quote:Op donderdag 26 september 2013 11:42 schreef Burrito het volgende:
Die bawsaq is altijd down bij mij? Ik wil aandelen erop kopen maar hij is altijd under maintenance - ben gewoon ingelogd op live
Bij mij doet ie het ook niet meer, al paar dagen niet en ben ook gewoon ingelogd op XBL.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb dat pas 2x gezien afgelopen week.
Meestal doet ie het gewoon
Hm, ik heb dinsdag avond nog druk bawsaq aandelen zitten handelen ivm een missie.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:51 schreef Differ het volgende:
[..]
[..]
Bij mij doet ie het ook niet meer, al paar dagen niet en ben ook gewoon ingelogd op XBL.
quote:Op donderdag 26 september 2013 08:16 schreef kawa4 het volgende:
[..]
Ach bij mij is nog triester.
[ afbeelding ]
die paar ton kun je wel ophoesten tochquote:Op donderdag 26 september 2013 11:36 schreef Skwish het volgende:
[..]
Als je een eigen huis(je) wilt hebben dan moeten je gewoon flink dokken.
Ben je serieus? Dat ding is 23 inch manquote:Op donderdag 26 september 2013 12:39 schreef Unmountable het volgende:
http://www.philips.nl/c/p(...)-241te5lb_00/prd/nl/
Beetje fatsoenlijke TV voor GTA?
Jonge, low budget en het is maar een TV'tje voor op een aardig kleine kamer hè?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:42 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ben je serieus? Dat ding is 23 inch man
Denken dat je hier serieus een antwoord krijgtquote:Op donderdag 26 september 2013 12:39 schreef Unmountable het volgende:
http://www.philips.nl/c/p(...)-241te5lb_00/prd/nl/
Beetje fatsoenlijke TV voor GTA?
Strangers and Freaks kun je volgens mij niet opwekken.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:08 schreef Droathoah het volgende:
Hoe kun je die Stangers and Freaks missies een beetje opwekken, want ik moet er nog 4, maar ik zie niks staan op me map.
Waarom vraag je het dan?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:42 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Jonge, low budget en het is maar een TV'tje voor op een aardig kleine kamer hè?
De 12gb PS3 is de superslim?quote:Op donderdag 26 september 2013 12:59 schreef draadstalig het volgende:
ik heb 12 gb oude ps3. GTA V gaat nog prima, maar multiplayer zal ook wel weer wat gb in beslag nemen. Kan ik dit spelen op mijn oude ps3 of wordt dit moeilijk?
philips zou ik nooit van mijn leven (meer) kopen voor gamen....quote:Op donderdag 26 september 2013 12:42 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Jonge, low budget en het is maar een TV'tje voor op een aardig kleine kamer hè?
Ik heb thuis 2 philips tv's... heb de xbox inmiddels aan beide gehangen, maar merk niks negatiefs.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
philips zou ik nooit van mijn leven (meer) kopen voor gamen....
Mijn philips heeft erg last van input lag, weet niet of elk type philips dat heeft maar kom het met andere tv's niet zo erg tegen als met de mijne.
Nee ik heb de oude ps3 groot log ding. Ik dacht dat hij 12gb was..quote:
40 / 60 / 80 <- eerste generatiesquote:Op donderdag 26 september 2013 13:05 schreef draadstalig het volgende:
[..]
Nee ik heb de oude ps3 groot log ding. Ik dacht dat hij 12gb was..
Speel je CoD? Na aankoop van mijn tv gingen mijn stats omlaag. Eerst denk je dat het aan jezelf ligt.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb thuis 2 philips tv's... heb de xbox inmiddels aan beide gehangen, maar merk niks negatiefs.
Misschien omdat ik niks beters gewend ben, maar toch.
nope, geen CoD.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Speel je CoD? Na aankoop van mijn tv gingen mijn stats omlaag. Eerst denk je dat het aan jezelf ligt.
Maar kom ik bij mijn maatje (Samsung) dan knal ik weer als vroeger.... Dan kom ik thuis en faal direct weer.... En zo ook de vrienden met wie ik game. Op een gegeven moment hoorde ik hier op fok meer mensen erover...
Het duurde even voordat het besef kwam dat dit dus door de TV kwam.
Iets met onzekerquote:
Pff toch maar eens thuis checken alvorens ik verder ga zeikenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
40 / 60 / 80 <- eerste generaties
120 erna misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |