Ja toch?quote:
Vraag eens aan hem of hij 8023 * 3743 / 533 kan uitrekenen uit z'n hoofd.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:15 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Tenminste, de 12gb ps3 van nu kost 180+ en is super slim.
Zoiets heet nieuwsgierigheidquote:
Fixedquote:Op donderdag 26 september 2013 13:36 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Zoiets heet nieuwschgierigheid
Ja, maar ik moet er nog een paar en heb geen vraagtekens meer, hoe kan dat?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Strangers and Freaks kun je volgens mij niet opwekken.
Zijn gewoon de vraagtekens op je map.
welke moet je nog? (zit zelf op 95% procent dus kan je wel enigszins vooruit helpen)quote:Op donderdag 26 september 2013 13:40 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet er nog een paar en heb geen vraagtekens meer, hoe kan dat?
gta sa kwaliteitquote:Op donderdag 26 september 2013 14:05 schreef Wells.p het volgende:
Als ik mijn xbox aansluit via HDMI aan mijn monitor is het niet om aan te zien. Hebben meer mensen hier last van? Als ik de zelfde monitor gebruik op mijn pc en game is het perfect
[ afbeelding ]
Is de monitorresolutie anders dan de resolutie van de Xbox?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:05 schreef Wells.p het volgende:
Als ik mijn xbox aansluit via HDMI aan mijn monitor is het niet om aan te zien. Hebben meer mensen hier last van? Als ik de zelfde monitor gebruik op mijn pc en game is het perfect
[ afbeelding ]
http://tweakers.net/price(...)409hds-b1-zwart.htmlquote:Op donderdag 26 september 2013 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is de monitorresolutie anders dan de resolutie van de Xbox?
Nou, bijvoorbeeld die Paparazi missies van Franklin... eerste stond als een '?' op m'n map.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:40 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet er nog een paar en heb geen vraagtekens meer, hoe kan dat?
?b van Beverlyquote:Op donderdag 26 september 2013 14:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld die Paparazi missies van Franklin... eerste stond als een '?' op m'n map.
Maar daarna stond er een 'P' met een icoontje bij geloof ik.
geen idee, is al weer een paar avondjes terugquote:
Niet? Jij bent niet next-level G.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en nu op kantoor geen mogelijkheid om thuis te kijken
klopt. Maar is de schuld van Microsoft... ik kan wel remote vanaf hier op m'n pc kijken thuis. Maar niet op de xbox hequote:Op donderdag 26 september 2013 14:39 schreef kaos- het volgende:
[..]
Niet? Jij bent niet next-level G.
Nooit busted, hou liever al mn wapens dan die 5k die ik kwijt zou zijnquote:Op donderdag 26 september 2013 14:42 schreef Divje het volgende:
Lol, bijna 750 kills met trevor, waarvan 180 cops en 181 NOOSE
Time spent with a 5 stars wanted level: 0d 0h 19m 33s
Meer mensen trouwens die bijna nooit busted zijn? Nog maar 1x omdat ik ff niet oplette
Dat heb ik ook, wil niet al m'n ammo kwijt zijn. En heb continu full ammoquote:Op donderdag 26 september 2013 14:45 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Nooit busted, hou liever al mn wapens dan die 5k die ik kwijt zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |