste borderline ex na dan. Dat ging mis.
Klopt. Ik denk dat zo'n dingen ook vaak worden gezegd uit medelijden, net zoals het 'vriendschappelijke' contact in de periode vlak nadat het over is.quote:Op zondag 13 oktober 2013 13:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Als liefde niet genoeg is om bij elkaar te blijven wat dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |