Het zou zomaar een poster voor een Film kunnen zijnquote:
Underground sfeertje en dan met zulke lieve hondjesquote:
+ Sjonquote:Op maandag 30 september 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Underground sfeertje en dan met zulke lieve hondjes
Was overigens geen kritiek, vette locatiequote:Op maandag 30 september 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
de wijk waar we wonen heet de Heeg, het is zo een hangplek voor de jeugd hier
Uhm?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Ik genoot plaatsvervangend vanochtend, Duz
Whoop whoop!quote:
Mooi klankdoosje!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef Barbaaf het volgende:
Soms kom je bij het opruimen iets tegen waarvan je half vergeten was dat je het had en helemaal vergeten was hoe goed het was![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een Yamaha CA-1000![]()
voor iedereen (behalve Zwabber vermoedelijk) : een iconische HI-Fi versterker uit midden jaren '70
Doosje? Een dinosaurus van ruim 15 kg uit het Stenen Tijdperk van de transistorverstersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat je hem een beurt geven?
Specs
[ Bericht 9% gewijzigd door Pagan op 01-10-2013 23:00:56 ]Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik merk weinig van die Class A maar dat kan ook aan mijn zelfbouwspeakertjes liggen.quote:
quote:Wat is daar, afgezien van het gewicht, mis mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat had je daarbij in gedachten? Hij doet 't prima.quote:Laat je hem een beurt geven?http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/av/english/IntA/CA-1000.pdfquote:
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ringkerntrafo heeft onder andere een hoger rendement, minder brom en een hogere stijgsnelheid (klinkt beter), dat heeft iets met het Miller effect te maken maar dat gaat mij boven mijn pet. Dit was meer een verwijzing naar een gesprek in de SC met Zwabber over de Denon PMA700. Dacht dat jij er toen ook over meepraatte.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:31 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge!
[..]
Ik merk weinig van die Class A maar dat kan ook aan mijn zelfbouwspeakertjes liggen.
[..]
Wat is daar, afgezien van het gewicht, mis mee?
[..]
Wat had je daarbij in gedachten? Hij doet 't prima.
[..]
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/av/english/IntA/CA-1000.pdf
Nee hoor, nu Rheingold / Dreiklangsdimensionen op Pinguinradio. Jeugdsentiment.quote:
Ach zo en zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:41 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
[..]
Ringkerntrafo heeft onder andere een hoger rendement, minder brom en een hogere stijgsnelheid (klinkt beter), dat heeft iets met het Miller effect te maken maar dat gaat mij boven mijn pet. Dit was meer een verwijzing naar een gesprek in de SC met Zwabber over de Denon PMA700. Dacht dat jij er toen ook over meepraatte.
Beurt als in potmetertjes en schakelaars even goed schoonmaken. Meestal wel nodig als ze zo'n tijd zijn vergeten op zolder.
Ik sluit aan!quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
M'n moeder vraagt of ik Caro wil branden, it better be a present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |