Dat is ook zeker waar. Van die 16jarigen die uitgebreid hun weekend aan de telefoon bespreken terwijl ze klanten helpen. Tenenkrommend.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:23 schreef arjan1112 het volgende:
winkelmedewerkers die je helpen terwijl ze bellen is pas irritant
Waarom mag je niet bellen in de rij? Je mag toch ook gewoon met iemand praten, wat is het verschil?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:19 schreef StateOfMind het volgende:
Niks zo irritant, en zelfs ronduit onbeschoft, als mensen die, vaak op luide toon, lopen te bellen in een winkel en in de rij.
Als ik wordt gebeld als ik ergens in een winkel sta, dan zeg ik altijd dat ik later wel terug bel.
Als je er voorstaat, kun je maar 1 helft van het gesprek afluisteren. Bij pratende mensen hoor je alles.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef Silenus het volgende:
Waarom mag je niet bellen in de rij? Je mag toch ook gewoon met iemand praten, wat is het verschil?
Pech hebben. Je hebt in elk geval wel een winkel waarin nog fatsoensnormen gehanteerd worden en je bent zelf ook geen voetveeg.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Die klanten zie je dus nooit meer terug, handig.
En ondergewaardeerdquote:Op donderdag 26 september 2013 11:35 schreef IntensiveGary het volgende:
Telefoonetiquette is een mooi iets.
inderdaad. Niet alleen 16 jarige. Genoeg volwassenen die het ook doen. Of gewoon de telefoon opnemen als men jou aan het helpen is.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar. Van die 16jarigen die uitgebreid hun weekend aan de telefoon bespreken terwijl ze klanten helpen. Tenenkrommend.
klopt, maar veel mensen hebben de neiging om extra hard door de mobiel te gaan praten. En in dat getoeter in mijn oren heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom mag je niet bellen in de rij? Je mag toch ook gewoon met iemand praten, wat is het verschil?
Omdat het gewoon enorm aso is. Vaak geven ze niet duidelijk aan wat ze willen of staan te treuzelen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
In tijden van crisis moet je blij zijn met elke klant (in alle redelijkheid). De klant is nu meer koning dan ooit.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:13 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ga ik toch lekker naar een andere bloemist toe
Als je nog in de rij staat is een ander verhaal (al doe ik dat zelf ook nooit). Maar als je eenmaal bij de kassa bent en af wil rekenen kun je toch wel even ophouden met bellen? Dan ga je toch ook niet door zitten kletsen met de persoon achter je?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik redelijk fatsoenlijk. IK vraag altijd eerst of ik mag opnemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:58 schreef Karina het volgende:
Ik zie het hier in de buurt ook vaak, staat er iemand bij de kassa met een telefoon aan zijn oor en dan wijzend en gebarentalend ondertussen proberen met de caissière te 'praten', heel onbeleefd.
Wordt ruimschoots gecompenseerd door de gratis publiciteit die dit artikel opleverde lijkt me zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:17 schreef kwiwi het volgende:
Die klanten zie je dus nooit meer terug, handig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |