SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 26-09-2013 11:38:00 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als ik weer een keer een topic open. Dat duurt dus nog wel even.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Jorwol het volgende:
Wanneer worden de OP chicks weer eens geüpdatet?
Ik denk dat Lindgren. nog wel een collectie heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik weer een keer een topic open. Dat duurt dus nog wel even.
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:08 schreef Michaelvanb het volgende:
Koop net bijna een cleverley voor een rooney prijs
Hou je het er wel bij eentje? Wij willen er ook nog een.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo even naar mediamarkt.Daarna fifa points kopen en dan Messi uit een pack halen.
Dat had je kunnen verwachten he, aangezien 80% van het Belgische elftal in de BPL speeltquote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef Maoist het volgende:
Ik ben een Belgisch team aan het bouwen maar het is bijna gewoon een BPL team![]()
Kan tenminste wel Walker en Cole op de vleugels gebruiken
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef Maoist het volgende:
Ik ben een Belgisch team aan het bouwen maar het is bijna gewoon een BPL team![]()
Kan tenminste wel Walker en Cole op de vleugels gebruiken
Dat is trouwens wel echt gare shit inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doffe knal op mijn deurmat. De gemeentelijke krant, en een groot pak folders
Weet alleen niet hoe ik 10 chem met Nainggolan krijgquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |