Ik vind Ojik wel inhoudelijk. Het grote Pechtold en Buma spinnen en grollen theater is wel een beetje over de top wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef danos het volgende:
Bij een motie verwacht je toch iemand vol vuur en passie die alles weet van de inhoud. Niet een hakkelende man die zijn standpunt niet over de buhne kan krijgen.
afgelopen 2 dagen weinig De Heer horen gebruiken eigenlijk. Capabele man, netjes en niet zo wollig als Van Ooijen.quote:
Geniaalquote:Op donderdag 26 september 2013 20:33 schreef arjan1112 het volgende:
wahahah 'als je met je hoofd in de oven zit en met je voeten in de vriezer, is het gemiddelde goed, maar gaat het toch verkeerd'
Arkje van Noach inderdaad, nah moet kunnenquote:Op donderdag 26 september 2013 20:36 schreef arjan1112 het volgende:
Hij begon net over god , nadat je dat zei
die blonde man??quote:Op donderdag 26 september 2013 21:12 schreef arjan1112 het volgende:
die blonde zei tegen mark.. ik verwacht je om kwart over 10 precies bij mij thuis , kom niet te laat anders krijg je billekoek
Dat ligt natuurlijk ook aan Slob en andere fractieleiders van de oppositie. Het kabinet geeft aan te willen onderhandelen, maar wil dat niet in de Kamer doen omdat ze muurvast zitten in hun eigen web van akkoorden met al die belangenclubjes. Maar de oppositie blijft het maar proberen om toch te onderhandelen in de Kamer. Ook nadat het kabinet voor de zoveelste keer heeft aangegeven dat niet te willen doen. De oppositie durft dus net zo goed niet conclusies te trekken uit de ontstane situatie, ook omdat zij geen meerderheid heeft om daar een motie over aan te nemen.quote:Op donderdag 26 september 2013 19:28 schreef danos het volgende:
Ben het wel met Slob eens, dat de output gewoon minimaal is na deze 2 dagen (300+ netto manuren?). Behalve dan dat iedereen in gesprek blijft (uitzonderibg wilders en sp dan).
Jammer, dat zijn weer honderden ouders minder die voor hun kinderen zorgen.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:24 schreef arjan1112 het volgende:
GroenLinks heeft 100 miljoen voor de kinderopvang gekregen.
En als de 100 miljoen weer op is zul je weer een golf aan faillissementen in de kinderopvang zien, met alle nare gevolgen van dien.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
Jammer, dat zijn weer honderden ouders minder die voor hun kinderen zorgen.
Plus meer werkzoekenden terwijl we er daar al meer dan genoeg van hebben.quote:Op donderdag 26 september 2013 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer, dat zijn weer honderden ouders minder die voor hun kinderen zorgen.
Jaquote:
Ja, onbegrijpelijk dat men eerst ook 30min wilde.quote:
Staat hem wel goed.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:04 schreef dr.dunno het volgende:
Naar mate je langer kijkt naar de APB zie je Marx Rutte zijn ware gezicht tonen:
[ afbeelding ]
En nu dus twee.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:03 schreef arjan1112 het volgende:
Hoezo opgeschoven.. dat is toch altijd een week later?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |