SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lindgren. op 26-09-2013 11:38:00 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Als ik weer een keer een topic open. Dat duurt dus nog wel even.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Jorwol het volgende:
Wanneer worden de OP chicks weer eens geüpdatet?
Ik denk dat Lindgren. nog wel een collectie heeft.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik weer een keer een topic open. Dat duurt dus nog wel even.
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:08 schreef Michaelvanb het volgende:
Koop net bijna een cleverley voor een rooney prijs
Hou je het er wel bij eentje? Wij willen er ook nog een.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zo even naar mediamarkt.Daarna fifa points kopen en dan Messi uit een pack halen.
Dat had je kunnen verwachten he, aangezien 80% van het Belgische elftal in de BPL speeltquote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef Maoist het volgende:
Ik ben een Belgisch team aan het bouwen maar het is bijna gewoon een BPL team![]()
Kan tenminste wel Walker en Cole op de vleugels gebruiken
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:09 schreef Maoist het volgende:
Ik ben een Belgisch team aan het bouwen maar het is bijna gewoon een BPL team![]()
Kan tenminste wel Walker en Cole op de vleugels gebruiken
Dat is trouwens wel echt gare shit inderdaadquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Doffe knal op mijn deurmat. De gemeentelijke krant, en een groot pak folders
Weet alleen niet hoe ik 10 chem met Nainggolan krijgquote:Op donderdag 26 september 2013 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Beter toch, backs hebben die Belgen toch niet.
50 minuten?! De tering...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Yes yes yes 4 uur gereisd voor 50 minuten college.
Zo de rijles doorstaan, en daarna zit het in de brievenbus als het goed is.
Is van je pre-order als het goed isquote:Op donderdag 26 september 2013 10:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Krijg net een mail met een of andere promocode voor een Adidas DLC-bundel, en de mededeling dat in het spel ook een promocode zit voor 4 gratis goldpacks.
Degene die het topic heeft geopendquote:Op donderdag 26 september 2013 10:51 schreef Grandesco het volgende:
Wie moet ik op zijn rug tikken wil ik in de OP komen met mijn Xdoos gamertag?
Je hebt geleerd van je GTA5 foutje?quote:
Ik heb ook bij bol.com besteld, en ik had dus die mail...quote:Op donderdag 26 september 2013 11:05 schreef over_hedge het volgende:
Heb een pre order bij bol.com gedaan vorige week maar helemaal niet gekeken naar pre order actiesWeet iemand of je bij bol.com ook wat krijgt? die 4 gold packs of zo.
Ik heb geen mailquote:Op donderdag 26 september 2013 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook bij bol.com besteld, en ik had dus die mail...
quote:Op donderdag 26 september 2013 11:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb geen mailDenk te laat besteld dan of zo.
Vandaar. Naja dan maar geen 4 gold packs.quote:Goedemorgen, Bedankt voor je vraag. Als je voor 13-09 FIFA hebt gereserveerd ontvang je zeker de pre-order DLC. Alle orders op 13-09 kunnen wij niet verzekeren van een pre-order DLC code. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Bart van bol.com
Kreeg hem een dagje later. Met fifa had ik dat niet zo erg gevonden, ben een stuk minder hyped dit jaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt geleerd van je GTA5 foutje?
Hoe veel later was ie uiteindelijk binnen?
Prioriteiten stellen! Naar Barcelona kan altijd nog wel een keer...quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godverdomme, komt je vriendin met een ''verrassing'' om in oktober een paar dagen weg te gaan naar Barcelona. Terwijl ik net een 100 euro pack opening wou doen.
Helaas gaat mijn vriendin daar niet mee akkoordquote:Op donderdag 26 september 2013 11:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen! Naar Barcelona kan altijd nog wel een keer...
Gewoon zeggen dat ze maar lekker een vriendin mee neemtquote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Godverdomme, komt je vriendin met een ''verrassing'' om in oktober een paar dagen weg te gaan naar Barcelona. Terwijl ik net een 100 euro pack opening wou doen.
Was het maar zo makkelijk. We zijn de in de zomervakantie ook al niet geweest dus vond ze het tijd om nu maar te gaan.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze maar lekker een vriendin mee neemt
Dus? Zij neemt jou toch mee. Dan betaalt ze ook maar.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |