Sweet dude!quote:Op maandag 7 oktober 2013 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Please make sure you are available to travel and attend the gig on the following date and venue:
Ziggo Dome, Amsterdam, Netherlands: October 21, 2013
As one of the Winners you will receive the following:
> Exposure for the photographs taken at the concert which will be featured on Youngmoney.com and the Lil Wayne and Young Money Facebook pages
> Two additional tickets to the event at which you will photograph
> A brand new Nokia Lumia 1020 smartphone with 41 megapixel camera
> A signed lithograph
> Trukfit prize pack
> ¤100 travel expenses for each winner
Herkenbaar. Mijn rijstijl in een 1.2 is iets anders als in een 1.9 turboquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je leert wel beschaafd rijden als je auto zo doet. Niet dat ik Aso rijd ofzo. Maar nu wel heel rustig optrekken enzo.
Je moet zo'n ding gewoon toeren laten maken, zeker als het een benzine is. Daar gaat ie echt niet stuk van, mits met beleid en warm (dus niet koud meteen 100 km flat line draaien).quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Je leert wel beschaafd rijden als je auto zo doet. Niet dat ik Aso rijd ofzo. Maar nu wel heel rustig optrekken enzo.
Kom je van android? 'k wil binnenkort een nieuwe telefoon aanschaffen en neig richting windows phone, dus als jij een soort van korte indruk kan geven zodra je 'm gebruikt hebtquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik zag dat mn telefoon in het vliegtuig hier naar toe zit
Mag momenteel niet van de garage..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:24 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding gewoon toeren laten maken, zeker als het een benzine is. Daar gaat ie echt niet stuk van, mits met beleid en warm (dus niet koud meteen 100 km flat line draaien).
Ik zou echt niet te genieten zijnquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh geloof me. I'm not amused at all. Maarja het is niet alsof ik er nu iets aan kan doen.quote:
Jup, hou m'n android er ook gewoon naast. Maar zal je even op de hoogte houden. Hij ligt bij de buren zo te zienquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:35 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Kom je van android? 'k wil binnenkort een nieuwe telefoon aanschaffen en neig richting windows phone, dus als jij een soort van korte indruk kan geven zodra je 'm gebruikt hebt
Wordt het droog?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vanavond Lichtjesroute fietsen en foto's maken. Lol.
Toen ik vanochtend keek wel. Zal nog eens kijken. Moest vorig jaar ook al last moment met de auto.. en dat is toch minderquote:
veel plezier!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oke ze geven regen op.. ik ga dat gewoon negeren...
Dan pas? Had wel acuut mogen zijn.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 15:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mag momenteel niet van de garage..
Donderdag gaat hij de brug op
Hij kan best toeren draaien. Alleen als je 120 rijdt mag hij bij het inhalen niet dat extra zetje hebben.
Ben naar huis gevlucht haha. Zeiknat. Nu rondje afmaken met de auto.quote:
Van mij ook...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dan pas? Had wel acuut mogen zijn.
Ze komen dat ding toch wel halen hè? En hem weer terugbrengen?quote:
Die luxe zit er bij veel leasemaatschappijen niet inquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ze komen dat ding toch wel halen hè? En hem weer terugbrengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |