SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 26-09-2013 11:38:00 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als ik weer een keer een topic open. Dat duurt dus nog wel even.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Jorwol het volgende:
Wanneer worden de OP chicks weer eens geüpdatet?
Ik denk dat Lindgren. nog wel een collectie heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik weer een keer een topic open. Dat duurt dus nog wel even.
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:08 schreef Michaelvanb het volgende:
Koop net bijna een cleverley voor een rooney prijs
Hou je het er wel bij eentje? Wij willen er ook nog een.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo even naar mediamarkt.Daarna fifa points kopen en dan Messi uit een pack halen.
Dat had je kunnen verwachten he, aangezien 80% van het Belgische elftal in de BPL speeltquote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef Maoist het volgende:
Ik ben een Belgisch team aan het bouwen maar het is bijna gewoon een BPL team![]()
Kan tenminste wel Walker en Cole op de vleugels gebruiken
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef Maoist het volgende:
Ik ben een Belgisch team aan het bouwen maar het is bijna gewoon een BPL team![]()
Kan tenminste wel Walker en Cole op de vleugels gebruiken
Dat is trouwens wel echt gare shit inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doffe knal op mijn deurmat. De gemeentelijke krant, en een groot pak folders
Weet alleen niet hoe ik 10 chem met Nainggolan krijgquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.
50 minuten?! De tering...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Yes yes yes 4 uur gereisd voor 50 minuten college.
Zo de rijles doorstaan, en daarna zit het in de brievenbus als het goed is.
Is van je pre-order als het goed isquote:Op donderdag 26 september 2013 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Krijg net een mail met een of andere promocode voor een Adidas DLC-bundel, en de mededeling dat in het spel ook een promocode zit voor 4 gratis goldpacks.
Degene die het topic heeft geopendquote:Op donderdag 26 september 2013 10:51 schreef Grandesco het volgende:
Wie moet ik op zijn rug tikken wil ik in de OP komen met mijn Xdoos gamertag?
Je hebt geleerd van je GTA5 foutje?quote:
Ik heb ook bij bol.com besteld, en ik had dus die mail...quote:Op donderdag 26 september 2013 11:05 schreef over_hedge het volgende:
Heb een pre order bij bol.com gedaan vorige week maar helemaal niet gekeken naar pre order actiesWeet iemand of je bij bol.com ook wat krijgt? die 4 gold packs of zo.
Ik heb geen mailquote:Op donderdag 26 september 2013 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook bij bol.com besteld, en ik had dus die mail...
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen mailDenk te laat besteld dan of zo.
Vandaar. Naja dan maar geen 4 gold packs.quote:Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Als je voor 13-09 FIFA hebt gereserveerd ontvang je zeker de pre-order DLC. Alle orders op 13-09 kunnen wij niet verzekeren van een pre-order DLC code. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
Kreeg hem een dagje later. Met fifa had ik dat niet zo erg gevonden, ben een stuk minder hyped dit jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt geleerd van je GTA5 foutje?
Hoe veel later was ie uiteindelijk binnen?
Prioriteiten stellen! Naar Barcelona kan altijd nog wel een keer...quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godverdomme, komt je vriendin met een ''verrassing'' om in oktober een paar dagen weg te gaan naar Barcelona. Terwijl ik net een 100 euro pack opening wou doen.
Helaas gaat mijn vriendin daar niet mee akkoordquote:Op donderdag 26 september 2013 11:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen! Naar Barcelona kan altijd nog wel een keer...
Gewoon zeggen dat ze maar lekker een vriendin mee neemtquote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godverdomme, komt je vriendin met een ''verrassing'' om in oktober een paar dagen weg te gaan naar Barcelona. Terwijl ik net een 100 euro pack opening wou doen.
Was het maar zo makkelijk. We zijn de in de zomervakantie ook al niet geweest dus vond ze het tijd om nu maar te gaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze maar lekker een vriendin mee neemt
Dus? Zij neemt jou toch mee. Dan betaalt ze ook maar.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Helaas redeneren vrouwen bijna nooit zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus? Zij neemt jou toch mee. Dan betaalt ze ook maar.
Dit. Mijne helaas ook niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Helaas redeneren vrouwen bijna nooit zo.
Surprise... wij gaan naar Barcelona en jij mag betalen...quote:Op donderdag 26 september 2013 11:26 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dit. Mijne helaas ook niet.
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Surprise... wij gaan naar Barcelona en jij mag betalen...
Die logica toch af en toe
Helaas werkt het wel zo.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Surprise... wij gaan naar Barcelona en jij mag betalen...
Die logica toch af en toe
Yep. Vrouwen, je kunt niet met ze leven, maar je kunt ook niet zonder ze.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wie de bitch bij jou in huis is...
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij in de OP erbij te zetten bij Gamertags:quote:Op donderdag 26 september 2013 11:33 schreef Lindgren. het volgende:
En alweer in het treintje terug.¤49,- bij Mediamarkt.
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ja ja Reemi zo gaat dat. Na gta 5, fifa 14 en een nieuwe winterjas kan ik als student niet alles financieren hé.quote:
Heb je op chem styles gelet?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:37 schreef DuTank het volgende:
Haha iemand kocht mijn Torres Nilo voor 3.1k, terwijl er eentje voor 3k opstaat en 2 voor 2.9k.
En die van mij die er voor 3.2k op staat verkoopt nog niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:37 schreef DuTank het volgende:
Haha iemand kocht mijn Torres Nilo voor 3.1k, terwijl er eentje voor 3k opstaat en 2 voor 2.9k.
Maar wel een ¤100 pack openingquote:Op donderdag 26 september 2013 11:36 schreef HugoohAFCA het volgende:
kan ik als student niet alles financieren hé.
Niet echt, maar volgens mij gewoon basic. Stond er eigenlijk sinds gisteren al de hele tijd op. Dus iemand lette gewoon niet op.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je op chem styles gelet?
Ja, zo'n stomme kutbal waar je geen kloot aan hebt. Denk ikquote:Op donderdag 26 september 2013 11:39 schreef Grandesco het volgende:
Krijg net mijn promo code voor die DLC-adidas geval
Wat de neuk is dat?
Edit: Dat is toch niet zo'n stomme kutbal waar je geen kloot aan hebt he?
Ik pik ze nog vrij regelmatig goedkoop op en ze verkopen tot nu toe allemaal voor tussen de 2.5k en 3k.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niet echt, maar volgens mij gewoon basic. Stond er eigenlijk sinds gisteren al de hele tijd op. Dus iemand lette gewoon niet op.
100 euro blijft 100 euro toch?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kan de ms points met korting kopen![]()
Ja, maar als ik een paar goede spelers pull kan ik daar makkelijk winst uit halen, als ik de coins weer verkoop.quote:
Ik heb er eentje in m'n club en 2 op de TP. Ik heb er eentje voor redelijk duur moeten kopen: 1700 coins. Eentje 450 BIN (20 minuten stond ie er al op) en net eentje voor 800 ofzo.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik pik ze nog vrij regelmatig goedkoop op en ze verkopen tot nu toe allemaal voor tussen de 2.5k en 3k.
Dit is dat inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:42 schreef Jorwol het volgende:
Volgens mij is dat een soort World XI met Messi en andere Adidas-spelers
Heb je die vanmorgen gekocht? Ik heb er toen ook een paar gevolgd.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er eentje in m'n club en 2 op de TP. Ik heb er eentje voor redelijk duur moeten kopen: 1700 coins. Eentje 450 BIN (20 minuten stond ie er al op) en net eentje voor 800 ofzo.
Ik heb er eentje binnen gehaald daarvan. Bij de andere zat ik te Candy Crushen en toen ik op keek stond er net 0 op de klokquote:Op donderdag 26 september 2013 11:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je die vanmorgen gekocht? Ik heb er toen ook een paar gevolgd.
Candy crushquote:Op donderdag 26 september 2013 11:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er eentje binnen gehaald daarvan. Bij de andere zat ik te Candy Crushen en toen ik op keek stond er net 0 op de klokVoor 750 ging die.
Ik geloof dat ik er vanmorgen ook 1 had gekocht.. ik heb er nu nog 1 in mijn club, 1 op de markt en dan nog 2 op mijn TP. Vanmiddag ga ik als eerste mijn TP uitbreidenquote:Op donderdag 26 september 2013 11:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb er eentje binnen gehaald daarvan. Bij de andere zat ik te Candy Crushen en toen ik op keek stond er net 0 op de klokVoor 750 ging die.
Dat uitbreiden van de TP is inderdaad wel nodigquote:Op donderdag 26 september 2013 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik er vanmorgen ook 1 had gekocht.. ik heb er nu nog 1 in mijn club, 1 op de markt en dan nog 2 op mijn TP. Vanmiddag ga ik als eerste mijn TP uitbreiden
No problemo.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij in de OP erbij te zetten bij Gamertags:
Mijn Xdoos live gamertag is JeHebtTochOV
Cheers.
Ben je nu aan het spelen op de xdoos?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Zie nu pas dat je home kits als away kits kan selecteren en vice versa.
Dus de verassing is dat jullie naar barca gaat maar zelf moet betalen?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ja mijn vriendin betaald de reis en het hotel.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dus de verassing is dat jullie naar barca gaat maar zelf moet betalen?
Ok dan ga ik zo in me pauze even langs om het spel te halenquote:Op donderdag 26 september 2013 11:50 schreef Revontulet het volgende:
Voor 46 euro bij mm rotterdam, nog een kek shirtje erbij ook
Daar zag ik mensen ook mee lopen. Dacht dat het alleen voor pre-orders was.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:50 schreef Revontulet het volgende:
Voor 46 euro bij mm rotterdam, nog een kek shirtje erbij ook
Oh dat is nog een best goede deal dan. Barca is wel tof.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin betaald de reis en het hotel.
Nee zat even op de webapp, ga zo even de stad in om het spel op te halen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ben je nu aan het spelen op de xdoos?
En je bijles Nederlands?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Makkelijkquote:Op donderdag 26 september 2013 11:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
je kunt ook niet zonder ze.
Beetje hetzelfde als aftrekken en koken.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorry, fif aspelen en typen gaat niet goed samen.
Ikz ieh et.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:52 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sorry, fif aspelen en typen gaat niet goed samen.
Hoeveelste oktober ga je? De 27e is namelijk El Clasicoquote:Op donderdag 26 september 2013 11:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De laatste week van oktober. Denk dat we zondag terug vliegen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hoeveelste oktober ga je? De 27e is namelijk El Clasico
Zo'n teampje heb ik ook om te beginnen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk team om vanmiddag mee te beginnen, allemaal gekocht voor <300c.
[ afbeelding ]
Doe jezelf een plezier en ga naar die wedstrijdquote:Op donderdag 26 september 2013 11:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
De laatste week van oktober. Denk dat we zondag terug vliegen.
Allemaal opgepikt voor minder dan <300c, dus 250 of minder voor die golds?quote:Op donderdag 26 september 2013 11:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk team om vanmiddag mee te beginnen, allemaal gekocht voor <300c.
[ afbeelding ]
De goedkoopste backs kosten 1k.
JIJ ZOU GISTERAVOND JE PACK COUNTER UPDATEN!!!!!!!!!!quote:
Slim.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Allemaal opgepikt voor minder dan <300c, dus 250 of minder voor die golds?
Mooien chem.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zo'n teampje heb ik ook om te beginnen.
[ afbeelding ]
Heb wel 18k maar moet nog even kijken wat ik er mee ga doen.
Ik vond het al zo raar.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Slim.Het teken 'gelijk of minder dan' staat niet op mijn toetsenbord dus het had eigenlijk <350c moeten zijn.
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo raar.
De fitnesses verkopen nog steeds heel moeizaam, misschien gaan ze dit jaar goedkoop worden omdat healing kaarten wel weer iets waard zijn. Maar misschien is het vanavond heel anders.
verveel je je?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik nieste zojuist de hele coupé onder iedereen groen ha ha grappig im green dabadee dabadaa jaja haha kennen we die nog #lekkergenieten #trijnrijs
xdoos of ps3?? als het xdoos is ben ik echt niet aan het oplettenquote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
PAAAAAAAAAACCCCCEEEEE
E: Oh, 3.5k waard.
XBOXquote:Op donderdag 26 september 2013 12:07 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
xdoos of ps3?? als het xdoos is ben ik echt niet aan het opletten
Kutcompetitie hequote:Op donderdag 26 september 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
PAAAAAAAAAACCCCCEEEEE
E: Oh, 3.5k waard.
Inside joke met een paar vrienden van ons,quote:Op donderdag 26 september 2013 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
No problemo.Toffe gamertag.
Wat is daar het voordeel van?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:10 schreef dion_v_k het volgende:
Net ook de ultimate edition gehaald
Waren er nog maar 2 in de winkel
Dat er dus nu nog maar 1 is...quote:Op donderdag 26 september 2013 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat is daar het voordeel van?
quote:Op donderdag 26 september 2013 12:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat er dus nu nog maar 1 is...
Prima, ik bel je moeder wel even Kevinquote:Op donderdag 26 september 2013 12:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben het adres van de mediamarkt aan het opzoeken terwijl ik met mezelf had afgesproken dat ik hem niet ging halen
quote:Op donderdag 26 september 2013 12:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat er dus nu nog maar 1 is...
Komt omdat het spel nu officieel uit is. Nu krijg je alleen nog maar bagger.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
2200 points verder.
beste spelers walker en steek,
verder aardig wat bruikbare consumables en low.
ook nog wat brasilvers waarvan ik geen idee heb of ze wat waard zijn.
in ieder geval geen 200K gehaald.
24 packs ofzo en wat grappige (voor sommige nutteloze) DLC.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik doelde eigenlijk meer op de Ultimate Edition.
Een paar extra start packs, en wekelijk een gratis goldpack.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Ik doelde eigenlijk meer op de Ultimate Edition.
Steek is wel een hele goede keeper, jammer dat hij niks kost.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
2200 points verder.
beste spelers walker en steek,
verder aardig wat bruikbare consumables en low.
ook nog wat brasilvers waarvan ik geen idee heb of ze wat waard zijn.
in ieder geval geen 200K gehaald.
Als je maar de "goede" chem styles hebt gekochtquote:Op donderdag 26 september 2013 12:16 schreef over_hedge het volgende:
Nu maar hopen dat chem styles echt duurder woordenzo niet maakt het ook niet zoveel uit dan hoef ik voorlopig er geen 1 meer te kopen voor mijn spitsen en verdedigers
Denk het wel.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je maar de "goede" chem styles hebt gekocht
spel ook dan selecteer je engels maar krijg je evengoed al die klote RA omschrijvingen enzo.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk het wel.
Havik. Motor en schaduw
ja mijn web app staat op Nederlands.
HAVIKquote:Op donderdag 26 september 2013 12:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk het wel.
Havik. Motor en schaduw
ja mijn web app staat op Nederlands.
thnxquote:Op donderdag 26 september 2013 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
de preorder versie hadden ze liggen voor 494 gold packs gratis
Nee op console is het gewoon engels.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
spel ook dan selecteer je engels maar krijg je evengoed al die klote RA omschrijvingen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |